Nem láttam, ahogy jött. Csak hallottam.
Oda jött és hátulról átölelt fejét a fejemre rakta.
A kezei a derekamon voltak.
Nem szólalt meg, ahogy én sem.
Éreztem a szív verését. Úgy éreztem mintha rajtunk kívül senki sem lenne itt.
Becsuktam a szemem éreztem, ahogy lelasul minden mintha csak egy pillanatra megálltunk volna. Megfordított. Felemelte a fejem az államnál fogva, azt akarta, hogy csak őt nézzem.
Közelebb hajolt és megcsókolt. Majd újra. Lassan a falfelé kezdtünk menni amikor ráléptem a lábam (a fájósra). Hátra akartam esni. De Dominik elkapott.
Majd nem elestem, de nem estem el.
-Jól vagy?
-Igen.
-Figyelsz, vegyél másik ruhát és indulunk jó.
-Jó csak menj ki.- szomorú arcot vágott rá.
-Miért?
-Mert és kész.
Majd duzzogva kiment. Elkezdtem öltözni viszonylag gyorsan kész lettem.
-Megyünk?-kérdeztem, ahogy kiértem
-Aha.
Lementünk anyától elköszöntünk és indultunk is. Anya akarta, hogy maradjunk, de mondtam, hogy nem érünk rá.
Beszálltunk a kocsiba és indultunk is. Bementünk a rendelőbe... 5 perc múlva az orvos behívott minket Dominik is velem jött kicsit izgultam.
Felültem a székre vagy mire.
Lekelet venni a lábamról a zoknit és a cipőt.
Elkellet menünk röntgenre.
Miután végeztünk kimentünk és leültünk az egyik székre várakozni.
-Szerinted el van törve?-kérdezem
-Lehet, vagyis még nem tudom.
Kezdtem ideges lenni.
-Hé, nyugi nem lesz semmi baj.-magához húzott fél kézzel és megölelt.
Az orvos pár percen belül behívott minket.
-Na, el van törve?-kérdezi Dominik.
-Dominik előbb hallgasd, meg mit mond.
-Köszönöm Sara. A lába, vagyis a bokádnak részleges szalagszakadása van.
-Hogy mi?-kérdezem idegesen
-Elmagyarázom, Részleges szalagsérülés esetén általában egy hétig gipszsínben vagy bokarögzítőben, tehermentesítve kell pihentetni a bokádat. A tehermentesítés azt jelenti, hogy járáskor nem helyezünk testsúlyt a sérült végtagra a teljes tehermentesítés mankó vagy járókeret használatával oldható meg. Amikor a duzzanat kellően lelappadt, a sínt ún. aircast-re cserélik, mely egy olyan bokarögzítő, ami a boka lefelé és felfelé irányú mozgatását lehetővé teszi és így a járást is, de az oldalirányú elmozdulásoktól véd. A rögzítőt általában 3-6 hétig kell hordani. A gyógytorna természetesen már ebben az időszakban elkezdődik, ilyenkor célunk a végtag keringésének javítása, a bokamozgások teljes mértékű visszanyerése, illetve a használat hiánya miatt az egész alsó végtagot fenyegető izomgyengülés megelőzése.
-Hogy mi?-kérdezi Dominik
-Elmondom röviden, Sara bokája egy hétig gipszben lesz és csak mankóval vagy járó kerettel járhat majd. Utána azt levesszük és kap boka rögzítőt, ami 3-6 hétig kell hordani. De ebben az időszakban lesz már gyógytorna is. Most már érti?
-Nem. De majd Sara elmagyarázza... Gondolom.
-Szóval az első hétben nem kell gyógytornára járni?-kérdezem
-Akkor még nem kell. Most menjetek a gipszelőbe.
-Viszlát.
-Szervusztok.
Átmentünk egy másik helyiségbe ahol be lett gipszelve a bokám. Kaptam egy járó botot. Elégé esetlenül jártam vele.
Beszálltunk a kocsiba Dominiknem szólt semmit az úton
YOU ARE READING
Játszva szeretni /befejezett/
RomanceEgy kis részlet ha tetszik olvass bele a könyvbe is. "Azzal hogy itt vagy. Azzal hogy vissza jöttél. Vissza jöttél értem csakis, azért mert aggódtál. Azzal hogy azt az estét felejthetetlené tetted.Csak azzal, hogy itt voltál velem. Csak azzal, hogy...