Uběhlo pár dní od slyšení a konečně přišla odpověď krále Zimního království, aby on i Sirius dorazili jako jeho hosté na Zimní dvůr. Rhys nebyl úplně nadšený, že by tam on i Sirius měli jít, protože jí poslední dobou nebylo moc dobře. Nechtěl svou snoubenku vystavovat nebezpečí na cizím území, ale měl dost prostředků, aby jí i tam udržel v bezpečí a z dosahu případných zabijáků.
,,Takže jsme domluveni," pronesl Rhys a nepřestával pohupovat nohou,kterou měl přehozenou před druhé koleno. Seděl na trůnu v sále a dával rozkazy na ty tři dny co měl být pryč. ,,Casi,"podíval se na svého generála, který se opíral o sloup a teď zvedl hlavu. ,,Postaráš se o výcvik těch nováčků v Balmeru,aby uměli alespoň něco než tam přijedu. Talire," zvěd se vynořil ze stínu vedle sloupu na opačném konci místnosti.,,Dohlédni, aby vše na Dvoře soužení probíhalo v řádné tichosti. Obhlédni prosím i Kostěnou věznici a dej pozor na hranice."
,,Velení zde přenecháš Die?" ozval se Casiss. Nezněl uraženě a jeho tón byl neutrální, což u něj nebylo obvyklé.
,,Bude to tu za mojí nepřítomnosti hlídat," kývl. Jeho sestřenice byla zrovna pracovně někde jindy takže se teď nemohla zúčastnit rozdělování velení.
,,Jak je na tom Sirius?" zeptal se Talir. Věděl, že její zdravotní stav nebyl úplně v nejlepším pořádku. Rhys jeho i Case posílal samotné kontrolovat hranice a řešit problémy, aby mohl zůstat s ní kdyby se něco dělo. Král si teď prohrábl vlasy a modré oči upřel na podlahu.
,,Je to o něco lepší než včera. Teď spí."
,,Zase se nevyspala?"
,,Nanejvýše půl hodiny. Říkají, že je to z vyčerpání magie a navíc ten lektvar co pije..." odmlčel se a promnul si spánky. Sám byl trochu unavený, ale nebylo to tak hrozné jako když šel s Casem na zápas, pít nebo s těmi dvěma hrál karty.
Talir se objevil za ním a přátelsky mu položil ruku na rameno. ,,Jsem si jistý, že bude v pořádku." ujišťoval ho. ,,Je dost silná a my jí popřípadě pomůžeme, všichni." fialový pohled přelétl po Casovi, který kývl. Samozřejmě souhlasil, že jí budou chránit a bude-li to třeba zemřou pro ní. Rhys vstal z trůnu a oba své bratry objal.
,,Díky,"poděkoval jím oběma. ,,Měl bych jít než se vzbudí."
,,Pozdravuj jí od nás." zavolal za ním Casiss a pak si oba šli hledět svých záležitostí. Talir měl nějakou práci se svými zvědy a Casiss trénoval gardu společně s Krokodýlem se kterým taky dobře vycházel.
Rhys se vracel chodbou do pokoje když narazil na Roni.
,,Jak jí je?" zeptal se bez pozdravu.
,,Zle." zavrtěla hlavou. ,,Zkusila se najíst, ale..." obrátila se na dveře. Rhys kývl a prošel kolem ní. Sirius seděla na posteli s rukou ve vlasech a nadechovala se chladného vzduchu, který přicházel otevřenými dveřmi balkónu.
,,Ahoj."pozdravil jí mírně a posadil se vedle ní.
,,Proč si mě nevzbudil?"
,,Tvůj trénink se na neurčito odkládá!" pohladil jí mezi lopatkami. Sirius se chytala něco namítnout, ale on pokračoval. ,,Nemysli si,že nevím co se v noci dělo. Byl jsem vzhůru, celou dobu!"
Dívka se zatvářila provinile. ,,Promiň!"
,,Nemáš se mi za co omlouvat. Za to že ti není dobře nemůžeš."pohladil jí po vlasech. Sirius si opět lehla do postele a zadívala se nad sebe. Rhys mávl rukou a nad ní se objevila hvězdná obloha s padajícími hvězdami a měsícem, který klidně plul na nebi.
,,Tohle si nemusel."
,,Ale udělal jsem to rád." políbil jí na čelo. ,,Co kdybych jel do Zimního království sám? Nerad bych,aby si tam musela trpět. Tady by se o tebe postarali Cas i Dia."
,,Chci jet taky."
,,No zakázat ti to nemůžu." věnoval jí vřelý úsměv. Tohle byl skutečně on! Žádná maska ani přetvářka! Byl to ten muž za kterým přišla do vězení v Neazaru a který se s ní loučil na nádvoří Měsíčního doupěte. ,,Proč se na mě tak díváš?"
,,Pro jednou si odložil všechny své masky a myšlenky na pletichaření!Možná mě jako Reasif nepustíš do své hlavy, ale dokážu to poznat." vzala ho za ruku. Stříbrný prsten ho zastudil v dlani.
,,Kvůli tobě bych byl ochotný udělat cokoliv a kdyby mi tě někdo vzal klidně bych rozerval všechny království i s jejich králi, abych tě získal zpět." políbil jí na hřbet ruky na kterém se svíjeli tetování. Velmi se podobali těm na jeho hrudi a ramenou,možná proto jí ho takto vytvořil. ,,Mám tě od kluků pozdravovat." ohlédl se k balkónu. ,,A taky ti vyřídit, že za tebou přijede Diala až se vrátí."
,,Dobře."kývla. ,,Kdy se chystáš do Zimního království?"
,,Podle toho jestli půjdeš taky, jinak bych se tam ještě dnes přenesl."
,,Na jak dlouho?"
,,Ráno bych byl zpět." pokrčil rameny. Král Zimního království-Paneter chtěl oba vladaře hostit tři dny, ale když tam bude Rhys sám dokáže vše vyřídit během jednoho večera.
Sirius se o sice moc nelíbilo, ale řekla: ,,Tak tedy běž! Půjdu s tebou příště."
,,Nemám z toho radost, ale budu klidnější když zůstaneš tady a budou se o tebe moct starat." něžně jí přejel prsty po tváři. Sirius spokojeně zavrněla, jeho dotek jí chyběl. ,,Zítra než se vzbudíš budu zpět, slibuji." políbil jí na čelo a pak odešel,aby o tom dal vědět svým bratrům. Plány se jim opět změnili.Když teď nešla Sirius Rhys se rozhodl vzít sebou Talira, protože byl lepší diplomat a by trpělivější než Casiss. Navíc mlčel když měl! Casiss by byl schopný se tam pohádat i s králem čímž by sice neúmyslně zkazil všechny Rhysovi plány. Casiss slíbil,že bude dávat pozor a nebude za dobu jejich nepřítomnosti vyvádět kraviny. Rozloučili se a král se zvědem se přemístila na Zimní dvůr.
ČTEŠ
Zloději snů III.
FantasySirius je teď princeznou Nočního království! Před ní a Rhysem stojí poslední úkol! Zajmout Hyenu, aby zjistili kde je Lodric. Příběh se však začne komplikovat více než by čekali. Po smrti jejích rodičů žádá Rhyse, aby jí pomáhal vládnout čímž se Rh...