19. Hyena

2K 143 28
                                    

Rhys se vrátil domů, aby mohl sám dohlížet na výslech. Dialu nechal se Sirius, aby se o ní postarala. Teď už jí nemohl lhát! Poznala, že jí něco velkého zatajuje a zanedlouho bude muset kousnout do kyselého jablka a říct jí to. Teď se však musí starat o to jak provedou výslech. Hyena je podle těch co ho chytili paličatý, takže když nechá Casisse aby ho zbil nepovolí, takže ho bude mučit Talir a jeho milované zbraně.

,,Řekl něco?" zeptal se když procházeli vězeňskými chodbami k vyslýchací cele.

,,Něco ve stylu, ať jdeme do hajzlu nebo něco takového." pokrčil rameny Cas. ,,Pokusil se vojákům dostat do hlavy, ale nepovedlo se mu to. Na to že je Reasif tak je k ničemu."

,,Je zlomený na to nezapomeň." připomněl Talir kontrolujíce zbraně u svého pasu.

Rhys se zastavil přede dveřmi z oceli. ,,Casi až ti dám pokyn tak přivedeš Luca." zle se zakřenil.

,,Samozřejmě." přikývl s potěšením Casiss a pak všichni tři vešli dovnitř. K židli byl řetězy připoután Hyena. Rhyse jeho vzhled i překvapil. Měl blond vlasy, smaragdově zelené oči a tmavě zelenou potrhanou kazajku. Zaručeně byl z Jarního království!

,,Hyena." pronesl nevzrušeně Rhys.

,,Rhysandem Temnotrn Andarel." poslední slovo znělo jakoby se mu vysmíval. ,,Už se nedivím proč na tebe bratr žárlil." změřil si ho smaragdovým pohledem.

,,Kde je Lodric?"

,,Jak bych to já mohl vědět." zvedl hlavu, aby se mohl podívat na Talira, který se tyčil nad ním.

,,Protože si poslední kdo s ním měl styky... Navíc držíš mysl všech pod zámkem, propusť je!"

Hyena se zasmál. ,,Ani náhodou! Před tímhle králem se neplazím stejně jako před jeho vypečeným bratránkem."

,,Co je s Asnerem?" zeptal se Rhys.

,,Jistě, že si o tom neslyšel. Chce přesvědčit Fehaye, aby tě svrhli z trůnu!"

,,Cože?!" ozval se Casiss.

Rhys ho zastavil zdvižením ruky a pronesl: ,,Jak to víš?"

,,Slyšel jsem je o tom mluvit. Byl jsem u toho a bylo to celkem nedáno! Tvá královna... Chce ti jí vzít, měl by si na ní dávat pozor." Talir se při jeho slovech podíval na Rhyse.

,,Chtějí tě zlomit!"

Rhys ignoroval jeho poznámku a místo toho se otočil na válečníka. ,,Casi, víš co máš dělat." Generál přikývl a odešel ze dveří. Talir se pokoušel z Hyeny dostat informace o Lodricovi nebo ho přimět, aby zrušil zámek na jejich paměti, ale ani mučení nepomohlo. Naštěstí se zanedlouho objevil Casiss i s královým bratrem. Hyena se držel dokud ve dveřích neviděl Luca.

,,Luco!" vydechl a škubl sebou až řetězy zacinkaly.

,,Ranhe!" Luco se pokoušel z generálova sevření vyškubnout, ale i když byl starší než on nebyl tak silný jako Istryjec, který ho držel. ,,Vy parchanti!" při těch slovech vrhl nenávistný pohled na Rhyse, který stál kousek od něj.

,,Zavři hubu!" s těmi slovy ho generál usadil na židli naproti Hyenovi.

Talir se podíval zpět na zkrvaveného Hyenu. ,,Kde je Lodric?" zeptal se znovu trpělivě. Hyena nespustil oči z Luca a jen zavrtěl hlavou.

Rhys si povzdechl: ,,Tak jinak!" hodil Casovi nůž z Temné oceli a ten ho dal Lucovi pod krk. Hyena sebou znovu škubl.

,,Kde je Lodric?"

,,Slyšel," stačilo trochu vyhrožování a už se to z něj sypalo. ,,Že král i královna zemřeli a chystá se obsadit trůn. Neví, že Temnotrn je nový král! Mám mu poslat zprávu až se bude moc v království ukázat." zoufalé oči stále upíral na Šakala.

,,To se hodí, ani ho nemusíme hledat..." kývl Rhys. ,,Pošleš mu vzkaz! Jinak ho nechám podříznout."

,,Co by si udělal ty?" prskl na něj Luco. ,,Kdyby ti někdo tu tvojí zlodějku nebo teď už spíše královnu někdo unesl?"

Rhys se k němu pomalu otočil. ,,Klidně bych pro ní rozerval všech Sedm království, abych jí získal zpět." odpověděl s ledovým klidem. ,,Talire, vezmi Hyenu do Kostěné věznice.

,,Ne! To neuděláš!" křikl na něj Luco. ,,Já půjdu za..." odmlčel se. Hyena mu držel mysl! Rhys věděl moc dobře jak to vypadá, takže to bezpečně poznal. Král se proto podíval na Reasifa, který se soustředil jen na jeho bratra a řekl: ,,Odveďte ho, promluvím si s ním potom." Casiss přikývl a odtáhl ho zpět do jeho cely. Rhys pak kývl na Talira, který se vypařil jakoby tam nikdy nebyl.

,,Pošli tam mě, Luca nech být... Prosím." Hyena byl zlomený! Rhysovi se podařilo, aby ho Reasif odprošoval.

,,Co dalšího mi řekneš?"

,,Jestli se Asnerovi někdy podaří Sirius unést... Nebude to chyba mého krále. On s tím zásadně nesouhlasí! Chce s tebou uzavřít příměří a tohle by znamenalo válku, kterou by si TY vyhrál." sypal to ze sebe.

,,Zůstal si loajální svému králi a to se cení, přesto si nebezpečný."

,,Jak Krokodýl získal svou imunitu?"

Rhys se opřel o stěnu. ,,Osvědčil se v ochraně královny a je mým přítelem. U tebe bohužel nemohu udělat výjimku, jsi Reasif a Kostěné strážce nemůžeš přimět, aby tě dostali z vězení."

,,Neubližuj Lucovi, prosím. Půjdu tam!"

,,Naprostá oddanost. Začíná mi ho být skutečně líto, ale nechám tě se s ním rozloučit. Casi!" zavolal. Ten dovnitř přivedl Luca, kterého poté pustil a společně odešli.

,,Máš nějakou špatnou náladu." podotkl Cas když se Rhys opřel o stěnu na druhé straně dveří. ,,Nějaký problém, bratře?"

,,Nic s čím by ses měl zatěžovat."

,,Můžu ti pomoc. Já i Talir." kývl na druhého bratra, který se zjevil ze stínu. Vypadalo to jakoby prošel zdí. Rhys se podíval jak na svého generála tak i na zvěda. Oba se na něj šklebili a pokoušeli se ho také rozesmát, on však neměl náladu na žerty.

,,Děkuju, ale tohle není nic s čím by jste mi mohli pomoct."

,,Víš, že kdyby si potřeboval budeme tady pro tebe. Jsme přeci rodina." ujistil ho Talir a po dlouhé době se na něj upřímně usmál.

,,Díky, ale tohle si skutečně musím vyřešit sám i když možná přijdu o to nejcennější co mám." pronesl zamyšleně a pak i s Casem šli zpět dovnitř. Casiss okamžitě popadl Luca za pouta a odtáhl ho zpět ke dveřím. Král chtěl dovnitř zavolat Tala když v tom Hyena promluvil.

,,Ty si to věděl! Věděl si co je zač i co pro tebe znamená, že?" zeptal se. Rhys neměl náladu odpovídat a proto jen skoro nenápadně přikývl. ,,Neměl by si jí to říct?"

,,To už není tvoje starost." odsekl. Neměl zájem se s tím svěřovat zrovna jemu. ,,Pusť mysl ostatních a Talir tě odvede do Kostěné věznice!" přikázal. Hyena byl už natolik zlomený, že pokorně sklonil hlavu a udělal co po něm Rhys chtěl. ,,Víš, Ranhe," pronesl Rhys a sklonil se k němu. Cosi mu zašeptal a když na něj Hyena vrhl nevěřícný pohled zavolal na Talira, který se vzápětí objevil ve dveřích. Zvěd popadl Hyenu za rameno a i s ním se přemístil do Kostěné věznice. Hyena mu slíbil, že ve věznici napíše vzkaz Lodricovi, který byl na jejich seznamu jako poslední. Teď se však měl Rhys vrátit zpět za Sirius a říct jí pravdu!

SexyDeathGirl už jsem od tebe dlouho neslyšela žádný pořádný komentář.... snad si ho nešetříš na kapitolu kde spolu budou poprvé spát 😂

Zloději snů III.Kde žijí příběhy. Začni objevovat