1. Nový král

2.7K 166 14
                                    

Sirius si ruku přitiskla na ústa a rozplakala se když jí prsten podával.

,,Vezmeš si mě?" zeptal se i když nemusel. Sirius nemohla vydat ani hlásku a začala rychle přikyvovat, aby mu dala najevo že souhlasí. Rhys jí prsten nasadil a dlouze jí políbil. ,,Miluju tě!" 

,,Taky tě miluju, Rhysi." znovu si ho přitáhla k sobě, aby ho mohla obejmout. Kapitán jí pevně objal a křídla jí dal kolem těla jakoby se jí pokoušel schovat před hvězdami a měsícem. V tuhle chvíli chtěli mít jen jeden druhého.

* * *

Hned druhý den Sirius oznámila, že se s Rhysem zasnoubili a proto je oba ještě před svatbou korunovali na krále a královnu, aby Rhysandem mohl vládnout. Sirius se do svatby moc nehrnula a Rhys zatím také ne. Měl dost práce s tím řídit království, ale velice rychle si na to přivykl a lidé si zase zvykli na něj. První rozhodnutí, které udělal bylo, že jmenoval velitelem zvědů Talira a generálem svých vojsk Casisse. Dokonce i Diala měla postavení vyjednavatelky se Dvorem soužení a stala se něčím jako dvorní dámou, takže prakticky rozhodovala o šatech, které Sirius nosila.

 Sirius, která si stále ještě zvykla na korunu královny, kterou teď musela většinu času nosit se zrovna po noční zlodějské obchůzce městem plížila do svého pokoje když narazila na Rhyse. Jako obvykle byl oděný do své černé kazajky se stříbrným prošíváním a stříbrná koruna na jeho hlavě překrásně zářila. Na jeho prstu se leskl stříbrný kroužek, ale stále to ještě nebyl snubní prsten, měl ho spíše pro ozdobu.

,,Tohle se sluší na královnu?" ozvalo se za ní. Sirius málem vyletěla z kůže. Prudce se otočila a strhla si z hlavy kápi. ,,Zase noční procházka?" založil si ruce na prsou a pobaveně se zasmál když viděl její provinilý výraz.

,,Nemohla jsem spát." odpověděla. Stále měli každý svůj pokoj a jí to nevyhovovalo. Ve všech královstvích to fungovalo tak, že král i královna měli vlastní pokoje a vzájemně se v nich navštěvovali. Jí se takové pravidlo moc nelíbilo, ale respektovala ho. Vlastně od té doby co se zasnoubili ještě nebyla v Rhysově královském pokoji.

,,Něco mě napadlo, ale nevím jestli se ti to bude líbit." nadhodil s úsměvem. Sirius kývla, aby mluvil dál. ,,Co kdyby jsme měli jeden pokoj?"

,,Nechceš mít svůj klid?" podivila se. Občas vídala, že se její otec před královnou zavřel ve svém pokoji nebo v pracovně. Proto jí trochu zmátlo, že Rhys chce něco úplně jiného.

,,Ne, ale jestli ho chceš mít ty budu to respektovat." 

,,Jistě, že ne." zavrtěla kvapně hlavou. Rhys se spokojeně usmál. ,,Ale ještě jsem nebyla ve tvém pokoji." připomněla mu.

,,Tak jdeme." kývl na ní, vzal jí něžně za ruku a vedl jí chodbou. Zastavil se v nejvyšším patře pod věžemi a otevřel dveře, které byli na opačném konci chodby než ty její. Otevřel dveře a kývl na ní, aby ho následovala dovnitř. Sirius tedy vešla. Jeho pokoj byl vážně obrovský. Postel byla o asi půl metru menší než rozpětí obou jeho křídel a stejně jako pokoj sladěná do černé a tmavě modré. Okna byla mnohem větší než v jeho starém pokoji a nábytek mnohem luxusnější.  ,,Ještě ti něco ukážu, pojď." kývl ke dveřím na druhé straně pokoje vedle psacího stolu. Jestli by Sirius nepřesvědčil tenhle překrásný a velký pokoj tak ta obrovská lázeň v rohu koupelny už rozhodně ano. Byla možná poloviční než postel v jeho pokoji a skutečně byla velká. ,,Tak co?" zeptal se a objal jí kolem pasu. ,,Který si necháme? Můj či tvůj?"

,,Rozhodně ten tvůj." odpověděla a vysloužila si polibek na tvář. 

,,V tom případě..." usmál se a luskl a vedle jeho skříně se objevila ještě jedna a i její komoda. Ve velkém krbu vedle knihovny zaplál oheň a plamínky tančili na černé pohovce a křeslech naproti. ,,Jsem skutečně rád, že si souhlasila se sňatkem... Ještě jsem neměl šanci ti to říct." pronesl a opřel si o ní hlavu. 

,,Já jsem zase ráda, že si souhlasil s tím, že mi pomůžeš, ale musím říci že mne mate tvá vláda."

,,Hmm a proč?"

,,V Nočním království vědí jak si vstřícný a nesobecký, ale ostatní království si myslí, že se zde žije jako v noční můře... Proč?"

,,Budou se sem bát vkročit a bude lepší když si budou myslet, že jsem krutý než se na nás pokusí zaútočit." vysvětlil jí ochotně a sundal jí plášť ve kterém se plížila ven. ,,Vím jak nenávidíš šaty, ale byla by si tak laskava a vzala si je zítra? Kvůli mně." požádal a políbil jí na krk.

,,Pro tebe všechno, můj králi." kývla. Rhys zavrčel, protože nenáviděl že jako královna je o něco méně než on a musí se mu klanět stejně jako ostatní když formálně vejde do sálu. Proto ho napadlo udělat v království hodně velkou reformu, ale nechá si to na později.

,,Neříkej mi tak, víš jak to nesnáším!" varoval jí něžně a rozepínal jí přezky nárameníku. ,,Od tebe a své rodiny nechci, aby jste mi tak říkali... V soukromí už vůbec ne!" nárameník dopadl na zem a Rhys se věnoval bandalíru. Sirius se divila jak zkušeně přezky rozepíná, protože to dělal poslepu. Zvládal jí líbat na krk i jí zbavovat její zlodějské zbroje, kterou už si teď mohla jen zřídka obléct. A pak že muži neumí dělat dvě věci najednou! Zasmála se nad svým dnešním rozhovorem s Dialou a prohnula se lehce v zádech. Rhys jí znovu přejel špičáky po kůži a jen velmi lehce jí kousl, aby se jí nemohli vybarvit modřiny. Zítra na slyšení s Denním a Zimním královstvím nechtěl, aby byly vidět.

,,Rhysi, si možná král, ale slíbil si respektovat moje přání." sdělila mu, ale nebránila se. Spoléhala na Rhysovu poctivost.

,,Respektuji, ale to přeci neznamená, že tě nemohu dráždit." byl skutečně zkušený, dokázal nalézt kličku i v tomto.

,,Ve svůj prospěch, že?"

,,Hmmm, možná si to rozmyslíš." rukou jí zajel pod košili a začal jí hladit po klíční kosti a krku. Sirius se kousla do spodního rtu když jí Rhys jemně sevřel krk a zvedl jí hlavu, aby měl lepší přístup. Zavadil přitom o stříbrný řetízek.

,,Po tomhle se mi stýskalo, jsem ráda, že už na mě máš čas." prohrábla mu pravačkou na které měla prsten tmavé vlasy a shodila přitom na zem jeho korunu, která s rachotem dopadla na podlahu. Rhys se jen zasmál a vzal jí do náruče. ,,Zatraceně, Rhysi!" chtěla ho pokárat, ale když Temnostrůjce zamával křídly rozmyslela si to. ,,Neměl by ses spíše soustředit na to zítřejší slyšení?" jemně ho zatáhla za vlasy když jí košili vyhrnul nad jizvy, aby jí mohl líbat na břicho. Ležela na posteli a nechala svého krále, aby si hrál.

,,O to se budu starat až zítra... Doufám, že tam budeš dělat co od tebe očekávám." pronesl a políbil jí na jizvy.

,,Nelíbí se mi to," vzdychla. ,,Ale slíbila jsme ti, že tě nechám to dělat, ale u večeře budu oblečená jinak než tam."

,,Samozřejmě, večeřet stejně budeme jen s naší rodinou a já bych opravdu nerad, aby Casovi vypadli oči až se bude snažit ty tvé šaty prohlédnout." Sirius se při jeho slovech zasmála a svou stříbrnou čelenku zahodil někam na zem vedle postele.

,,Tak už mě laskavě přestaň svlékat." řekla to spíše s prosbou než s příkazem a Rhys zvedl hlavu. Prosebně se na ní zadíval, ale ona jen zavrtěla hlavou. ,,Toho si ještě užiješ dost."

,,Jestli se se mnou někdy odhodláš vyspat... Už jsem z toho skutečně na nervy."

,,Já to zažívám na vlastní kůži." stáhla si košili k pasu a posadila se. Rhys pokrčil rameny a protáhl si křídla. Dlouho se už neproletěl a docela mu to scházelo. ,,Slibuju, že ti to vynahradím."

,,Věřím ti." mrkl na ni. ,,Půjdu se trochu porozhlédnout po okolí, za chvíli se vrátím." naposledy (třikrát) jí políbil a vyšel na balkón, jediným máchnutím mocných křídel byl fuč. Sirius byla ráda, že s ním konečně zase může sdílet postel a když se ukládala ke spánku a cítila jeho pach spokojen usnula naprosto okamžitě.

Zloději snů III.Kde žijí příběhy. Začni objevovat