Král ráno přehodnotil nápad si sebou vzít doprovod, takže šel on se Sirius a doprovázeli je Talir, který měl za úkol to tam prozkoumat a Cas. Všichni měli u sebe zbraně a byli ve zbrojích, ale na hlavách všichni měli koruny. Přemístili se přímo před bránu Modrých ostrovů a Sirius zamrazilo. Za zády pod sebou měli město a kolem se ozýval šum moře. Sama brána a sloupy, které lemovaly nádvoří byli ze stříbra, alabastru a vzácného modrého mramoru. Vojáci byli kam se podívali, ale vypadali jako sochy v modré uniformě a trojzubci místo kopí.
,,Talire, nože máš?" zeptal se Rhys nahlas. Byla to otázka jestli už jeho stíny prohledávají okolí.
,,Oba." kývl a navázal oční kontakt s vojákem, který stál u dveří do trůnního sálu. Chodby byly zdobeny stejným materiálem jako nádvoří venku. Vše to však působilo hrozně chladně. Voják hýbal pod přilbou jen očima, takže když mu zmizeli ze zorného pole znovu hleděl před sebe.
Vešli do sálu! Obrovský tmavý sál s velkým trůnem. Trůn byl z modrého a bílého mramoru i ze zlata. Na něm seděl Haybers. Čtveřice se zastavila v dostatečné vzdálenosti od něj.
,,Vidím, že jste nakonec přijali mé pozvání." prohodil mimoděk a pohled se mu zastavil na Sirius. ,,Všichni." usmál se a mávl rukou, aby jeho sluha odešel. Casiss se nedůvěřivě rozhlížel kolem po vojácích, kteří v místnosti byli s nimi.
,,Chtěl si s námi mluvit, ne?" Rhys spustil oči z Asnera, který stál pod stupínkem. Haybers mu ani nedovolil stát vedle trůnu, nikdo očividně nesmál stát vedle trůnu.
,,Přesně tak." kývl a přehodil si nohu přes nohu. ,,Chtěl jsem se omluvit za chování tady Asnera, královnu neměl unést na Jarní zámek..." odmlčel se. ,,Ale sem!" oči mu zasvítili. Ve chvíli všichni vojáci v sále zastoupili východy a čtveřice sáhla po zbraních i po své magii. ,,To ti to vážně ještě nedošlo?" zvedl se z trůnu a sešel stupínek.
,,Tušil jsem to hned jak jsem viděl jak se na ni díváš." odpověděl Rhys a loktem zatlačil Sirius za sebe, aby jí držel co nejdále od něj. ,,Ale pokusil ses mistrně zakrýt pach na dopise." Asnera překvapil jeho postřeh.
,,Si chytrý." uznal Haybers.
,,Byla z něj cítit slaná voda i ten tvůj nezaměnitelný pach písku a orchidejí a i když ses to pokusil zakrýt poznal jsem tvůj rukopis hned jak jsem viděl včera poslaný vzkaz." upozornil ho. ,,Co tedy chceš?"
,,Tvou smrt! Jsi pro mě škodná, protože si až moc chytrý a manipulace ti není cizí! Pokazil si mi všechny plány, které jsem měl. Dokážeš prohlédnout i tu sebelepší lež i odhalit mé zvědy."
,,Jen jsem se učil věci dobře vnímat."
,,Teď už ti to bude k ničemu. Vydej mi Sirius." vyzval ho. Rhys vypadal klidně na rozdíl od těch tří, kteří se rozhlíželi po vojácích, kteří je obklopili.
,,K tomu mě nedonutíš!" Rhys se naštval.
,,Rozmysli si to dobře, pak už tě žádat nebudu."
,,Požádal si krále o jeho snoubenku a myslíš si, že ti jí jen tak vydá!" zařval na něj Casiss na celý sál a div se k němu nevrhl.
Haybers se ušklíbl a narovnal si korunu. ,,Nauč svého psa mluvit s autoritami nebo lépe mlčet když spolu hovoří králové."
,,Jeho nic učit nemusí! To ty nauč tohohle svého pitomce vymýšlet lepší plány!" přidala se i Sirius. Asner se na ní dotčeně podívat.
,,Kdo si myslíš, že jsem?!" Nevydržel, i on na ní vyjel.
,,Totální kretén." odpověděl mu Rhys a tím ho uzemnil. Stál a koukal na ně jakoby spadli z višně.
,,Mlč!" obořil se na něj Haybers. Asner sklonil hlavu a couvl zpět na své místo u stupínku. ,,Žena by neměla mluvit dokud není tázána, copak si jí nic nenaučil, Rhysandeme?" s úsměvem se podíval zpět na Temného krále, kteří tiskl čelist a vraždil ho pohledem. ,,Naučím jí to a teď mi jí vydej, znovu ti to říkat nebudu!"
,,Nikdy ti jí nevydám." odpověděl mu znova stejně. Jitřenko, schovej prsten... Řekl jí rychle v duchu a odrazil pomocí temného víru Asnerův útok. ,,Raději mě zabij!"
,,Jak si přeješ, stráže." zvolal. Sirius se stejně jako oni rozhlédla po vojácích s trojzubci a bylo jí hned jasné, že tohle nemají šanci vyhrát a proto udělala to co by jí Rhys nikdy nedovolil kdyby to věděl.
,,Ne!" vrhla se dopředu. ,,Nezabíjej je!" naléhavě se na něj podívala. Haybers se otočil.
,,A co za to?" usmál se a na okamžik skočil pohledem k Rhysovi, který ztuhl stejně jako ti dva vedle něj. Dívka neodpověděla, jen sklonila hlavu. ,,Nuže dobrá." kývl a natáhl k ní ruku.
,,Ne! Sirius, okamžitě se vrať!"
,,Ticho." zamračil se na něj král Modrých ostrovů. Popadl královnu za ruku a tím nejbolestivějším způsobem začal pomocí magie trhat pouto, které je k sobě vázalo tetováním na pravé ruce. Oba to nejen vyčerpávalo, ale i neskutečně bolelo. Sirius se mlžilo před očima a Rhyse museli držet jak Talir tak i Casiss, aby se na Hayberse i přes tu bolest nevrhl a nepokusil se ho zabít. Všichni viděli jak král kouzlo dokončil a Sirius se zhroutila na zem. Rhys měl co dělat, aby se udržel na nohou.
Běž! Zvládnu to, vzpomínáš si přeci na náš plán... usmála se na něj. Stále ještě měla jedno tetování se kterým spolu mohli komunikovat.
Přijdu pro tebe. Slibuju, že hned jak budu moct si pro tebe přijdu. Zlomeně na ní hleděl. Haybers se mu dostal pod kůži, protože se mu povedlo jejich pouto zrušit. To si alespoň myslel.
Náš plán je prioritou, budu ti podávat hlášení, ale teď běžte. Kývla na ně. Talir jí nenápadně kývnutí oplatil a Rhyse táhl společně s Casissem ke dveřím.
,,Zaplatíš za to vlastní krví, Haybersi!" poslední slova co Rhys řekl než se všichni tři přenesli zpět do tábora. Sirius zůstala ležet na podlaze, ale slyšela hlas muže za sebou, který říkal: ,,Uvidíme, Rhysandeme Temnotrne! Uvidíme." Teď je úkol na ní. Musí zůstat sama na nepřátelském území a čekat až bude jejich plán uskutečnitelný!
Tak tady máme konec dalšího dílu a začalo se nám to mnohem víc komplikovat. Hlavní záporák je od teď na jevišti a bude to teda pěknej parchant. Navíc mi teď jeden z vás v komentáři nadhodil téma, které to vše zkomplikuje ještě mnohem víc, takže se máte na co těšit a my se snad uvidíme u dalšího a zřejmě už posledního dílu této série :D
P.S. : Dostala jsem malý nápad... Chtěli by jste i kratší knihu o tom jak to vypadalo když byli zakladatelé všech království ještě děti a jak vypadalo jejich dospívání než se stali vládci?
ČTEŠ
Zloději snů III.
FantasySirius je teď princeznou Nočního království! Před ní a Rhysem stojí poslední úkol! Zajmout Hyenu, aby zjistili kde je Lodric. Příběh se však začne komplikovat více než by čekali. Po smrti jejích rodičů žádá Rhyse, aby jí pomáhal vládnout čímž se Rh...