El se köszönsz?

3.1K 168 12
                                    

Egy halványfény szűrődött be az ablakon keresztül.

Már is reggel van? Lehet.

A telefonomon az ébresztő szólt nagyon hangosan. Elkezdek mocorogni végül valahogy sikerült elérnem. Rögtön ki is kapcsoltam.

Dominik elkezd mozogni. Majd ahogy észre veszi, hogy ébren vagyok, maga alá fordít, vagyis fölém fekszik.

-Jó reggelt.-mondom

-Jó reggelt.-mondja

Közelebb hajolt annyira hogy az orrunk össze érjen, majd egy pár pillanatig csak nézett utána megcsókolt.

-Hogy vagy?-kérdezi

-Jól.

Visszanéztem a telefonomra reggel 7 órát mutatott.

-Mennem vagyis mennünk kellene.

-De hova?

-Iskolába. Tudom, hogy maradni akarsz, de nem lehet mindig itthon maradni.

Egy mozdulattal megint alája kerültem.

-De Sara nem lenne jobb itthon maradni? Csak ketten lenni.

-De. De nagyon jó lenne, de nem lehet. Majd még lesz alkalmunk egymás társaságát élvezni, de nem most.

-De.

-Dominik. Már maradtam itthon miattad jó volt, de nem lehet mindig itthon maradni.

-Tudom.-mondja majd adott egy csókot.

Lefordítottam magamról Dominiket, majd felvettem a ruháimat a földről. Mikkor kész lettem elkezdtem venni a kabátom.

-Csak így itt hagysz?-kérdezi mi közben lefele jön (félmeztelen)

-Siettek. De majd valamikkor átjövök.

-El se köszönsz?-kérdezi gyerekesen

-De csak felveszem a cipőm.

-De én nem tudok addig várni.

-Ha azt akarod, hogy oda menjek és elköszönjek, akkor kénytelen leszel várni.

Mikkor felvettem a cipőm odamentem elé és illedelmesen meghajoltam.

-Szia.-mondom majd elindulok az ajtófelé

De vissza rántott a derekamnál fogva.

-Ez nem volt rendes elköszönés.

-De a suliban úgy is találkozunk. Amúgy ez egy rendes elköszönés volt.

-Nem. Nem volt az... ezért ezt kapod...

Először nem tudtam mire gondol, de nem sokára rá jöttem.

Közelebb hajolt és megcsókolt. Majd újra de akkor utat tört magának a számban a nyelvével. Valahogy az enyém magától kezdett vele „táncot járni". Nem sokára levegőhiány miatt lihegve elváltunk.

Mikkor ránéztem Dominikre ő csak elégedetten megnyalta az ajkait. De én még kicsit sokkos állapotban voltam. Ő ismét vissza hajolt az arcomhoz és nyomot egy puszit a homlokomra.

-Szeretem, ha zavarba bírlak hozni. Bár egy kicsit furcsállom a tegnap este óta . De attól még nagyon imádom ezt a piros kis arcodat

Suttogja a fülembe, amibe még ráadásként bele is harap. Majd újra rátapad a számra. Sikeresen sikerült eltolnom magamtól.

-Majd találkozunk. De nekem mennem kell.

-Rendben.

Az arcomhoz vissza hajolt egy búcsúcsókért, ami helyet kapott egy rövid gyors puszit a szájára.

Remélem nem öntöttek le egy lányt se vízzel. Mert engem leöntöttek, és hát nem volt a legjobb vizes ruhában lenni, de át öltöztem. Remélem mindenkinek jól telt a húsvét. Ha tetszett a rész egy lájk vagy egy kommentet is elfogadok( ki nem). 

Játszva szeretni /befejezett/Where stories live. Discover now