Sirius byla z toho včerejšího tréninku ještě unavená, takže se dohodli, že na večeři zůstanou v zámku. Rhys se neobtěžoval se převléct ze svého oblíbeného černého kabátu a ani korunu si nevzal. Sirius na tom byla podobně, kdyby jí však Diala nedonutila obléct si černé šaty s hvězdami přišla by oblečená podobně jako Rhys. Casiss s Talirem, kteří se objevili na balkóně na sobě měli šupinatou zbroj.
,,Dobrý večer," pozdravil Talir zdvořile.
,,Zase,"praštil rukama do stolu Rhys. ,,To neznáte jiný pozdrav?"spražil pohledem Dialu, která se začala smát.
,,Nazdar volové!" pozdravil vesele Casiss, který jejich rozhovor zřejmě nejspíš neslyšel. Rhys se opřel a ukázal na něj.
,,Vidíte,takhle se to řeší!" podíval se na Tala, který se posadil vedle Sirius naproti Die. Casiss zaujal místo po jeho boku a rozhlížel se po stole na kterém se vzápětí objevila hromada jídla.
,,Chtělo by to do party ještě někoho," pronesl Cassis směrem k Rhysovi po nějaké době. Rhys spojil ruce nad talířem a podíval se na něj.
,,A koho?" seděl v čele stolu se složenými křídly za zády. Z toho místa měl skvělí výhled na všechny své přátele.
,,Nejlépe nějakou holku. Nic proti vám dvěma, dámy, ale máme jaksi převahu." hrdě se napřímil a nadmul se jako páv. Dia mu vrazila pohlavek a Talir si promnul oči jakoby říkal: ,,Už zase to začíná!" Rhys však rvačku zastavil dřív než začala.
,,Není to úplně marný nápad, ale..."
,,Nemáš zájem brát do rodiny někoho nového, chápu..." dokončil za něj Cas. ,,Vlastně mi ta převaha vyhovuje." přelétl jantarovýma očima obě dívky a dál se věnoval večeři.
,,Uvědomuješ si, že jsem obě zadané, že?" zeptala se ho Sirius a podívala se na Diu, která se na ni široce usmála. Cas se naklonil dopředu div rukou neshodil Rhysův pohár vína ze stolu. Král ho rychle vzal do ruky a napil se.
,,To znělo jako výzva." pronesl hrdě. Rhysovi zaskočilo víno a Talir se na něj překvapeně podíval. Casiss začal slovní přestřelku s někým jehož moc viděl při včerejším tréninku.
,,Vybral sis nebezpečného protivníka." podotkl Rhys když přestal kašlat a položil pohár zpět na stůl. ,,Urvala by ti hlavu dřív než by ses s ní do postele dostal." usmál se na svou snoubenku.
,,Jaksi to dokázal ty?" tentokrát byla Diala na straně Case, pro jednou.
Rhys se podíval na Sirius, která tu otázku ignorovala a místo toho si hleděla pečené zvěřiny na svém talíři. Byl to souhlas ať ses nimi klidně hádá místo ní. ,,Stačilo mi k tomu jen to jí lhát a pak poslat Talira, aby jí ošetřil zranění." děkovně kývl na Temnotepce, který neznatelně přikývl na souhlas.
,,Zapomněl si dodat, že si mě držel magií ve své posteli!" dodala se sladkým úsměvem a Casiss vyprskl smíchy. Podrobnosti k tomu co sedělo to ráno než se probudil ještě neslyšel.
,,Teď se začnou hádat i oni dva a já se zcvoknu." Zajel si rukama do vlasů Talir.
,,Jsme na tom stejně, nezajdeme na operu?" zeptala se Sirius a položila mu ruku na rameno. Talir s úlevou vydechl.
,,Ani nevíš jak rád, tyhle kulturní barbary pošleme do klubu a..."
,,Tale, Tale!" mlaskl Cas a pomalu kroutil hlavou. ,,Měl by sis jí více hlídat Rhysi, náš malý Talir se zdá být nevyzpytatelný romantik." blýskl na Temnotepce bílým úsměvem. Ten jen přimhouřil fialové oči a kolem jeho hlavy se mihl úponek temnoty.
,,Alespoň ví jak romantika vypadá, ty barbare!" vložila se do toho Diala, která Talira vždy bránila před popichováním jeho dvou bratrů. ,,A pokud jde o tebe, bratránku," otočila se na Rhyse v čele, který si prohlížel pečené kuře před sebou. ,,Měl by si se Sirius skutečně věnovat více než těm vašim oblíbeným hrám."
,,Ale..."chtěl něco namítat.
,,Zápas můžeš sledovat pokaždé, ale když ona se na tebe vykašle lepší už neseženeš! A ty to víš!" ukázala na něj vidličkou s napíchnutým bramborem a málem přitom praštila Casisse. Možná to byl její záměr! Rhys jí dal za pravdu a omluvně se podíval na Sirius, která jej ignorovala a místo toho si povídala s Talirem. ,,No vidíš jak to jde." usmála se na něj. Rhys se na ni vážně podíval a Diala okamžitě pochopila a zmlkla. Možná kdyby je Sirius v tu chvíli poslouchala pochopila by.
ČTEŠ
Zloději snů III.
FantasySirius je teď princeznou Nočního království! Před ní a Rhysem stojí poslední úkol! Zajmout Hyenu, aby zjistili kde je Lodric. Příběh se však začne komplikovat více než by čekali. Po smrti jejích rodičů žádá Rhyse, aby jí pomáhal vládnout čímž se Rh...