"KITA buat apa dekat sini ?" Isyhad yang tengah sibuk menikmati pemandangan tersentak dengan soalan Ariana."Honeymoon," jawabnya. Mata Ariana membulat dan memandang wajah Isyhad.
"You what ?"
"Kan aku dah janji bila kau habis exam aku nak bawa kau pergi honeymoon, ingat tak ?" Ariana pelik, bila masa Isyhad janji.
'Jangan la nangis. Ok i'll promise lepas kau habis exam aku bawak kau honeymoon. Kita spend time masa sama-sama.', ayat itu tiba-tiba muncul haah la Isyhad ada cakap sebelum dia fly ke Dubai.
Ariana baru perasan dia masih memakai baju sekolah. Kalau nak honeymoon tapi aku tak bawak baju, habis aku nak pakai baju apa.
"Kau pahal ni."
"Awak takkan saya nak pakai baju ni je dekat sini. Saya mana ada bawak baju," jebiknya. Mata Ariana terkedip-kedip meminta simpati.
"Come on ni Isyhad la, kau cakap je nak ke mana. Semua mall dekat sini ada jual baju. Cepat kau nak pegi mana."
Eleh berlagak tau la kaya. Takpa-takpa tengok la aku kerja nanti lagi kaya dari kau. Ariana membuat muka jelik eii menyampahnya.
"Baju kau ada dalam bonet tu. Aku dah siap packing sebelum ambik kau," tangannya diletakkan di atas bahu gadis itu. Diusik telinga Ariana.
Pap !
Ariana menepuk tangan Isyhad apabila tangannya mula gatal mahu pergi ke tempat lain.
"Aww, sorry-sorry tergatal pulak tangan aku. Dia rindu kau kut," sengih Isyhad.
"Awak kita nak duduk sini sampai malam ke ? Awak tak nak check in hotel." Hari dah makin senja jangan cakap tidur dalam kereta.
"Kita tidur dalam kereta la, senang sikit kita nak first night." Isyhad tersenyum gatal. Tangan Ariana laju mahu mencubit tapi sempat ditahan.
"Gurau, jom la gerak nak malam dah ni." Isyhad menarik tangan Ariana.
Mereka menginap di Melina Beach Resort Pulau Tioman Malaysia. Pulau Tioman je kau bawa aku Isyhad dasar kedekut cuba bawa aku pergi Canada ke Jerman ke best sikit ini Pulau Tioman. Tapi dekat sini banyak juga tempat cantik boleh la daripada takda bersyukur la Ariana kita kena bangga dengan keunikan negara kita ni betul tak.
Isyhad mengambil pakej yang paling mahal first class gitew tau la banyak duit. Badan Ariana mula rasa letih begitu juga Isyhad. Dengan baju sekolahnya masa check in tadi akak yang duduk depan kaunter tu asyik usya je pahal nak gaduh tak pernah tengok orang honeymoon ke. Beg dan bagasinya pekerja resort itu yang uruskan mereka hanya membawa diri.
Mereka berdua masuk ke dalam bilik. Masuk sahaja Ariana terlopong dengan kecantikan bilik tidur itu. Dekorasi bilik itu sangat rapi dan teliti. Di sebelah kiri bilik itu ada tempat untuk lihat pemandangan di luar. Isyhad hanya mampu ketawa melihat telatah Ariana macam tak pernah sampai je.
"Kau suka tak ?" Ariana mengangguk laju. Isyhad terus merebahkan diri di atas katil. Ariana datang dan memanjat katil itu dia melompat riang. Isyhad yang baru nak melelap mata tersentak apabila Ariana melompat-lompat.
"Ariana jangan lompat-lompat nanti jatuh," tegurnya. Ariana buat tidak dengar malah lagi kuat dia melompat. Isyhad tidak tahan dia mencapai tangan Ariana dan menarik kuat menyebabkan gadis itu jatuh lalu Isyhad menindihnya. Ariana terjerit kecil kini Isyhad berada di atasnya.
Isyhad menikam anak matanya lama dia merenung wajah Ariana. Hati Ariana mula tidak keruan aduh jangan la pandang aku macam tu cair tau tak. Ariana memandang tempat lain dia tak sanggup mahu berlawan mata dengan Isyhad. Isyhad please stop pandang aku, aku rapuh aku mudah tergoda rintihnya dalam hati.
Isyhad 'scan' setiap inci wajah Ariana. She so perfect ! Takda langsung cacat cela. Isyhad kagum memang jaga betul muka. Scan punya scan dia tertumpu pada suatu benda, lama dia pandang. Bibir merah Ariana yes, that's spot yang memang Isyhad mahu takluki. Ariana mula rasa tidak selesa.
"Isyhad, awak berat la." Ariana menggerakkan tubuhnya.
Isyhad masih merenungnya. Ya allah Isyhad don't look at me like that please. Ariana cuba membalas pandangan itu tapi dia tak mampu.
"Isyhad please bangu...n," lantas bibir Ariana dicium. Ariana terpaku terasa hangat bibirnya tika ini. Dia memejamkan mata dan membiarkan scene romantis ini. He kiss me bisiknya.
Tautan bibir dilepaskan, mata Ariana masih terpejam. Tersenyum Isyhad dia memang rela ni. Baru sahaja Isyhad mahu mengucup kembali bibir itu tiba-tiba..
Tok ! Tok !
Pintu bilik diketuk, terhenti niatnya. Aish kacau betul la. Isyhad bangun dan membuka pintu itu, rupa-rupnya pekerja resort mahu menghantar beg bagasi mereka tadi.
Ariana bangun dan duduk, dia memegang bibirnya masih lagi terasa kehangatan bibir Isyhad. Isyhad datang menghampirinya.
"Kau nak mandi tak ? Ni beg kau," beg bagasi bertukar tangan. Ariana masih membisu.
"Takpa malam ni kita continue, okay baby." Bisik Isyhad menggoda. Meremang bulu roma Ariana laju mengambil pakaian di dalam beg dan terus masuk ke dalam bilik air.
Isyhad mengekek ketawa. Ariana kenapa kau suka buat aku makin lama makin geram dekat kau ? Kenapa suka buat hati aku sentiasa berdebar bila dengan kau kenapa ?
Takpa semua persoalan tu akan terjawab. Aku akan confess semuanya Ariana. Aku nak kau jadi peneman hidup aku sehingga jannah Insha-Allah.
Selesai mandi dan menunaikan kewajipan mereka berdua berehat. Isyhad sudah lama terbongkang atas katil, penat sangat agaknya. Mata yang mahu pejam celik kembali kerana hidungnya terbau sesuatu yang sangat wangi. Di cari bau itu, dia terlihat Ariana yang baru keluar dari bilik air. Bau dia ke ? Asal wangi semacam.
Isyhad datang meluru ke arah Ariana terdorong isterinya ke belakang dan badannya terhentak sedikit ke dinding. Isyhad menghidu bauan itu.
"Isyhad, awak buat apa ni ?" tangan molek Ariana cuba menolak badan Isyhad namun gagal.
Tanpa menunggu lama Isyhad mencium bibir Ariana. Bau wangi Ariana telah menaikkan nafsu kelakiannya. Nafasnya berkobar-kobar. Ciuman dilepaskan, muka Ariana merah menahan malu. Isyhad mencium kembali bibir Ariana kemudian didukung gadis itu dan dibawa ke katil.
Sampai di katil, ciuman yang lembut bertukar menjadi rakus. Isyhad melepaskan lagi ciuman dia mencari nafas begitu juga Ariana. Dia membuka bajunya dan melempar baju itu ke lantai terserlah lah tubuh tegap Isyhad. Ariana terpaku dengan ketegapan tubuh lelaki itu. Dia menilik satu persatu sehingga ke six pack Isyhad. Ariana amat tertarik di bahagian itu. Baru sahaja mahu menyentuh kawasan itu tapi Isyhad terlebih dahulu menyambar Ariana.
Isyhad mengucup bibir Ariana, dia amat suka dengan bibir itu it's taste so sweet. Lepas puas di bibir Isyhad mengubah tempat disambar pulak leher putih Ariana. Tangan Isyhad mula masuk ke dalam baju Ariana diusap perut gadis itu lembut. Ariana merasa tidak selesa tapi kelamaan dia mula mengikut rentak Isyhad.
"I-Isyhad..."
Chap 11. Ada cheesy skit tpi tak sangat pun. Keep vote and enjoy!
-H.Munirah-
YOU ARE READING
Isteriku Form 5 ✔
Romance[COMPLETED] Kahwin muda ? banyak dah. Tapi bagi ARIANA untuk berkahwin dalam usia yang muda yang masih bersekolah tambahan bakal menduduki SPM sukar bagi dirinya untuk menerima. Lain pula bagi ISYHAD, dia sudah pun bersedia. Dia merupakan seorang pi...