Azzal hogy....

3K 161 7
                                    

Hirtelen felébredek. Csak álom volt? Oldalra nézzek Dominik nincs mellettem. A szememben könnyek gyűlnék. Szépen elkezdenek folyni.

Dominik szemszöge

-Akkor, szia, anya.

-Szia.

Leraktam a telefont. Az előbb ugye anya hívott, mert kíváncsi volt, hogy mi történt. Ahogy a telefon megcsörrent én kijöttem a szobából. Nem akartam felkelteni.

Most éppen a lépcsőn megyek felhallkan.

Valamit hallok. Ahogyan feljebb értem a hang sírás volt. Sírt.

Megint sírt. De miért? Az én hibám? De mit csináltam rosszul? Talán azért sír, mert nem vittem el randizni? Lehet.

Benyitok a szobába.

-Hé, figyelj Sara ha aka....

Nem bírtam befejezni. Mert, ahogy meglátott rögtön ide szaladt. Szorosan megölelt és folytatta a sírást.

Majd össze tört a szívem. Attól hogy megint sír.

Visszaöleltem még szorosabban.

-Dominik szeretsz?

Eltoltam magamtól hogy mélyen a szemébe tudjak nézni.

-Hogy mi? Persze hogy szeretlek. Mindénél jobban.

-De ha elmennél mégis. Akkor legalább ne egy papírt hagyj.

Valami megtört bennem.

Tudom most már mit rontottam. Az egyik legnagyobb hibám.

Mondta, hogy ébresszen fel, de én csak egy papírt hagytam.

-Ki bírlak, engesztelni?

Sara szemszöge

-Hogy kiengesztelni? Már rég kiengeszteltél.

-Mivel?

-Azzal hogy itt vagy. Azzal hogy visszajöttél. Visszajöttél értem csakis, azért mert aggódtál. Azzal hogy azt az estét felejthetetlené tetted. Csak azzal, hogy itt voltál velem. Csak azzal, hogy eljöttél, amikkor hallottad, hogy szomorú vagyok. Ezért eljöttél. Mindent félre raktál csak miattam. Mindent félre tettél. Csak én voltam a fontos. Mindig mellettem vagy mikkor itt kell, hogy legyél. Mindig az arcomra mosolyt bírsz csalni. Mindig meg vigasztalsz. Ha kell, még harcolsz is értem. Pont, mint a szőke herceg a fehér loval. De értem egy barna herceg jött fekete motorral.

Nem szólt semmit csak a derekamnál fogva közelebb húzott és megcsókolt.

-Nagyon, de nagyon szeretlek.

-Miért?

-Mit miért?

-Miért szeretsz?

-Azért mert... mert... olyan... más vagy.

-Jó vagy rossz értelemben?

-Jó értelemben. Te más, vagy mint a többi lány. Te különleges vagy. Jobb, vagy mint mások. Vidámabb vagy, őrültebb vagy, bolondabb vagy, szebb vagy. Ezt még bírnám sorolni egész nap talán.

-De te neked miért tetszem? Miért pont én vagyok az aki most itt lehet?

Játszva szeretni /befejezett/Where stories live. Discover now