Uběhli dva měsíce! Dva měsíce co se Sirius snažila odnaučit svých zlozvyků zloděje a být princeznou, bohužel to nezabíralo! Stále trávila dny tréninkem s gardou, ale čas od času měla nějaké povinnosti jakožto princezna. Nejhorší však bývali noci v jejím pokoji! Chyběl jí Rhys. Byl sice v pokoji jen několik pater pod ní, ale když neležel s ní v posteli necítila se tak úplně bezpečně. Jednou či dvakrát to nevydržela a šla za ním dolů, ale pokaždé byl někde v tahu takže se smutně vrátila zpět do svého pokoje a pokoušela se usnout bez něj! Pokoušela se trávit i čas se Sagitarem a Lionelou než odjedou někam na jih. Šla se s nimi rozloučit do přístavu ve společnosti Rhyse. Nevěděla, že ten den co nastupují na loď je poslední den co je uvidí. O pár dní později totiž přišla do království zpráva o tom, že loď se potopila během bouře a že král s královnou zemřeli! Sirius nad jejich smrtí truchlila, ale dělalo jí mnohem větší starosti, že má vládnout království. Byla jediný potomek královského páru a jediný dědic Prvního nočního krále. Ona však nevěděla jak se vládne! Neuměla to! Ona byla vychovaná jako zlodějka a nerozuměla politice ani podobným pletichám králů a šlechty! Byl tu však někdo kdo na dvoře strávil dost let aby se to naučil! Mistrně dokázal vytvářet lsti, odhadnout lidi a zdejší lid ho měl nejen v úctě, ale také ho měl rád. Rozhodla se o pomoc požádat Rhysandema, který na ní přes den neustále dával pozor. Jednou večer si ho odchytila a zatáhla na balkón, aby ho požádala jestli jí pomůže vládnout. Ten den udělal Rhys něco nečekaného. Klekl si před ní a podal jí stříbrno-zlatý prsten s velkým modrým drahokamem, který vypadal jako hvězdné nebe a uprostřed byla velká zářivá hvězda. Rhys jí ten den požádal o ruku!
Jelikož jsem tak trochu v časovém presu tak nestíhám, hrozně se proto omlouvám, že kapitoly nebudou vycházet pravidelně!
ČTEŠ
Zloději snů III.
FantasySirius je teď princeznou Nočního království! Před ní a Rhysem stojí poslední úkol! Zajmout Hyenu, aby zjistili kde je Lodric. Příběh se však začne komplikovat více než by čekali. Po smrti jejích rodičů žádá Rhyse, aby jí pomáhal vládnout čímž se Rh...