Sam meséje

5.3K 252 2
                                    

Dominik szemszöge

/10 perccel ezelőtt/

Bent voltam Sammel a szobába.

-Na, mi van? Elvitte a cica a nyelved?

-Haddj békén Sarát!

-Miért?

Leültem a székre.

-Sam elmondanád mi történt köztetek Sarával?

-És ha nem?

-Megverlek, bár úgyis megfoglak végül is nekem mindegy. Csak időt spórolsz.

-Előbb legalább mond el a neved.

-Dominik.

-Na, akkor elmondom. Az általánosban ismertem nagyon egyedül volt ezért odamentem és elkezdtem vele barátkozni. Nem akartam komoly kapcsolatot csak őt akartam. Vagyis nem pontosan a lekét hanem inkább a testét és az ártatlanságát.

Ekkor felment bennem a pumpa már ott álltam mellette és vártam

-Hé, miért álltál ide?-kérdezi, értetlen meglepett fejel.

-Azért hogy bármikkor megbírjalak ütni.

-Komolyan te mindig meg akarsz ütni?

-Igen.

-Nem voltál gladiátor?

-Mond tovább!

-Oké, oké, na, hol is tartottam meg van... egyszer elhívtam ott aludni a szüleimet elküldtem, hogy csak ketten lehessünk. Mikkor megjött kicsit szétszórtnak nézet ki. Aranyos volt. Felmentünk. Letette a cuccát elment tusolni vele akartam menni csak... de komolyan miért nem mentem utána? Ja, megvan bezárta az ajtót a kislány. Mikkor kijött éreztem a sampon illatát asszem barack volt. Láttam a pára cseppeket rajta kicsit begerjedtem. Mikkor én mentem tusolni akkor éreztem az illatot és leakartam teperni. De lehet, hogy fordítva mentünk igen fordítva mentünk. Bocsi. Utána bejött a szobába meglátott engem, alig bírtam türtőztetni magam azt hitte, hogy rosszul vagyok. Megkérdeztem lesz a barátnőm erre igent mondott én meg csókoltam, de nem olyan erősen, hogy élvezem is várnom kellet minden féle hülyeségre elmentünk vidámpark stb. Igen kezdett elegem lenni a nyálas szerelmes dolgokból én csak őt akartam és azt hittem gyorsabban megkaphatom. Egyik este megint ott aludt nálam akkor akartam, hogy megtörténjen felkészültem. De ő nem. Odamentem hozzá megcsókoltam és egyre jobban izgatott csak őt akartam. Eltudod képzelni mikkor mindent, megkapsz csak azt nem, amit a legjobban akarsz? Akkor olyan volt mintha megkaptam volna többet akartam. Egyre jobban beleéltem magam hirtelen eltolt magától. De én vissza húztam és tovább folytattam erre ő meg pofozott és a vérem még jobban feltüzelt. Egy pillanatra elbambultam csak azt láttam szalad le a lépcsőn. Utána szaladtam mondtam várjon, de ment tovább. Kiment a házból én már nem mentem utána. Ennyi vége a mesének.

-Mi történt nem rég?

-Most vagy az előző?

-Mind kettő

-Most semmi múltkorinál folytatni akartam.

-Ennyi?

-Igen

Bár a kezem égett és a düh is utálom az ilyen embereket már volt velük dolgom és ő megkapja. Meg fogtam a pulcsiját és felemeltem egyik kezem már készen állt az ütésre.

-Miért pont Sara?

-Mert ő ártatlan- a fülemhez hajolt - mert ő még szűz.

Ennyi volt nem bírtam kapott egy kemény öklöt az arcába elengedtem.

-Most én jövök

Nekem rontott és bevert egyet a képembe kicsit fájt. Vissza ütöttem majd még egyet ő.

-Figyelj, ha jót akarsz, akkor befejezed, mert ha akarom, akkor az apját kirúgják és elköltöznek. Gondolom, nem akarod, hogy elmenjen, mint az előző.

Ezzel kiment a szobából én meg mindem erőmből belevertem a falba, amitől a kezem elkezdett vérezni leültem. Honnan tudja, hogy mi történt? Nem akarom, hogy Sara is itt haddjon. Nem akarom, hogy vele is az történjen, mint vele. 

Játszva szeretni /befejezett/Where stories live. Discover now