Sirius se ráno svezla na židli u stolu vedle Rhyse, který vypadal úplně normálně. Ona zatím byla k smrti vyčerpaná, protože se vyspala nanejvýš hodinu.
,,Nevypadáš vyspale." vydedukoval a hodil na talíř kousek chleba se kterýmsi hrál. Sirius mu věnovala vyčítavý úšklebek.
,,Nediv se, nenechal si mě spát."
,,Říkal jsem ti," namítl. ,,Že tě můžu donutit být vzhůru celou noc a taky jsem to dodržel." pokrčil rameny. Sirius mu na to nic neřekla a natáhla se pro chleba, který ležel před ní. Rhys přední postavil malou lahvičku s modrou tekutinou. ,,Jak jsem slíbil,ale nevím jestli s tím úplně souhlasím." přimhouřil oči když si lahvičku přikládala k ústům.
,,Zvládnu to." kývla a napila se. Chuť byla stejně odporná jako si jí pamatovala, ale účinně to zabíralo. Zlodějka zatřásla hlavou a flakónek schovala do kapsy. ,,Takže, kdy jdeme domů?"
,,Byl bych raději," pronesl vážně. ,,Kdyby si tu ještě týden zůstala."
,,Co?"
,,Chci mít alespoň na týden místo kde tě budu mít pro sebe a bez povinností." vysvětlil. ,,Navíc teď budu patrně náladový, takže to se mnou, prosím, vydrž." požádal ji. Sirius se na něj soucitně podívala a přikývla. Byl přeci její partner a navíc snoubenec, milovala ho ať už se choval jako blbec nebo normálně.
,,Takže chceš, abych se vyhýbala svým povinnostem královny?"
,,Jistě,že ne... Ale máš i jiné povinnosti, jako moje snoubenka."naklonil se dopředu, aby mohl roztáhnout křídla. Přiznal se, že ho od včerejška kdy mu promrzla bolela! Jako obvykle z něj byla cítit moc a temnota, ale křídla ten dojem ještě umocňovala. ,,Co na to říkáš? Nechceš být na mě ještě týden naštvaná?"
,,Samozřejmě, drahý." kývla. ,,Ale pověz mi, jak si vedeš v království?"
,,Chytil jsem Lodrica!" hrdě se napřímil. ,,Hyena mu poslal zprávu a on se chytil. Rozsápal jsem mu hrdlo před trůnem!"
,,Řekl ti kam mě měli odvést?"
,,Ne, ztratil jsem nervy a zabil ho. Promiň," omluvil se. ,,Ale pochybuji, že by jsme si s tím museli trápit. Když tě neobjevil ani po těch 14 letech tak asi už nebude mít zájem." zažertoval a Sirius ho pod stolem kopla do nohy.
,,Dávaje si pozor na pusu! Aby si zase neskončil jako před tím."
,,Teď když jsem si to začal užívat? To by si mi neudělal." ušklíbl se.
,,Ale udělala."
,,To mně se tady říká Krutý král, ale že by byla i Krutá královna?" stále jí popichoval. Sirius na něj vyplázla jazyk a začala snídat. ,,Mně se tak hrozně nikam nechce!" podíval se ven z okna na zasněžené pláně. Slunce už dávno bylo vysoko na obloze, ale oni by ještě oba spali.
,,Než půjdeš," zarazila ho když si oblékal kabát. ,,Co politická záležitost v království?"
,,Máš štěstí, za týden mám přijet do Denního království za dlouholetým spojencem našeho království a pár týdnů na to na Sněm králů. Čekám, že má doprovodíš na obojí." políbil jí na tvář a pak dlouze na rty. ,,Nejraději bych zůstal tady s tebou." usmál se na ní.
,,A celý den strávit v posteli? To ani náhodou... Jen si běž plnit svoje královské povinnosti!" ukázala na dveře.
,,Proč si na mě tak hrozně zlá? Já si to něčím zasloužil?" narovnal si límec a přes ramena si přehodil černý plášť s kožichem.
,,Nenechal si mě spát."
,,To je hold úděl partnera."
Sirius mu pohrozila: ,,Hele padej než po tobě něco hodím." Rhys se pro sebe ušklíbl a otevřel dveře. Místnost se naplnila ledovým vzduchem, který voněl sněhem a kůrou.
,,Ale mám pravdu!" řekl a rychle dveře zabouchl když se do rámu zabodla dýka. Sirius se zasmála a pak si užívala toho ticha a klidu. Konečně se může alespoň trochu vyspat! Po snídani se proto vrátila do postele, která už byla kouzlem ustlaná a spokojeně si do ní lehla. Usnula hned jak kouzlem zatáhla závěsy a zavřela oči.
* * *
Přesně jak Rhys slíbil vrátil se večer když měl všechny povinnosti vyřešené. Svou partnerku našel ve vaně jak se spokojeně nahřívá ve vařící vodě jako zmije na rozpáleném kameni.
,,Ale copak?" zeptala se s ironií Sirius když se Rhys posadil do vany naproti ní.
,,Asner se tě pokouší dostat... Dneska jsem chytil jednoho z jeho vrahů." pronesl a zaklonil hlavu.
,,Jak víš, že byl od něj?" zeptala se a nevzrušeně si umývala zjizvené rameno.
Rhys si dával načas s odpovědí, ale nakonec řekl: ,,Měl stejné tetování na rameni jako má on. Začínám vážně uvažovat nad tím, že můj bratranec je imbecil."
,,Pročpak?"
,,Myslí si," usmál se nad tou představou. ,,Že nevím kolik zvědů má na mém dvoře. Velmi rychle dokážu poznat kdo do mojí blízkosti nepatří."
,,Jsem na tom seznamu i já?" rozhodla se mu trochu posmívat.
Král zvedl hlavu. ,,Ty do ní víc než jen patříš." mrkl na ní ďábelsky. ,,Nechceš mi zase umýt křídla? Jsou zmrzlá na kost."
,,Ty sis na to nějak zvykl a to jsem ti na ně nemohla skoro ani sáhnout, abych tě nedráždila." být jeho partnerkou bylo očividně stejné jako sdílet s ním mysl... Byla stejně sarkastická i škodolibá jako on.
,,Teď už mě klidně dráždit můžeš, mně to vadit nebude." takhle by se zřejmě dokázali bavit hodiny kdyby Sirius konečně neustoupila. ,,Mimochodem, už sis ujasnila kdo má větší rozpětí křídle?" nadhodil a přimhouřenýma očima sledoval každý její pohyb.
Sirius polkla, ale hned nasadila svůj nejsladší úsměv když odpověděla: ,,Samozřejmě, že ty." Rhysova křídla se mu za zády spokojeně zatřásla, ale než to stihlo opět zajít dál Sirius prohlásila: ,,Já ale kvůli tobě nebudu ve vaně trávit hodinu, až vaše Výsost bude chtít tak budu nahoře."
,,Moje Výsost by chtěla," opřel se křídly o kraj vany a trochu se narovnal. ,,Ale je mi neskutečná zima, nechceš mě zahřát?"
Sirius si kolem těla obmotala ručník. ,,Od toho si v horké vaně, miláčku."vrhla na něj spiklenecký pohled a odešla nahoru. Rhyse ta odpověď tak překvapila, že zůstal zírat na dveře a jen nevěřícně zakroutil hlavou.
,,Tak tohle jsem nečekal." zamumlal si sám pro sebe a ponořil hlavu do vody, aby si mohl umýt vlasy.
ČTEŠ
Zloději snů III.
FantasySirius je teď princeznou Nočního království! Před ní a Rhysem stojí poslední úkol! Zajmout Hyenu, aby zjistili kde je Lodric. Příběh se však začne komplikovat více než by čekali. Po smrti jejích rodičů žádá Rhyse, aby jí pomáhal vládnout čímž se Rh...