,,Sirius!" Nějak se mu podařilo sundat jí okovy a pak jí objal. ,,Si v pořádku? Udělal ti něco?"
,,Nic mi není." ujišťovala ho, ale i tak zkontroloval mělkou řeznou ránu na jejím krku i modřinu na tváři od toho, jak jí jednu vrazil.
,,Omlouvám se, že jsem tě nechal samotnou." zhluboka vydechl a jeho tep se zklidňoval. Dokonce i jeho magie zase dostala zpět své řetězy a okovy. ,,Už to neudělám." šeptal.
,,To nic nebylo, Rhysi. Jen menší únos."
,,Mohlo to dopadnout hůř."
,,Já vím... Hvězda nemůže svítit bez temnoty." připomněla mu větu co rád opakoval její otec když je viděl spolu.
,,Temnota nemůže planout bez hvězdy." odpověděl jí s nepatrným úsměvem. Stále jí pevně objímal, i když slyšel kroky Krále jara.
,,Jste oba v pořádku, to jsem rád." kývl na Rhyse a uklonil se zdvořile královně když se na něj oba podívali. ,,Dorazil jsem hned jak to bylo možné..."
,,Talir vyřídil co měl." Rhys na svého bratra děkovně kývl a ten mu kývnutí oplatil. ,,Je na něj spolehnutí."
,,To máš pravdu... Nikdy by mne nenapadlo, že se Haybers uchýlí k únosu královny a přivede jí sem. Přísahám ti, Rhysandeme, že já..."
,,Nemusíš mi to vysvětlovat, Asner se přiznal, že za to může Haybers. Pokoušel se nás tím rozeštvat, ale teď se plazí zpět ke svému pánovi, aby mu sdělil že jeho plán nevyšel." Uklidnil ho Rhys když viděl jeho ustrašený výraz. Sirius ještě stále bolela hlava, takže moc nevnímala jejich rozhovor. Slyšela jak Fehay slibuje odnětí práv na Jarní zámek Asnerovi a přislíbí ho jinému svému (tentokrát na 100% loajálnímu) pobočníkovi. Přirovnal loajalitu svého nového pobočníka k Talirovi a Casissovi. Ti jsou loajální, protože jsem rodina!
Nech to být. Odpověděl jí na to Rhys. Něco ještě dořešil s Králem jara a pak už se věnoval pouze jí. ,,Půjdeš se mnou do tábora! Válka začala a já tě chci mít po boku."
,,Bojíš se mě někde nechat samotnou."
,,To taky, ale tvé schopnosti i podpora se mi hodí. Držet tě mimo dění nemělo smysl, stejně tě dostali."
,,Takže chceš říct, že..."
,,Budu tě držet mimo hlavní bitevní pole co to půjde, ale nakonec tě tam přeci jen vtáhnou oni. Jen mi slib, že na sebe budeš dávat pozor."
,,Jsme dospělá, Rhysi."
,,Přesto za tvoje bezpečí nesu zodpovědnost. Tvůj otec by mě zabil kdyby věděl, že tě vystavuju takovému nebezpečí." ohlédl se na Talira, který prohlížel těla mrtvých vojáků. ,,Tale!" zavolal na něj. Zvěd k nim přišel a přelétl pohledem modřinu na dívčině tváři. ,,Půjdeme?"
,,Moji špióni už to tady prohledávají, můžeme jít." přikývl. Rhys chytil Sirius za ruku a přemístili s.
Sirius skutečně čekala, že jí vezme zpět domů, ale on nelhal. Vzal jí do válečného tábora, který stále v horách. On a jeho vojáci měli tábor mezi horami na území Zimního království. Ostatní měli tábory na hranicích, ale dost daleko od válečného ležení Modrých ostrovů.
,,Jsem rád, že jsi v pořádku." nechala se od Case obejmout. ,,Chytili jste toho bastarda?"
,,Ne! Zdrhl hned jak viděl, že proti mě nemá trumf v podobě zajatce." mimoděk pohled na okamžik obrátil na Sirius, která se přivítala s Dialou. ,,O zbytku se nebudeme bavit tady, pojďme." mávl na ně a mířil k tomu největšímu stanu, který stál mezi dvěma menšími. Bylo na první pohled jasné komu patří.
,,Nuže, co ti řekl?" Talir se opřel o stůl uprostřed stanu a prohlížel mapu s vyznačenými tábory.
,,Přesně jak jsem předpokládal... Haybers ho poslal, aby mě pomocí Sirius vydíral a přinutil vzdát se práv krále a koruny."
,,Myslíš, že je dobrý nápad nechat je s Dialou tady?"
,,Není tu celé naše vojsko a ani nebude! Dokud si nebudu jistý, že vím o co jim jde..."
Generál zvedl hlavu a podíval se na krále naproti sobě. ,,Chceš jí použít jako návnadu?"
,,Nikdy!" Rhys se zatvářil dotčeně. ,,Asner si rozhodně bude myslet, že jí pošlu zpět do zámku, protože se o ní až příliš bojím."
,,Vážně myslíš, že je to dobrý nápad? Nechat jí bojovat ve válce?" Talir pochopil velmi rychle o co Rhysovi jde.
,,Je to bezpečnější než jí nechat v paláci."
,,Necháme to na tobě." kývl na Talira Cas. Tal jen pokrčil rameny, ale na Rhyse se usmál, aby mu trochu zvedl náladu. ,,Mám ještě práci."
,,Já taky. Uvidíme se večer."
,,Kdyby se něco dělo přineseme zprávy." oba na něj mávli a šli dál plnit své povinnosti. Talir a jeho zvědové měli obhlídnout Haybersův tábor a Cas šel dát všem vojákům instrukce co všechno mají dělat! Rhys zůstal ve stanu sám a začal vymýšlet nejvýhodnější strategii útoku či obrany a rozestavění hlídek i přepadových skupin.
,,Tohle je nesmysl!" praštil do stolu a všechny figurky z druhé strany stolu popadaly. ,,Sakra!" zaklel.
,,Tak to udělej jinak." navrhla Sirius. Rhys zvedl hlavu a podíval se na ní. ,,Hledáš v tom složitosti, ale to první řešení bývá to nejsprávnější." poradila mu a držela se od něj v dostatečné vzdálenosti. Rhys se zklidnil a neidentifikovatelně sledoval jak jeho partnerka staví zpět na mapu figurky pro vojenskou taktiku. ,,Proč se na mě tak díváš?" znejistěla i když to tak zprvu neznělo.
,,Poslouchala si, že?" nespouštěl z ní oči. Viděl jak polkla i jak se nejistě nadechla. ,,Slyšela jsi o čem jsem se bavili."
,,Jo, poslouchala." odpověděla tvrdě. Nebude se před ním plazit jen protože je naštvaný! Nemůže za to, že jí unesli tak ať si říká co chce. ,,A co?!"
Temnostrůjce obešel stůl a aniž by z ní spustil oči jí přinutil, aby se posadila na stůl a on sám se o něj opřel tak šikovně, aby mu nemohla vyklouznout. ,,Proč si mě odposlouchávala?"
,,Mám snad právo vědět o čem se bavíte?"
,,Jiní vládci by za to své manželky trestali, Sirius."
,,Chceš mě snad potrestat za odposlouchání královského rozhovoru? Klidně si posluž, ale omlouvat se ti za to nebudu! Jsme zloděj, na to by si neměl zapomínat." Nechala vztyčenou hlavu, ale on se ani jednou neusmál.
,,Možná by si mi to příště měla říct nebo se alespoň pokusit nebýt tak nápadná." chystal se odcházet, ale dívka jej chytila za loket a přitáhla zpět.
,,Jakou jsem udělala chybu?" zeptala se a naklonila hlavu na stranu. Rozpuštěné hnědé vlasy jí spadli do očí, které zazářily jako hvězdy. Zastrčil jí vlasy za ucho.
,,Udělala si kroky když bylo ve stanu ticho a nikdo nemluvil."
,,Každý děláme chyby."
,,A já jich v poslední době dělám víc než dost." políbil jí. Sirius mu opět zajela rukou do vlasů a nechala ho, aby polibky opět směřoval na její krk. Opřel si o něj hlavu a usmála se na Diau, která se zničehonic objevila ve stanu.
,,Zase se jí pokouší znásilnit, seš fakt hroznej!" Rhys se vztekle nadechl a otočil se na ní.
,,Co chceš?!" vyjel na ní, ale to jí nesmazalo úsměv z tváře.
,,Měl by ses jít mrknout ven." Ukázala palcem směrem k plachtě nahrazující dveře. Hned jak kolem ní Rhys prošel div jí neodstrčil stranou se na sebe dívky podívali a Sirius pokrčila rameny. Diala se na ní trochu zakřenila a pak ho obě následovali.
ČTEŠ
Zloději snů III.
FantasySirius je teď princeznou Nočního království! Před ní a Rhysem stojí poslední úkol! Zajmout Hyenu, aby zjistili kde je Lodric. Příběh se však začne komplikovat více než by čekali. Po smrti jejích rodičů žádá Rhyse, aby jí pomáhal vládnout čímž se Rh...