George R.R. Martin powiedział, że „Miłość to trucizna. Jej smak jest słodki, ale zabije cię niezawodnie "
Do niedawna nie uwierzyłabym w jego słowa, lecz teraz całkowicie się z nimi zgadzam.
Miłość choć jest piękna, potrafi przynieść cierpienie, które sieje spustoszenie i niszczy w człowieku całą radość życia.
Odbiera nam możliwość racjonalnego myślenia, codziennego odżywiania się.Pozbawia nas snu i sprawia, że zamieniamy się w chodzące zombie.
Nie zauważamy niczego, bo nic nie jest już w stanie przykuć naszej uwagi. Wszystko dookoła staje się szare. Nie istnieją żadne kolory, które do tej pory wnosiły do naszego życia trochę światła.
Osoba, która była dla nas całym światem, doszczętnie niszczy w nas wszystko, co zdołaliśmy zbudować, pozostawiając po sobie jedynie złamane serce.
Wiem, że nie jestem jedyną kobietą, która została skrzywdzona przez mężczyznę, ale ten argument w ogóle nie poprawia mojego samopoczucia.
Mam wrażenie, że moje serce pękło na pół, a jakby tego było mało, czuję jakby ktoś wbijał mi w nie szpilki, powodując, że zapomnienie jest jeszcze trudniejsze.
Ale jak mam wyprzeć z pamięci, jego dotyk czy zapach?
Bez niego nic nie będzie już takie samo.
Czuję, że już nigdy nie będę w stanie pokochać nikogo tak mocno jak jego.
Bzdurą jest, że czas leczy rany... On tylko przyzwyczaja nas do bólu.
Gdybym parę miesięcy temu podjęła inną decyzję,nie przechodziłabym teraz tego piekła.
Nazywam się April Moore i jestem kobietą, która zakochała się w nieodpowiednim mężczyźnie,który najpierw wywrócił cały mój świat do góry nogami, a później całkowicie go zniszczył, pozostawiając po sobie jedynie zgliszcza.Hej kochani!!! <3
I... Mamy już prolog! ;D
Mam nadzieję,że się spodoba i zostaniecie ze mną na dłużej :*
Będę się starać dodawać rozdziały tak często jak tylko czas mi na to pozwoli ;)
Postaram się także,nie robić zbyt dużych odstępów między publikacjami ;DBuziaczki :* <3
CZYTASZ
Amor vincit omnia ✅
RomanceApril jest utalentowaną kobietą, która musi porzucić swoje marzenia, by móc utrzymać swoją schorowaną babcię i młodszą siostrę. Podejmuje się ona każdej dostępnej pracy, za którą może dostać jakiekolwiek wynagrodzenie. Pewnego dnia otrzymuje dość n...