,,Velmi dobré." pochválil jí Rhys. Vzhledem k tomu, že dnes Casiss zařizoval cosi ve válečném ležení tak její výcvik připadl na krále, který jí stejně slíbil, že se dnes od ní nehne na krok. Všechny své povinnosti ráno vyřešili a Sirius byla značně překvapena. Nejenže Rhys vyměnil některé z dvořanů za mnohem milejší šlechtice, ale také prohlásil, že mu ve všem je rovna. Bude vládnout místo něj pokus bude mít povinnosti jinde. Všichni byli překvapeni, ale nejvíce tedy ona. Po tom proslovu jí totiž věnoval upřímný úsměv. Naštěstí vše zachránili Talir s Casissem, kteří před dvojicí vladařů poklekli a znovu slíbili ochraňovat královnu i za cenu vlastního života. ,,Lepšíš se a dokonce tě ani pohled na mě neznervózňuje." promluvil povýšeně a opřel si istryjecký meč o rameno. Sirius se na něj obrátila. Jako obvykle při tréninku byl svlečený do půl těla a sebestředně se usmíval.
,,Už jsem si na to zvykla," pokrčila rameny. ,,I když pochybuji, že se mnou bude někdy nějaký protivník bojovat svlečený do půl těla." vyplázla na něj jazyk.
,,Na místě kde jsem vyrůstal se tak počítají zásahy."
,,A taky se chvástáte nejen znamením dospělosti, ale také svaly." vracela mu to celkem obstojně a převazovala si přitom rudé tejpy na zápěstí, kterými jí Casiss učil nahrazovat při tréninku nátepníky a náloketníky.
,,Když jsme u znamení dospělosti, měla by si na sebe být pyšná." broukl a pohled mu sklouzl na její potetované prsty. ,,Dostala si ho aniž by si musela podstoupit výcvik ve výcvikovém táboře." poznamenal pobaveně.
,,Já tě o něj nežádala."
,,Stejně jako si ho neodmítla!" Sirius se zarazila a pomalu se k němu otočila. ,,Nechal jsem na tobě své znamení a nijak si neprotestovala, ale možná bych ti mohl udělat ještě jedno."
,,K čemu?" sladce se na něj usmála.
,,Jen pro jistotu, aby jsme spolu nikdy neztratili spojení. Bude to naše malé tajemství." zavrněl a naznačil jí, aby se otočila. ,,Teď tě však nechám si vybrat." navrhl a letmě se dotkl jejích rtů. Chvíli přemýšlela co mu řekne a on vlastně taky čekal.
,,Na zápěstí." odpověděla nakonec. Na králi bylo vidět, že čekal nějakou odvážnější část těla, ale ona mu to potěšení nedopřála.
,,Tak dobrá," přikývl. ,,Podej mi ruku." vyzval jí. Sirius mu jí poslušně podala. Rhys jí druhou rukou něžně přejel po vnitřní straně předloktí. Vzápětí se tam objevily tmavé linie znázorňující oko. Mělo zúženou panenku jako oko kočky během dne a vnější koutek oka byl zakončený temnými úponky.
,,Co je to? Další ze tvých žertů nebo nějaké istryjecké znamení lásky?"
,,Málo kdy se u Istryjců projevuje láska, ale víceméně je to druh mého žertu." uznal a políbil jí nové tetování. ,,Jestli by se stalo, že někdy ztratíš první tetování toto bude mnohonásobně silnější, ale zůstane skryto... Tvou i mou magií!" Sirius chápala jeho důvody proč tolik chce, aby o tom nikdo nevěděl. Zřejmě tuší nebezpečí ještě dřív než vůbec přišlo. Když její magické oko, které občas zamrkalo zmizelo objevil se Talir. Snesl se z oblohy jako temné kopí a jeho boty klaply o podlahu. Ještě než složil křídla zatřásl s nimi, by z nich sklepal sníh, který venku padal a spáry sebou zaškubaly. Sirius se na něj usmála a prohlédla si ho. Na sobě měl klasický válečnický oděv a nad pravým ramenem mu čněla rukojeť meče. Talir a Diala byli leváci a Casiss, Rhysandem a Sirius byli praváci!
,,Tale." pozdravil ho Rhys.
,,Rhysandeme. Sirius." oplatil jim pozdrav a vlasy si odhrnul z fialových očí.
ČTEŠ
Zloději snů III.
FantasySirius je teď princeznou Nočního království! Před ní a Rhysem stojí poslední úkol! Zajmout Hyenu, aby zjistili kde je Lodric. Příběh se však začne komplikovat více než by čekali. Po smrti jejích rodičů žádá Rhyse, aby jí pomáhal vládnout čímž se Rh...