Mindenki rád vár

2.6K 140 20
                                    

A levegő vételem kicsit akadozó lett. Ahogy szívverésem is talán kicsit túl gyors lett Dominik közelében. Most is ez van, csak pár centi választ el minket. De már kezd nehezedni a rajtam lévő súly, mert Dominik rajtam fekszik.

-Na, mi lesz csak így feküdni akarsz rajtam?-kérdezem

-Miért? Mit akarsz csinálni?

-Nem tudom.

-Gyere.

Leszál rólam majd megragadja a derekamat és felkap.

-Hé, tegyél le!

-Nem.

-Mit akarsz?

-Megyünk tusolni.

-Hogy mi?

-Úgy is itt alszol. Nem mindegy?

-Nem.

-Már késő, itt vagyunk.

Lerakott a földre, de még mindig tartotta a derekamat. Közelebb hajolt és megcsókolt.

-Hé, ne legyél már ilyen durci. Tudom, hogy te is szeretnéd, hogy veled tusoljak.

-És ha nem akarom?

-De látom rajtad. A piros kis arcodon.

-De csak akkor, ha forró vízben fürdünk.-mondom végül

-Rendben.

Újra vissza fordít maga felé és adott még egy csókot.

Olyan 20 percig voltunk bent. A bőrünk tiszta piros lett az a húsz perc alatt.

/később/

Kint vagyok a parton. Előttem egy hatalmas tükör, amiben látom magamat. Egy fehér ruhában vagyok a sminkem jobb, mint máskor, a hajam hátra van kontyolva.

De várjunk csak ez nem esküvői ruha?

-Ó... de szép vagy Sara.-mondja valaki mögülem.

Ahogy hátra nézzek, Larát látom meg egy szürke bársony szoknyába.

-Köszönöm.-mondom kicsit zavartan

-Na, gyere mert lekésed az esküvöd.

-Az esküvöm?

-Igen.

Megragadja a karomat és elkezd húzni. Egy nagy fehér szőnyeg tárul elém. Ahogy vissza nézzek Lara egy baba kocsi mellet áll, amibe vagy hét kis szőke hajú gyerek ül.

-De aranyosak.

-Tudom. De nagyon hangosak.

-Tieid?

-Mit gondolsz? Kié?

-Kitől vannak?

-Petitől.

-Attól, akivel a táncolsz?

-Táncoltam már vagy egy éve volt. De menj már. Mindenki rád vár főleg a jövendőbeli férjed.

Már a távolban kezdett láthatóvá válni az oltár. Az oltár előtt fehér öltönyben és fekete nyakkendőben,...

Bocsi hogy ilyen rövid lett. De direkt itt hagytam abba, de egy dolgot megígérek lesznek hosszú részek. Na de lenne egy kérdésem: „Szerintetek ki állhat az oltár előtt?"

Játszva szeretni /befejezett/Where stories live. Discover now