26. Návštěva

2.2K 144 15
                                    

Sirius se vyspala dost dobře na to, aby se stihli nasnídat a pak odejít do trůnního sálu. Cestou k trůnu se jim všichni šlechtici klaněli, aby své dva vládce pozdravili. Rhys se spokojeně usadil na svůj trůn a Sirius se posadila na ten svůj.

,,Rhysi?" naklonila se k němu a stiskla jeho ruku.

,,Ano?"

,,Co se stalo s mým trůnem?" samozřejmě jí neuniklo, že oba trůny jsou stejně velké a naprosto identické až na kožich a látku, která trůn zdobila. Na králově trůně ležela černá kožešina s tmavě modrou látkou, která se na trůnu vytesaném z černého drahého kamene vyjímala, naopak na jejím trůnu byla kožešina bílá a stříbrná látka.

,,Nechal jsem ho upravit," zašeptal. ,,Doufám, že jsem tě tím neurazil." otočil se k ní. Šlechtici v sále spolu opět horlivě diskutovali. Sirius občas zaslechla nějakou klevetu nebo jak si někdo povídá o politické situaci či rozepřích! Nedivila se, že Rhys je tak dobrý ve lžích a podvodech když to musel poslouchat pokaždé když se sem jen nachomýtl.

,,Proč by si mě urážel? Není to nic za co bych se musela zlobit," král se jí přestal dívat do očí a pohled mu sklouzl na její rty. ,,Navíc se mi to i docela líbí." překrásně se na něj usmála. Rhys se k ní mimoděk naklonil a dlouze jí políbil. Rozhovor v sále neutichl, ale i přesto na sobě oba cítili několik párů očí a vyčítavé pohledy. 

,,Copak tohle se sluší?" pronesla opovržlivě jakási postarší šlechtična v davu.

,,Nechte je být," ozval se mužský hlas. ,,Jsou mladí a navíc, jen málokdy se vidí, aby se královský pár miloval tak jako oni." byla to dokonce poklona při které se Rhys usmál.

Pěkně je tady pohoršuješ! Vytkla mu Sirius telepaticky.

Právě proto to dělám a taky protože tě miluju. Znovu jí políbil jakoby to mělo být naposledy. Navíc se ti to líbí!

Už se nemůžu dočkat až se budeme moct vrátit do pokoje. Otočila se stříbrným prstenem na jeho levačce. Král jí věnoval další upřímný úsměv a pak oba obrátili pozornost ke dveřím do sálu, které otevřeli. Sirius na sobě nedala znát jak překvapivě vypadá ta Rhysova přítelkyně, ale překvapená byla až dost! Byla to dlouhovlasá blonďatá dívka s překrásnou tváří, plnými růžovými rty a tmavě zelenýma očima. Stejně jako ona mělo i pět kněžek, které jí doprovázeli tmavě šedé roucho se zlatem a na světle modré šerpě kolem pasu měli stříbrem vyšitý erb království. 

,,Ilio." Rhys na ní zlehka kývl. ,,Rád tebe i tvé kněžky opět vítám na Půlnočním dvoře." 

Ilia se hluboce uklonila. ,,Rhysandeme, jsem poctěna, že si mne pozval. Ráda vidím tebe i královnu." zářivý úsměv vrhla na Sirius. Královně se veškerá slova, která na jazyku měla změnila v olovo a koruna na její hlavě najednou ztěžkla. Nikdy se s kněžkou sice nesetkala, ale Ilia předčila veškerá její očekávání. ,,Je mi ctí vás poznat, Výsosti."

,,Mě taky." odpověděla. Ani netušila na co jí tam Rhys chtěl tolik mít když se jen občas postavila na stranu Ilii když spolu jednali o penězích pro svatyně v okolí. Vlastně jí připadalo fér, že když se starají o nemocné žádají o něco víc peněz. Po nějaké době dohadování ustanovil Rhys určitou částku peněz, která oběma vyhovovala a pak se již zase rozloučili.

,,Já to nechápu," pronesla Sirius a podívala se na Rhyse zatímco procházeli chodbou ze sálu. ,,Proč si mě tam chtěl?"

,,Vedla sis dobře, navíc až provedu to co mám v plánu tak se ti to bude hodit." 

,,Chtěl si mi srazit sebevědomí?"

,,Proč?"

,,Viděl si jak vypadá?"

Rhys pokrčil rameny. ,,No a?" Sirius na něj zakoulela očima. ,,Nebyl to záměr a navíc jí ani nezajímám."  prošel kolem ní a místo ruky kolem ramen jí vzal kolem ramen křídlem. Od té doby co měl křídla využíval je stále a dost dobře! Sirius to vlastně ani moc nevadilo. ,,Ta má zájem spíše o Talira." 

,,Co prosím? Děláš si legraci, že jo?"

,,Ne. Ilia se pokoušela vlichotit Talirovi už pěkně dlouho, ale můj drahý bratr prostě nemá zájem." pokrčil rameny s humorem a kradmo se jí podíval přes rameno. ,,Tak zítra tedy na Ranní dvůr, ale teď..." chytil jí za ramena a otočil jí. Před ní stál Daris! Vypadal stále stejně jako když ho viděla naposledy, jen v očích měl podivnou temnotu.

,,Bratříčku." skočila mu kolem krku. Daris se usmál a podíval se na Rhyse, který strčil ruce do kapes.

,,Postarej se mi o ní." usmál se na něj Rhysandem a pak spokojeně odešel. Věděl, že svou snoubenku nechává ve schopných rukách jejího staršího bratra. Navíc nechtěl jí zase zatahovat do záležitostí království. Prozatím jí stačilo tohle!

Zloději snů III.Kde žijí příběhy. Začni objevovat