Aki nyer az...

3.1K 154 7
                                    

Olyan jó illata van. Már, mint Dominik ruháinak. Szeretek benne elveszni.

Dominik szemszöge

Amikkor Sarára néztem. Azt láttam, hogy a pólómat szagolgatja. Nem értem én hogy mit kell szagolgatni. Gondolom nem büdös, mert ha az lenne, nem szagolgatná.

Sara szemszöge

Mikkor odaértünk a kocsihoz. Az ajtót kinyitotta és berakott a kocsiba.

-Mutasd a lábad.-mondta

A kocsiból ki fordultam. Ő meg leguggolt és elkezdte nézegetni.

-Jó nagyot estél.

-Erre mit mondjak. Talán köszönöm.

-Haza viszlek, és majd ott bekötöm.

-Nem kell nem olyan vészes.

-De kell.

-Oké.

Beült a kocsiba és indultunk.

/egy unalmas út után/

Bementünk a házba. Leültem a kanapéra addig Dominik feltalálta magát. Nem sokára kötszerrel.. stb.-vel tért vissza.

-Nem megyünk inkább a konyhába?

-Miért?

-Mert ott jobb.

-Oké.

Elbicegtem a konyhába leakartam ülni a székre. De Dominik a derekamnál fogva az asztalra rakott.

-Így jobb.

Ahogy hozzá ért a lábamhoz a hideg kirázott.

-Csípni fog.

-Nagyon?

-Nem annyira nagyon.

Mikkor hozzá nyomta a fertőtlenítőt. Nagyon csípte. Beleharaptam az alsó ajkamba. Egy könnycsepp le is folyt az arcomon. Mikkor Dominik levette róla. Egy hatalmas levegőt fújtam ki.

Dominik egyik kezét végig simította az arcomon.

-Fájt?

-Kicsit.

-Bekötöm és készen is vagyunk.

Elkezdte bekötni. A kezeitől még mindig a borzongás kicsit végig fut.

Végzet. Végzet a kötéssel. Most mindent helyre rak.

-Dr. Dominik mióta Doktor?- kicsit szeretnék vele szórakozni.

Oda jött kezét az asztalra rakta mellém. Mivel az asztalon ültem.

-Amióta Ön sikeresen elesett nálam egy labdába.

Eszembe jutott mikkor Dominik belerúgott az asztal sarkába elkezdtem nevetni.

-Hé, min nevetsz?

-Rajtad.

-Miért?

-Emlékszel mikkor ott aludtam és belerúgtál az asztalba?

-Igen.

-Azon nevetek.

-Akor is nevettél.

Kezeit a hátamra rakta közelebb húzott és megcsókolt. Lábaimat a dereka köré tekertem. Amitől Dominik belemosolygott a csókunkba.

-Nem játszunk?-kérdeztem erre Dominik szeme fel csillant

-Mit? Nekem van pár ötletem.

-Sakk. Jó?

-Más?

-Olyan rég sakkoztam.

-Akor legyen egy tétje.

-Mire gondoltál?

-Aki nyer, az dönti, el mit csinálunk este.

-Oké.

A fülemhez hajolt.

-Én haza viszek pár felesleges holmim. Te addig keresd meg a sakkot. De egy dolgot ne feledj. Ha én nyerek lehet hogy beváltom a négy órámat.

Ahogy ezt kimondta zavarba jöttem. Ő közelebb hajolt és megcsókolt.

/egy óra múlva/

Egy óra múlva mindketten készen álltunk. Minden készen állt, vagyis a sakktábla.

-Kezdjed.

-Oké.

Léptem egyet az egyik bábuval. Jó ez így ment kb. egy órán keresztül. A vége felé már csak 4 bábu maradt 3 nekem, 1 Dominiknek.

-Te jössz.

-Álmos vagyok.

-Nem érdekel, te jössz.

-Én?

-Igen te.-mondtam

Közelebb hajolt és megcsókolt a meglepettségemtől az egész testemen valami fura bizsergés futott végig. Mikkor vége lett a csóknak. Észre vettem, hogy már más a fel állás. Dominik lépett és kiütött.

-Nyertem.

A következő részben lesz 16+ talán kicsit 18+ ezeket a perverz társaimnak fogom írni. Mert gondolom nem csak én vagyok perverz egy kicsit?

Játszva szeretni /befejezett/Where stories live. Discover now