A hét további része gyorsan eltelt.
Utolsó órának mindjárt vége. Ma fogok ott aludni Dominiknél és megígértem, hogy meg kapja, a 4 óráját.
Azt mondta, hogy a suli előtt vár meg.
Kimentem kint meg csapott a hideg. Anya azt mondta, hogy esni fog a hó lehet, hogy igazat mondott.
A kapunál megláttam Dominiket a telefont nyomkodta. Valaki a nevét ordibálja az útcáról. Dominik a hang irányába fordult miközben letette a telefont a kezéből.
Mintha egy lány lenne, de messze van, nem látom. Egyre közelebb jön Dominik felé. Igen, az egy lány olyan 17 18 éves szőke hajú szemüveges. Nem hallom mit mondanak, de látom, hogy mit csinálnak. Beszélgetnek, a lány elkezdett sírni erre Dominik megölelte pár pillanatig.
A lány letörli a könnyeit úgy Dominik. Úgy, mint nekem szokta. Meg puszilja a homlokát. Úgy, mint nekem szokta. Nem tudom ki az a lány, de azt akarom haddja békén Dominiket.
A következő történések nagyon gyorsan történtek. Nem volt időm felfogni.
A lány közelebb férkőzik Dominikhez és megcsókolja.
Elfordultam. Nem tudom nézni ahogyan, megcsal egy lánnyal.
Miért mondta azt, hogy szeret? Miért? Csak beakart csapni?
A nyakamhoz érek, ott van a nyaklánc, amit tőle kaptam. Ha ő így eldobott én is eldobom őt.
Levetem a nyakláncot és eldobnám. De előtte akarom, hogy ő is szenvedjen.
A második pasim is cserben hagyott. Ez az Sara nagyon ügyes voltál.
De miért tette? Miért tetted ezt Dominik? Nem akarlak soha többé látni.
Egy hópihe esett a kezembe majd egyre több kezdett elesni. De olyan gyönyörű volt ezért kint maradtam. Az arcomra kezdett rászáradni a könny, de nem érdekelt semmi, és senki sem érdekel.
Valaki felém rohan. Nem akarok senkivel se találkozni nem akarom, hogy bárki is így megláson.
-Sara!
Lara volt az, aki rohant felém.
-Mi történt?-kérdezte
-Dominik dobott-mondtam és jobban sírni kezdtem
-Ott alszol nálam?
-Ma nála aludtam volna.
-Pizsama partit tartunk jó?
-Igen-egy kicsit jobb kedvem lett
-Sara gyere haza kisérlek.
Kinyújtotta a kezét és felhúzott indultunk.
A kapunál még mindig ott volt Dominik. Felhúztam a kapucnit, hogy ne lásson, de meglátott.
-Sara mi történt?
-Gyere, Sara menjünk.-elkezdett húzni Lara
-Várj Lara.
-Igen?
-Oda akarok adni neki valamit.
-Oké sok szerencsét.
Levettem a kapucnit igy látszott, hogy sírtam. De nem érdekelt elő vettem a nyakláncot. Odamentem Dominikhez, ahogy meglátott megakart ölelni, de én nem engedtem.
-Sara mi a baj?
-Dominik én szerettelek, de komolyan te meg csak úgy félre dobtál.
-Láttad?! Sara meg tudom magyarázni csak, adj egy percett.
Hirtelen meg jelent az a lány is.
-Mi történt Dom? Ki ez a lány?
Megfogtam Dominik egyik kezét és beleraktam a nyakláncot. Ránéztem és láttam, hogy szomorú, de hát az ő hibája. Elindultam Larával és nem néztem vissza.
-Meg tudom magyarázni, kérlek, várj.
YOU ARE READING
Játszva szeretni /befejezett/
RomanceEgy kis részlet ha tetszik olvass bele a könyvbe is. "Azzal hogy itt vagy. Azzal hogy vissza jöttél. Vissza jöttél értem csakis, azért mert aggódtál. Azzal hogy azt az estét felejthetetlené tetted.Csak azzal, hogy itt voltál velem. Csak azzal, hogy...