,,Casi! Rozhodl ses, že se nebudeš holit?" zeptala se se smíchem Sirius když se vraceli s Talirem z divadla a narazili na chodbě na Casisse. Až teď si všimla, že válečník má strniště.
,,Říkal jsem si, že větší drsňák budu s vousy."
,,Až budeš u holení tak se i ostříhej nebo budeš mít za chvíli vlasy delší než Sirius." přisadil si Talir bezbarvě. Sirius i Casiss se rozesmáli!
,,Nedokážu si představit, že by se Talir a Rhys neholili." zadumala nahlas Sirius.
,,Oni ani nemusí!" ozvala se Dia, která k nim přicházela chodbou. Na sobě měla volný noční oděv z šedé a stříbrné látky. ,,Rhys možná občas, ale u něj ani u Tala bych se nebála o jejich vzhled." pozdravila kývnutím oba Temnostrůjce i královnu. ,,Zato tenhle barbar by se měl holit třikrát denně nejmíň." vyplázla jazyk na Casisse, který si založil svalnaté ruce na prsou.
,,Taky tě mám rád, Dio." odtušil pobaveně. Sirius by hrozně ráda viděla jak se ti dva hádají, ale byla docela unavená, takže se raději rozloučila a vrátila se do pokoje. Talir to s těmi dvěma taky vzdal a šel raději spát.
Když Sirius vešla do svého pokoje Rhys byl někde pryč. Zřejmě zase někde něco zařizoval, ale nenechal vzkaz, takže se měl vrátit dost brzy. Sirius zase kouzlem změnila jeho plášť na normální, umyla se a převlékla se do svého černého nočního oděvu. Byla poslední dobou zvyklá spát jen v Rhysově košili, takže to byla docela příjemná změna. Lehla si do postele a v mžiku se ve víru temnoty objevil Rhysandem. Křídla zrovna skládal a když uviděl Sirius usmál se.
,,Jak bylo v divadle? V mém kabátu?"
,,To ti tak vadí, že nosím tvé oblečení?" zamrkala na něj. ,,Když jsem měla tvou košili nebrblal si." podotkla pobaveně a zahrabala se pod deku. Když se podívala ven z okna úplně jí přeběhl mráz po zádech. Musela tam být hrozná zima!
,,Přesně..." přikývl a posadil se na kraj postele, aby si mohl sundat boty. ,,To si totiž měla jen mojí košili."
,,Hele," zprudka se posadila. ,,To že jsem teď tvoje partnerka a už spolu spíme neznamená, že tohle na mě bude fungovat. Spíš by si měl slušně poprosit."
,,Prosím."
,,Ne!" odpověděla okamžitě a zalezla pod deku. Rhys jen uznale kývl, že na ní měl skutečně hodně špatný vliv, svlékl si svůj oblíbený černý oděv se stříbrným prošíváním na rukávech a klopách a korunu položil na stůl. ,,Urazil ses?" zeptala se když si lehl vedle ní a ani se jí nedotkl.
,,Ovšem, že ne." zavrtěl hlavou a aby jí ujistil, že na ní skutečně není naštvaný objal jí a znovu přes ní položil křídlo. Vzpomínala si na den kdy jí to přišlo zvláštní když cítila jak se jí jeho křídla dotkla, ale teď už si na ně zvykla natolik, že se jí špatně usínalo když je přes sebe neměla jako deku a zároveň ochranný štít!
,,Opatrně s těmi spáry, zase si mě poškrábal!" napomenula ho a otřela si krev, která jí vytékala z drobné ranky pod čelistí. Rhys jí omluvně políbil na šíji. Sirius takovouhle omluvu brala vždy! ,,Díky, že mě necháš spát." poděkovala mu a pevně mu sevřela ruku, kterou jí držel na břiše.
,,Potřebuješ si odpočinout, počítám s tím, že zítra staneš po mém boku při návštěvě mé přítelkyně Ilii a jejích kněžek."
,,Myslela jsem, že uznáváš jen Xanthose."
,,Možná že ano, ale Ilia se o tebe měla starat když ti bylo zle. Toleruji všechna božstva a ona se mnou potřebuje projednat něco u čeho by si měla být."
Sirius se k němu otočila a hladila ho po jizvách, které mu zakrývala tetování. ,,A co? Svatbu? S tím by ti pomohla spíše Diala než já, já ti klidně pomůžu s plánováním ohledně armády a taktiky."
,,To ne." usmál se jakoby byl nejraději, aby to bylo už za nimi. ,,Chce se se mnou prodiskutovat nějaké záležitosti ohledně peněz pro svatyně, takže budu potřebovat tvou pomoc a navíc tě chce poznat." hrál si s prameny jejích vlasů.
,,A co desátek? Čemu se směješ?"
,,Desátek jsem zrušil když si byla pryč."
,,Proč?"
,,Nevzpomínáš si?" zeptal se pobaveně. ,,Bavili jsem se o tom jednou u snídaně. Tloukla si mi do hlavy, že je zbytečné vybírat desátek když máme všeho více než dost a lidé budou taky nejraději když nic takového nebudou muset platit a tak jsem ho zrušil. Další věc, která bude v našem království nová a jiná." poslední větu si řekl spíše pro sebe než pro ní.
,,Další?" okamžitě se toho chytila. Rhys se ani neobtěžoval otevřít oči a předstíral, že je hrozně unavený.
,,To už je překvapení, Jitřenko. Dobrou noc." naposledy jí políbil. Sirius se nevyptávala a raději taky šla spát. Po tom týdnu kdy jí nenechal moc spát byla konečně ráda, že jí dal chvíli klid! Ráno se jí sice moc nechtělo nic řešit, ale poznat kněžku Sinisty zase nebylo tak hrozné jako její první setkání s Magnus!
ČTEŠ
Zloději snů III.
FantasySirius je teď princeznou Nočního království! Před ní a Rhysem stojí poslední úkol! Zajmout Hyenu, aby zjistili kde je Lodric. Příběh se však začne komplikovat více než by čekali. Po smrti jejích rodičů žádá Rhyse, aby jí pomáhal vládnout čímž se Rh...