Rhys:
,,To nemůžu mít ani chvíli klidu?!" byl jsem naštvaný. Unesli mi partnerku a ještě mě teď někdo otravuje když mám zase možnost jí mít chvíli u sebe. Někdo vyloženě touží po tom, abych mu urval hlavu! Rozhlédl jsem se po táboře. Všichni co u mě byli blízko teď couvli, aby nebyli v mém dosahu kdybych náhodou začal běsnit. ,,Tak co se děje?!" Možná se rozčiluju až moc, ale někoho bych zabil.
,,Výsosti." uklonil se mi Karvil. Dobře, uklidním se jen kvůli tomu, že je zničený ze smrti svého nejlepšího přítele.
,,Co se děje, Karvile?"
,,Máme pro vás dárek." pomalu zvedl ruku a já se podíval přesně tam kam ukazoval. Mezi lidmi, kteří se shromáždili kolem v kruhu se otevřela ulička, kterou prošel Taner a Godwin- ještě jeden z mých Istryjců, a každý vedl muže, které jsem nikdy neviděl. I když jeden mi byl povědomí. Hned jak ho přivedli blíž jsem ho poznal. Balianův vrah! Krev se ze mně znova začala vařit.
Klid, Rhysi. Vím, kdo je ten muž na kterého koukáš, ale prosím nedělej nic čeho by si litoval. Slyšel jsem jí říkat. Mohla se mnou mluvit, protože kdykoliv kdy se dotkla temné hradby mé mysli jsem jí puklinu otevřel. Obrátil jsem se na ní. Ona i Diala stáli za mnou, ale jediná Jitřenka se dívala na mě.
,,Kde jste je sebrali?" zeptal jsem se po chvíli. Její slova mne uklidnila natolik, abych tomu zmetkovi, kterého držel Godwin nerozsápal krk nebo ho nepustil z fakt velké výšky.
,,Jejich pětičlenná skupina byla asi 3 míle od mé Godwinovi hlídky..."
,,Říkáš pětičlenná, kde jsou ti tři?"
,,Mrtví, Vaše Výsosti." odpověděl mi s poklonou druhý Istryjec. Tohle se jim povedlo, to se musí nechat. Takže teď přichází na scénu moje kruté JÁ a navíc se uklidním... Chci si přece něco zabít.
,,Nuže dobrá! Ty," ukázal jsem na vojáka. Vypadal na obyčejného pěšáka. ,,Jaké máš postavení?"
,,Js-jsem jen pěšák, pa-pane!" zakoktal se. Ten nic neví.
,,Generále!" zavolal jsem na Case, který se vynořil z kruhu a pomalu šel mým směrem. ,,Můj meč!" do dlaně mě štípl chlad záštitu. Není to nic osobního! Omluvil jsem se mu v duchu a kývl na Tanera. Pochopil a za okamžik už můj meč dopadl zkrvavený na zem, stejně jako vojákova hlava. ,,Na čelo udělejte značku a velitel špehů jí odnese do Vodního zámku. Kam jí umístí už nechám na něm!" kývl jsem na Case a meč jsem zastrčil do pochvy na zádech, která se mi objevila na zádech. Umyji a nabrousím později, doufám, že si na to vzpomenu. ,,Pokud jde o tebe," obrátil jsem svou pozornost k důstojníkovi, který se klepal strachy. Nečekal, že ho popravím? Jako vážně? Klekl jsem si a podíval se mu do očí. ,,Zabil si mi přítele a výborného vojáka, tebe nezabiju." zašeptal jsem mu.,,Vyslýchat a mučit... Nenechte ho zemřít!" přikázal jsem a i když důstojník prosil a škemral. Názor jsem nezměnil. Zabil si mi přítele, budeš za to trpět!
Vrátil jsem se k sobě do stanu a vydal rozkaz, že dovnitř nikdo nesmí, kromě Sirius samozřejmě. Chci dokončit co jsem začal. Přišla za mnou hned, ani jsem se nestačil podívat do mapy...
* * *
Sirius seděla na posteli a dívala se na vnitřní stranu jeho křídel. Když se na ně dívala dlouho viděla tam noční oblohu. I kdyby se teď nedívala na jeho křídla zevnitř viděla by to samé. Tma a hvězdy zase pluly mírumilovně po stanu a Sirius předtím občas zahlédla jizvu, kterou měl Rhys na duši a kterou ukázal jen jí.
,,Stále tě to baví?" zeptal se. Nepromluvila s ním ani slovo. On z ní ani slova nemámil, teď si opíral hlavu o její šíji.
,,Přemýšlím."
,,A nad čím?"
,,Nepoznávala jsem tě, to co si udělal venku si nebyl ty." odstrčila jeho křídla, aby mohla vstát a kouzlem se oblékla. Rhys udělal to samé, ale zůstal sedět na kraji postele a měřil si jí tmavě modrým pohledem.
,,A co jsem podle tebe měl udělat? Nechat ho jít?" naštval se. ,,Oni zabili Baliana a nespočet mých vojáků a tebe unesli! Co by si na mém místě udělala ty? Nechala mě věznit a pak zabít?!"
,,Já pro tebe přišla!" prudce se na něj otočila. ,,Přimlouvala jsem se za tebe, šla za tebou do vězení a nechala se kvůli tobě málem zabít... Jediné co jsi ty zmohl bylo zadržet Asnera!" Odešla! Byla tak rozčílená, že odešla a on zůstal sám stát ve stanu a hned litoval každého svého slova co jí teď řekl.
Hledal jí! Dlouho jí hledal po okolních lesích a s každou minutou byl nervóznější. Mohla se zranit! Oni jí mohli zranit, zabít nebo odvléct zpět do tábora či k Haybersovi! Seskočil do mělké strže, přeskočil spadlý kmen stromu a znovu z ní vylezl. Zastavil se a rozhlédl se po mrtvolách ležících kolem něj. Sirius stála uprostřed kola mrtvol a krve a vyrvala meč poslednímu ze zad. Byla zamazaná od krve a naštvaná. Rhys se rozhlédl po tělech vojáků s modrými uniformami. Některá těla byla rozcupována, jiná spálená na popel stejně jako tráva kolem a na zbytku bylo vidět, že používala všechnu svou magii.
,,Ty!" vrhla proti němu větrný poryv. Rhys kolem sebe vytvořil štít do kterého vzápětí narazily plameny. ,,Ještě se mě opovažuješ víc naštvat?!" jejich meče se zkřížily ve vzduchu.
,,Jen klid, drahá." popichoval jí. Královna se zavrčením strhla meč stranou a zaútočila na něj temnotou. Rhys jí ovládal mnohem lépe, takže tahle zbraň proti němu byla k ničemu, proto Sirius odskočila a zaútočila dalšími plameny od kterých okamžitě chytla tráva skrytá pod vrstvou sněhu. Když se jí ani tento útok nevydařil použila vodní vír, který Rhys zrušil jediným máchnutím ruky, ale stejně jej Sirius stihla zmrazit a ledové krystaly mu na pár okamžiků zastřely vidění. ,,Uklidni se, přišel jsem se usmířit!" znovu se na něj vrhla, ale tentokrát k tomu použila temné spáry. Rhysovi se podařilo její útoky odrazit a pak jí pevně zachytil zápěstí, podrazil jí nohy a přidržel jí na zemi. Svíjela se jako had a prskala nadávky, které jí přišli na mysl. ,,Jen klid, nemusíš řvát... Slyším tě." usmál se a oči mu blýskli. Znovu jí očaroval, protože se přestala svíjet a zklidnila se.
,,Nemusel si v tom stanu říkat to co si řekl."
,,Vím a mrzí mě to, hluboce toho lituju." usmál se. ,,Tak co myslíš, neprobereme taktiku tvého boje?"
,,Klidně." nechala si od něj pomoct vstát. Rhys jí za velké zlepšení pochválil a slíbil, že potom co zabila celý oddíl sama jí zítra vezme do boje. Nebyl z toho sice dvakrát nadšený, ale právě dokázala, že je schopný bojovník.
ČTEŠ
Zloději snů III.
FantasySirius je teď princeznou Nočního království! Před ní a Rhysem stojí poslední úkol! Zajmout Hyenu, aby zjistili kde je Lodric. Příběh se však začne komplikovat více než by čekali. Po smrti jejích rodičů žádá Rhyse, aby jí pomáhal vládnout čímž se Rh...