Ne hidd, hogy meg úszod

3.1K 168 13
                                    

-Alszunk?-kérdezem

-Felőlem.

Dominik lejjebb csúszott az ágyon. Engem magával húzott. Lecsúsztam róla és mellé feküdtem.

-Nézzünk filmet?-vettette fel az ötletet

-Én nem, de te nézhetsz.

-Biztos?

-Aha.

A leptopját elém rakta. Mivel én voltam kívül és pont ott van az asztal.

-Zavar, ha itt lesz?

-Nem.

Bekapcsolta a filmet. Én egy ideig néztem. Nem hallottam, mert fülhallgatón hallgatta.

Öt perc után már meg untam.

Meg fordultam. Dominik átkarolt. Fejemet a mellkasának a félmeztelen mellkasának támasztottam neki. Olyan puha a bőre. A kezemmel elkezdtem rajta körözni. Éreztem, ahogyan kicsit meg feszülnek az izmai.

Dominik lejjebb jött. Annyira hogy a fejünk egy vonalba legyen.

-Biztos nem akarsz filmet nézni?

-Biztos.

Közelebb hajol és megcsókolt.

-Mert én sem.

Majd újra megcsókolt. Éreztem, ahogyan a kezei a derekamra csúsznak. Majd egy gyors fordulattal fordított az állasunkon. Én kerültem alulra ő pedig felém.

-Miért mindig én vagyok alul?-kérdezem

-Nem tudom.

Egy mozdultál Dominik fölé kerekedek. Most már ő van alul és én felül. Közelebb hajolok és meg csókolom. Dominik belemosolygott a csókunkba.

Kicsit kezdek unatkozni. Eszembe jutott az, amikkor Dominik zavarba jött. Újra látni akartam azt az arcát.

Ismét megcsókoltam ő is viszonozta. Majd adtam neki egy lassú szenvedélyes csókot is. Szerintem ilyen hosszú csókunk még nem volt.

Odahajoltam a nyakához adtam rá egy csókot. Majd a füléhez hajoltam és hát megharaptam. Mikkor vissza néztem Dominik döbbent arcával találtam magam szembe. De az az arc hirtelen egy nagy mosoly lett.

Egy gyors mozdulattal maga alá tepert. Majd a fülemhez hajolt.

-Sara. Ne hidd, hogy megúszod.

Ha akartam, ha nem abból a szorítósból nem bírtam kiszabadulni. Közelebb hajolt és megcsókolt.

-Mit nem úszok meg?-kérdezem

-Az előbbit.

-Miért mi volt az előbb?

-Megmutassam?

-Ha kérhetem.

Odahajolt a fülemhez. Megnyalta, amitől a hideg végig futott rajtam. Majd beleharapott és egy kicsit meghúzta.

Miután vissza hajolt nem bírtam nem mosolyogni.

Nem tudom min mosolyogtam. Csak úgy magától jött.

Dominik szemszöge

Sara csak úgy mosolygott. Beleharapott az alsó ajkába. Közelebb hajoltam nekinyomtam a fejem a homlokának.

-Min mosolyogsz?

-Nem tudom.

Ezen nevetnem kellet.

-Mi az, hogy nem tudod.

-Hát nem tudom.

Adtam egy csókot a mosolygó szájára. Ő csak visszacsókolt. Kezeimet a pólója alá a derekára vezetem.

-Bocsi, ha nem tudok megállni.

-Hogy mi?-az arcára a vigyor rögtön komolyságra változott.

Közelebb hajoltam.

-Tudod Sara ma olyan rossz voltál.

Játszva szeretni /befejezett/Where stories live. Discover now