Hogy csinálod?

3.4K 171 3
                                    

-Mert...-közelebb hajolt-... gyorsan haza akarok érni, hogy végre megkaphassalak.

Halványan elmosolyodtam a fejemet lehajtottam. Éreztem, hogy a szívem hevesebben ver, mint szokott.

Hogy csinálod? Hogy csinálod, hogy majd nem minden szavad meg dobogtatja a szívemet?

Kiértünk a parkolóról. Dominik hívott egy taxit. Olyan 10 percen belül meg is érkezett. Kiakartam nyitni az ajtót, de Dominik ajtót nyitott.

-Köszi.- mondtam.

Majd beszálltam a taxiba. Dominik is beszállt utánam a másik oldalról. Elindultunk nem sokára meg is érkeztünk. Dominik kivette a csomagját a kocsiból és ment a sofőrhöz kifizetni.

-Elnézést lehetne egy kérdésem?-kérdezi

-Persze-mondja Dominik

-Az a kishölgy maga mögött a felesége?

Dominik közelebb hajolt a sofőrhöz.

-Még nem.

-Értem akkor sok szerencsét.-alig hallottam, amit mondott

-Köszönjük.

-Viszlát-mondom

Majd a taxis el ment.

-Dominik miért mondasz ilyeket a taxisnak?

-Miért? Ha most meg kérdezném, hogy leszel-e a feleségem mit mondanál?

Egy halvány mosoly telepedett az arcomra.

-Hogy ha a kezemet megkérnéd, mit mondanék? Jó kérdés. A választ akart fogod meg tudni, ha majd meg kérdezed.

-Ki mondta, hogy elveszlek?

-Te.

-Én nem mondtam, hogy elveszlek. Csak azt kérdezte mit mondanál ha...

-Oké. Szóval nem akarod, hogy a feleséged legyek.

Elindultam befelé. De Dominik hátulról átölelt. A fejét a nyakamra helyezte.

-Nem mondtam azt se hogy nem. És azt se hogy igen.

Kimásztam Dominik öleléséből. Majd oda mentem az ajtóhoz és kinyitottam a kulccsal.

Amikkor megrezzent a telefonom.

A kezemből a kulcs ki is esett.

A telefonért nyúltam.

Dominik meg a kulcsért majd elkezdte az ajtóban kínlódni vele.

Jött egy üzenetem anya pénzügyi tanácsadójától vagy kitől. Itt az üzenet: Sara. Remélem, hogy rá ér, mert alá kell írni önnek néhány papírt. Plusz szeretnék önnel beszélni.

-Mi az?

-Üzenetem jött.

-Kitől?

-Kovács Gergőtől.

Ahogy ezt kimondtam. Dominik kezéből is kiesett a kulcs. Ma mind kettőnk kezéből kiesett. Nagyon bénák vagyunk.

-Sara. Ki az a Gergő?

-Egy közeli ismerősöm. Ma megyek hozzá beszélgetni meg még csinálni pár dolgot.-kicsit húzom Dominik fejét

-De ki ő?

-Hát Gergő.

Dominik kezdett ideges lenni. Neki nyomott a falnak. Kezeit a fejem mellé a falra helyezte. Így nem engedett, hogy elmenjek. De nem is akartam elmenni.

-De ki ő neked?

-Közeli ismerős.

-Mennyire közeli?

-Nem tudom.

-Helyesebb, mint én?

-Te mindenkinél helyeseb és cukibb vagy.-mondjuk, van pár ki vétel, akitől minden lány elájul.

Egy halvány mosoly ült az arcára. Közelebb hajolt és megcsókolt.

-De Sara komolyan ki ő?

-Anya pénzügyi tanácsadója.

-Aha. Akkor nem fontos.

Hallkan elnevetem magam. Közben Dominik a kezeit elvette mellőlem.

-Ma menni kell oda alá írni pár papírt és megbeszélni pár dolgot.-mondom

-Értem.

-Ráérsz?

-Mire?

-Elkísérni ahhoz a tanácsadó hoz?

-Persze.

-Nem megyünk be?

-De.

Dominik elvette a kezét. Oda nyúlt az ajtó kilincshez és lenyomta. Furcsa módon nem nyílt. Hogy miért nem nyílt? Mert be van zárva.

-Dominik.

-Igen?

-A kulcs a lábad alatt van.

Lenyúlt a kulcsért majd az ajtót kinyitotta vele. Udvariasan beengedte magát. Ahogy bement a táskáját ledobta a földre.

Addig én menni akartam.

Dominik egyik karomnál fogva berántott az ajtón. Közelebb húzott magához majd megcsókolt.    

Játszva szeretni /befejezett/Where stories live. Discover now