22. Král je hrozný romantik!

2.6K 144 9
                                    

,,Proč se na mě pořád tak díváš?" zeptala se Sirius. Rhys ležel na boku vedle ní a sledoval jí. Ona ho zatím hladila po roztažených křídlech a pečlivě zkoumala každou kost, každou blánu i spár který se rozevíral nebo zavíral podle toho jak Rhys chtěl. Viděla i cítila jak král pokaždé když mu přejela pod spárem zavrněl a slastně zavřel oči.

,,Přemýšlím kdy jsem se do tebe zamiloval..." odpověděl po odmlce. ,,Bylo to potom co si mi tiskla na krk meč... Cítil jsem, že mezi námi vzniklo nějaké pouto a velmi rychle jsem si uvědomil, že si mou partnerkou. Casiss mi dokonce jednou řekl, že jestli mě někdy necháš vezme si tě on."

,,Takže ses do mě zamiloval, protože si se bál Case?" zahihňala se.

,,Chytračko."přitiskl jí k posteli a naklonil se nad ní. Znovu jí začal líbat po těle a zastavil se na jizvách na jejím podbřišku. Cítil jak se napjala když je letmě políbil a vzhlédl. ,,Odhaluješ mi citlivá místa." věnoval jí škodolibý úšklebek.

,,Stejně už všechna znáš" pokrčila rameny a podívala se na svou ruku,která byla zamazaná od krve. Než stačila zareagovat Rhys jí pohladil po žebrech.

,,To nic," pronesl uklidňujícím tónem. ,,Byla si ještě panna,takže to je normální."

,,Vážně?"

,,Samozřejmě."přikývl a znovu jí políbil na jizvy. Sirius vzdychla a pohladila ho po složených křídlech. Pamatovala si, že jí říkal, že Temnostrůjci nelehávají se ženou s vytaženými křídly, ale ona byla jeho královna a především jeho partnerka! Když nad tím tak přemýšlela na něco si vzpomněla.

,,Rhysi? Kde je ta lahvička?" zajela mu rukou do vlasů když se jeho špičáky zaryli do stehna.

Rhys prudce zvedl hlavu. ,,Chceš to začít znovu pít?" podivil se. Moc dobře si vzpomínal jak jí ten nápoj prvních pár týdnů nedělal dobře, ale bylo to zřejmě kvůli vyčerpání magie,které v tu dobu pociťovala.

,,Neber si to zle..."

,,Nic si zle neberu!" opáčil obratem. ,,Já sice po dětech s tebou toužím, ale nedokážu si představit, že by si otěhotněla když tě ohrožuje Asner a jeho poskoci... Z té představy mi tuhne krev v žilách." otřásl se nad tou představou a spáry na křídlech sebou zaškubaly. Samozřejmě, že jí řekl vše co se dělo v království a dokonce jí řekli o tom, že se jí Asner pokusí unést, aby svého krále potrestal válkou s Nočním královstvím. ,,Tu lahvičku mám v kapse." odpověděl a hodil hlavou směrem ke dveřím. Sirius nevěděla jestli myslí v kapse u kalhot nebo kazajky, každopádně obojí leželo dole u vany. Chtěl se zvednout,aby pro ní došel, ale Sirius ho popadla za ruku.

,,Neřekla jsem, že jí potřebuju hned." zamrkala na něj ďábelsky. Rhys se nad ní najendou skláněl a roztahoval křídla do plné velikosti. Rád se jimi chvástal, ale zlodějka měla dojem, že tohle má hlubší význam než jen vychloubání. ,,Stále chceš víc?" nedokázala zakrýt pobavení.

,,Donutím tě být vzhůru celou noc když budu chtít." znělo to skoro vyzývavě. Sirius věděla, že to zaručeně dokáže a vlastně nebyla vůbec unavená. Rhys jí dřív vyprávěl, že někteří Divostrůjci a vládci když objeví svou životní partnerku klidně i týden nevylezou z pokoje a jsou schopní se vrhnout po krku každému muži, který se byť jen dlouho zadíval na jeho milou. Trochu se teď obávala, že právě to bude momentálně jejich problém. ,,Tak co? Necháš mě nebo ne?"

,,Už nebude žádné: ,Budu něžný, slibuju!'."

,,Teď už přeci něžný být nemusím," namítl a pevně jí přišpendlil zápěstí k posteli. ,,Vím, že se ti to líbilo...Navíc si mi sama říkala, že bych se s křídly dostal do dost zajímavých pozic." tohle už rozhodně nabídka byla. Dřív než na to Sirius vůbec stihla odpovědět Rhys už seděl, opíral se zády o pelesť postele a jí měl posazenou na klíně. Jedním křídlem jí přitom držel za rameno a druhý spár se jí jemně zarýval do pasu.

,,Tohle má být co?" zeptala se a kůže se jí opět samovolně rozzářila. Dělala to pokaždé když byla šťastná a neuměla tomu zabránit. Rhyse to vždy nehorázně pobavilo.

,,Musíš se naučit i něco nového, ne?" zajel jí rukou do vlasů a začal jí líbat. Sirius mu položila ruce na hrudník a spolupracovala. Rhys jí po chvíli za vlasy jemně zatáhl, aby jí donutil zaklonit hlavu a přesunul se k jejímu krku kde už se pomalu začínaly vybarvovat modřiny.

,,Rhysi," pevně ho objala kolem krku. Ještě něco mu zašeptala a on se spokojeně usmál.

,,Takhle se mi to líbí." zavrněl spokojeně. Tlak křídel na jejím těle zlodějku přiměl se mu okamžitě poddat a nechat ho dělat co chtěl. Rhys už dávno věděl, že může být drsná jak chce, ale v posteli bude vždycky jen jeho!

Zloději snů III.Kde žijí příběhy. Začni objevovat