CHAPTER 17

16.5K 475 25
                                    


SUASANA di bandar New York tidak setenang suasana di kampung. Semuanya sudah biasa kerana telah lama tinggal di sini. Selalu dengar bunyi siren kereta polis mengejar penjenayah, bunyi kereta lalu lalang dan bunyi lagu-lagu club malam.

Kehidupan bahagia yang diingini musnah semuanya. Lelaki yang amat disanjung tinggi telah menghancurkan segalanya.

Rasa menyesal tiap-tiap hari tetapi tiada gunanya kau cari penyakit kau tanggung lah sendiri. Mahu bertaubat rasa jauh sama sekali hari-hari buat dosa langsung tak ingat dunia.

Lisa termenung sendiri, dia berdiri di balkoni rumah kondonya. Badannya mula kesejukan apabila angin malam menampar tubuh badan yang hanya memakai short pant dan singlet sahaja. Mulutnya menghembus keluar asap rokok terasa amat puas, kadang-kadang terasa amat tertekan.

Beberapa bulan yang lepas saat dirinya mengkhianati seorang lelaki yang amat mencintainya mula teringat-ingat. Rasa sangat menyesal kerana melepaskan lelaki yang setia disebabkan mahu mengikut lelaki durjana yang menjadikannya sebagai hamba.

Kata-kata manis daripada Remy membinasakan masa hadapan Lisa. Konon kata mahu kahwin tapi semua bohong ! Dia gunakan Lisa kerana mahukan duit bukan sebab cinta atau sayang. Anak yang dikandung gugur disebabkan Remy juga.

Nampak sahaja mewah kondo miliknya tapi tempat ini menjadi sarang maksiat dan tempat seksaannya.

Lisa hari-hari kena pukul dan diseksa. Bila marah Remy akan memukulnya apabila dia mahukan layanan seks, dia memaksa Lisa lantak lah gadis itu rela atau tidak asalkan dia puas. Walaupun gadis itu datang bulan Remy tetap 'meniduri' nya dengan paksa tanpa rasa belas kasihan.

Lisa sudah tidak tahan dengan kehidupannya sekarang sudah rasa seperti seorang pelacur. Dia tidak tahan selalu dipukul hingga ke tahap sampai dia tidak mampu untuk bangun ataupun berjalan. Selalu Remy akan bawa perempuan pulang ke kondo tetapi Lisa hanya membiarkan sahaja. Remy cuma tahu menghabiskan duit untuk berjudi kerja langsung tak pernah nak cari.

Rokok yang dihisap dibuang lalu air arak diteguk rakus. Lisa keliru dengan perasaan sendiri. Rasa happy ke ? Bahagia ke atau sedih ? Lisa tak tau nak ungkapkan macam mana.

Lisa membuka telefon. Dibuka gallery untuk mencari gambar Isyhad. Sungguh dia rindui lelaki itu. Rindu akan senyuman, gelak tawa dan segala-galanya tentang Isyhad. Tiba-tiba telefonnya berbunyi. Dibuka aplikasi whatsapp tertera nama Remy di situ. Jari telunjuk yang berbalut plaster menekan nama itu.

Remy

Baby, wait for me. Kejap lagi I balik and I want to have sex with you okay babe. Can't wait to kiss your gorgeous lips. I miss your body so much. Muah😘.

Lisa menyampah lalu dicampak Iphone 7 nya ke dalam tong sampah. Besok pagi baru diambil semula. Dia memandang lampu yang menyinari bandar New York.

Lisa marah apabila dapat tahu bahawa Isyhad sudah berkahwin, Lisa tak boleh terima. Hanya dia sahaja yang boleh memiliki Isyhad. Lagi pulak Isyhad berkahwin dengan budak sekolah.

"Budak tingkat 5 wife kau Isyhad hot sangat ke perempuan tu ? No Isyhad aku akan dapatkan kau semula. Kalau aku tak dapat that bitch tu pun takkan dapat. Aku takkan biarkan kau dengan perempuan tu bahagia because I miss you so much sayang. Kau akan jatuh dalam tangan aku soon honey." Lisa bercakap seorang diri.

Lisa sudah lama mengintip latar belakang Ariana serta ahli keluarganya. Dapat tahu je Isyhad kahwin Lisa terus mengupah pengintip untuk mengintip Ariana.

Hati rasa sakit bila melihat gambar Isyhad bersama Ariana ketika berbulan madu. Lisa masih stalk laman sosial Isyhad. Perasaan marah mula meruap naik.

"Arghhhhhh !" jeritnya kuat. Isyhad aku nak kau !

Air matanya jatuh satu persatu. Lisa sangat menyesal dia rasa bodoh kerana tinggalkan Isyhad. Dia tak suka tengok Isyhad dengan orang lain apatah lagi dengan isteri Isyhad sendiri.

Terasa ada yang memeluknya dari belakang. Remy mencium bahunya dan belakang leher.

"Baby why you wangi sangat ni. Jom, I dah tak boleh tahan ni."

Remy mencium lehernya tanpa henti tangannya meramas 2 gunung yang menjadi kawasan kegemaran. Lisa menggenggam tangan kuat untuk menahan desahan sesunguhnya dia tidak mahu melakukan benda ini.

Tanpa menunggu lama Remy menarik Lisa ke dalam untuk menyambung aksi yang seterusnya. Air mata Lisa jatuh lagi.

Isyhad aku akan dapatkan kau semula. Ariana you're out !

***

"ASTAGHFIRULLAHADZIM !" Ariana terbangun dari tidurnya. Entah mimpi buruk apa yang dimimpikan. Ariana mengerling ke arah Isyhad, lena suaminya tidur keletihan mungkin.

Isyhad memang suka tidur tak pakai baju baru sexy kalau nak ehem-ehem senang tinggal buka seluar je.

Rambut Isyhad yang berada di dahi diselak ke belakang. Ariana mendekatkan muka lalu mencium dahi serta hidung mancung Isyhad. Tergerak-gerak sedikit lelaki itu. Comforter ditarik untuk menutup tubuh Isyhad nampak lah otot-otot lengan especially bahagian six packs suaminya OMG merecik habis.

Ariana menggigit bibir aku tak tahan ni. Dia menarik nafas panjang kemudian sambung tidur semula. Ariana membaca doa supaya dia dan Isyhad sentiasa dilindungi.

'Abang, Ariana janji akan setia dengan abang. Ariana takkan benarkan sesiapa pun rampas abang dari Ariana sebab abang Ariana punya. Ariana takkan bagi sesiapa pun kongsi cinta dan sayang abang. Ariana janji. Abang I love you' janjinya.

Ariana memeluk lengan Isyhad erat sehingga dia terlena semula.

Chap 17. Yeayy Lisa dah comeback. Enjoy!

-H.Munirah-

Isteriku Form 5 ✔Where stories live. Discover now