Sirius se do dalších dvou dnů plně zotavila. Nebylo jí špatně, dobře se vyspala už jen díky Rhysovi a její moc opět narostla. Znovu začala trénovat s Casissem ve věži! Trénink opět trval celé ráno a Sirius se pak místo oběda rozhodla si chvíli číst v druhé věži, která neměla stěny zato dokonalý výhled na město a hory. Seděla na válendě s knihou v klíně a hrnkem čaje na stolku vedle sebe. I když se závěsy tetelili v závanu studeného horského větru v místnosti díky magii panovalo neustálé teplo. Stále si četla o mýtech v Nočním království.
,,Hledám jí po celém městě a ona sedí tedy." pronesl Rhys, který se odněkud přenesl. ,,Možná by si příště mohla reagovat na pouto!" pokáral jí jen tak z legrace. Dívka zvedla oči od stránek a zahleděla se na krále, který k ní přicházel s rukama v kapsách.
,,Myslela jsem, že máš zase práci s nějakými monstry."
,,Stopovat ty bestie je dost jednoduché a zabít ještě lehčí když máš po ruce drápy, meč a hbitá křídla." za jeho zády se opět roztáhly dva obrovské stíny. Rhys se podíval na stránky vzhůru nohama. ,,Tady se možná legendy stávají skutečností, ale tyhle ty nikdy nepotkáš." ukázal na kresbu v knize.
,,Proč?"
,,Rytíři z Renu jsou skutečně jen legenda... Prý mají meče, které září různými barvami. Blbost." zasmál se. Sirius protočila panenky a zavřela knihu, aby dala Rhysovi najevo co si myslí. ,,Tak promiň, ale je to nesmysl."
,,Vždyť mně je to jedno, nechceš mě raději nechat si číst? Jsem unavená z tréninku."
Rhys se okamžitě chytil. ,,To zní jakoby si nestála o mou dokonalou společnost?"
,,Běž se kochat svým obrazem do galerie!" odsekla. Rhys jí popadl za bradu, aby jí přiměl se na ní podívat. Hned věděl co si myslí podle toho jak jí zaplanulo v očích.
,,Takhle se mluví se svým vladařem?"
,,Jsi především můj snoubenec!"
,,Ale s korunou krále na hlavě." Znovu jí dostal! Měl v rukávu tolik argumentů, že snad bylo nemožné ho přelstít nebo mu říci něco na co nemá odpověď ani on. Jediný kdo si s ním velmi dlouho dokázal měřit síly byl Cas. Ten ho poslední dobou popichoval tím, že vyšel ze cviku, ale nechce si to přiznat! ,,Další výhra na mém účtu, drahá." sklonil se k ní.
,,Běž si někam shladit hlavu!" prskla na něj a praštila ho do ruky. Rhys její bradu pustil a zasmál se. Měl rád když se vzteká a proto jí rád provokoval.
,,Ale no tak, jen tě škádlím, lásko." hřbetem ruky jí přejel po tváři. ,,Vážně na mě zase budeš naštvaná?"
,,To rozpětí křídel stále platí," odpověděla mu obratem. ,,Talir má největší rozpětí!" v očích jí zlověstně zablýskalo. Rhys, který byl na odchodu se zarazil a otočil se!
,,Co prosím?" zeptal se. Zlodějka se přitiskla k opěradlu válendy. Králi v očí běhalo takových jisker, že jí to malinko vyděsilo. Roztáhl křídla! Sirius viděla jak propíná každý sval a kost, která byla v křídle. Blány byli napnuté k prasknutí. ,,Co si říkala? Zopakuj mi to!" vyzval jí. Sirius věděla, že když neodpoví bude to vypadat jakoby se ho bála, ale ona byla tak naštvaná, že měla chuť odpovědět i kdyby tím riskovala cokoliv. Poroto si stoupla a lehce zvedla hlavu, aby se mu podívala do očí.
,,Talir má větší rozpětí křídel!" zamračila se na něj. Rhys chvíli jen tak s úsměvem stál, ale pak se nosem otřel o ten její. Jako vždy to perfektně zabralo, protože Sirius se začala smát. ,,Tohle vždycky zabere a ty toho zneužíváš!" zabodla mu prst do hrudníku.
,,Jen když si tak moc rozčílená, že mi i tohle řekneš zblízka do očí." objal jí a spojil ruce na jejích zádech. ,,Cas se nemůže dočkat vašeho tréninku a já zase musím na pár dní pryč."
,,Týden." odpověděla.
,,Dobrá práce s telepatií. Nechám tě si číst, uvidíme se u večeře." dlouze jí políbil a pak se vypařil. Sirius se vrátila na své místo na válendě a znovu si začala číst.
ČTEŠ
Zloději snů III.
FantasiaSirius je teď princeznou Nočního království! Před ní a Rhysem stojí poslední úkol! Zajmout Hyenu, aby zjistili kde je Lodric. Příběh se však začne komplikovat více než by čekali. Po smrti jejích rodičů žádá Rhyse, aby jí pomáhal vládnout čímž se Rh...