Randi?

3.1K 155 5
                                    

-Már elmondtam. Mert te nem vagy olyan, mint a többi. Te kedves vagy te benned meg van minden, amit én keresni szoktam egy lányban.

Jól esett hallani azt amiket mond.

-Kösz.-mondom halkan

-Hány óra van?

-Hét.

-Ma milyen nap van?

-Szombat.

-Aha.

Elővette a telefont. Engem figyelmen kívül hagyva.

-Eljönnél velem egy randira?

-Most szervezed?

-Igen... vagyis nem. De nem az a fontos. Eljössz?

Halkan elnevetem magam.

-Persze. És hova?

-Majd megtudod.

-De ugye átakarok öltözni és ahhoz öltöznék. Mert még pizsiben vagyok, te meg csak egy boxerbe. Szóval neked is kéne valamit felvenni.

-Gondolom, egyedül akarsz öltözni. Ugye?

-Igen. Bocsi. De elmondod, hogy hova megyünk vagy hogy egy általán mit vegyek fel.

Odament a bőröndjéhez. Minden ki vett belőle pár ruhát. Oda jött egyik karjával átkarolt és fülemhez hajolt.

-A strandra megyünk, szóval vegyél fürdő ruhát.

-De nincs túl hideg?

-Benti strandra.

Éreztem, hogy kezdek zavarba jönni. A kezeit a derekamra vezette. Közelebb húzott magához majd megcsókolt. Aztán kiment.

Komolyan fürdőruhát? Még soha nem látott benne. Még soha nem mutattam magam olyan kevés ruhában. A fürdőruha majd nem olyan, mint a fehérnemű. Na, mindegy.

Odamentem a szekrényhez. előszedtem a fürdő ruhámat. Ami 2 részes fekete és virágos. Felvettem. Azon kívül vettem még fel pólót, nadrágot, zoknit...(az alapvető dolgokat) Ahogy kimentem Dominik már várt.

-Mehetünk?

-Persze.

Lement én meg utána.

/kb. egy órával később, amikkor már megérkeztünk/

Ahogy kiszálltam. Erdőben voltunk.

-Hé, Dominik nem egy strandra megyünk?

-De. De valami olyanra.

-Dominik hogy érted azt hogy valami olyanra?

-Majd megtudod.

-De.

-Nincs, de. Gyere és meglátod.

Megfogta a kezem és elindult. Ahogy mentünk egybe mélyebre értünk az erdőbe. Nem tudtam merre megyünk. Ezért megálltam.

-Miért álltál meg?-kérdezi

-Nem hiszem, hogy lesz erre bármi féle strand is. Vagy bármi is.

-Kérlek, Sara gyere.

-De Dominik.

-Igen?

-Itt nem lesz már strand. Ugye?

-De lesz.

-Az erdőben? Ahol még út sincs kiépítve?

-Igen.

Nem nagyon hittem neki.

-Kérlek. Gyere már csak öt perc.-mondtam

-Oké. De ha nem az lesz, akkor máskor oda megyünk, ahova én mondom. Vagy amit megbeszélünk.

-Oké.

Elindultunk.

Nem sokára egy folyóhoz értünk. Remélem nem ez a „strand". A folyón kövek voltak Dominik elkezdek rajtuk át menni a másik oldalra.

Én meg próbáltam követni de a kövön meg csúztam. Szerencsére nem estem el, mert Dominik értem nyúlt és elkapott.

-Óvatosabban, mert nem szeretném hogy le csússz.

-Oké.

Tovább mentünk.

-Itt is vagyunk.

Körülnéztem csak egy erdőt és nagy leveleket ágakat láttam.

-Itt?

-Gyere.

Az ágakat arrébb húzta így már láttam.

Láttam a strandot. Nem igazi strand volt, mert rajtunk kívül nem volt senki és semmi.

De volt egy nagy tó vagy hogy hívjam. Valami víz ami forró lehetett mert párolgott.

Játszva szeretni /befejezett/Where stories live. Discover now