Sirius se naučila srovnat se svými nočními můrami celkem obstojně,což se o Rhysovi tak úplně říct nedalo. Znovu se kolem půlnoci přestal ovládat, ale jeho moc byla teď mnohem ale mnohem silnější. Noc s hvězdami znovu obklopily celý pokoj a muž jež celý tento jev ovládal se pokoušel dýchat klidně i když to chvílemi vypadalo, že mu vzduch roztrhne plíce. Sirius si zvykla na jeho zlé sny, které vší silou držel pouze v jejich ložnici a posadila se.Opatrně natáhla ruku a hladila ho po vlasech, tváři, krku i po ramenou. Trhl sebou při každém doteku jejích prstů na své snědé kůži. Bez varování jí křídlo popadlo za krk a silně jí přidrželo na posteli. Temné spáry jí za krk a za zápěstí popadly dostatečně silně, aby vzlykla bolestí a z ran jí začala prýštit krev. Rhysovi oči byli černé jako noc, ale přesto se v nich občas něco zablesklo a sevření povolilo, jakoby se snažil s tím bojovat a neublížil jí víc než teď.
,,Jen klid. Nic se neděje!" nevěděla jestli přesvědčuje sebe nebo jeho. Cítila jak se jí drápy zarývají do masa a snažila se nevzlykat bolestí. ,,Vše je v pořádku!" Nepustil jí! Proto se vší silou snažila dostat se mu do hlavy. Poslední dobou pro něj měla ve své duchovní hradbě puklinu, aby skrze ní mohli komunikovat, ale on měl teď svůj štít zastřený temnou mlhou a pevně zavřený. Když se však dotkla jeho hradby okamžitě se otevřela! Rhysi! Promluvila k němu, ale jeho stisk ještě zesílil. Znovu se jí uniklo vzlyknutí. To bolí, přestaň,prosím. Ta slova jakoby ho zasáhla až příliš hluboko, protože ve chvíli už jí nedržel a stál na opačném konci postele než byla ona.
,,To ne!" podíval se na její zkrvavenou ruku a krk do kterého ještě před chvílí zatínal drápy. ,,Tohle ne!" drápy si zajel do vlasů a zoufale vydechl.
,,Stůj!"neznělo to jako rozkaz spíše jako žádost. Rhys s se na ní otočil a po rukou se mu začala plazit šupinatá zbroj. Za pár okamžiků už byl oděný do válečnického oděvu a u pasu i a zádech už měl zbraně. ,,Nechoď!"
,,Já..."znovu se podíval na její ruku. ,,Nemůžu. Odpusť mi to,"poraženě sklonil hlavu. Vypadal teď spíše jako temný padlí král! Tohle u něj viděla naposledy když se jí omlouval v horách.Ve víru tmy zmizel! Sirius se mohla snažit jak chtěla,nezareagoval ani na pouto ani na ohnivé zprávy. Doufala, že alespoň ráno ho uvidí u snídaně, ale neobjevil se! Casiss říkal, že když ho jednou za čas přepadne chvíle kdy se utápí ve smutku nepomůže mu nic a teď se jí navíc kvůli těm škrábancům vyhýbal. Několikrát mu poslala vzkaz s tím, že je to v pořádku a nic jí není i přesto že jí rány stále pálily jako čert. Na rukou jí skutečně nechal velmi hluboké rány zato na krku to bylo jen pár malých škrábanců ze kterých se valilo až příliš její šarlatové krve. Sirius mu to nedávala za vinu, to by jí nikdy ani ve snu nenapadlo nemohl přeci za to, že má noční můry. Přestojí mrzelo, že utekl! Z nějakého důvodu si to dávala za vinu i ona! Neměla k tomu sice důvody, ale prostě to tak cítila!Neobjevil se celý týden! Talir říkal, že se zašil v jednom ze svých domů ve městě a nijak se nemá k tomu, aby se vracel.Diala, která viděla jak to její přítelkyni trápí se jí snažila všelijak rozptylovat.
Teď například Sirius stála v královské loži v aréně a pozorovala souboj Talira s Casissem.Oba měli povoleno používat jakékoliv zbraně, které se váleli na zemi nebo si je vyčarovali. Talir nabídl, aby se Sirius dívala, protože poslední dobou bloudila jako zatoulaná hvězda. Takže se opřela o zábradlí a sledovala dva Temnostrůjce, kteří se jeden druhého pokoušeli porazit.,,Jako divá zvěř, nemyslíš?" Dia se opřela o zábradlí vedle ní. ,,Talir byl zničený z toho, že tě nemohl najít." špitla jí do ucha. ,,Přesto to stále zkoušel."
,,Vím jak špatně bere neúspěchy, Rhysandem mi to říkal." při vyslovení jeho jména polkla.
,,Pokládá na sebe tak vysoké nároky hraničící se sadismem. Když se mu něco nepodaří je z toho dost frustrovaný." při těch slovech se podívala na Talira. Sirius na něj také upřela planoucí pohled. Na toho nemluvného a milého temnotepce, který s ní chodil do divadla a na koncerty, který i přesto dokázal mučit bez mrknutí oka a jakéhokoliv náznaku emocí. ,,Je občas problém ho dostat od práce či výcviku, ale ty to zvládáš dokonale."složila jí poklonu.
,,Jaký je vůbec Talirův příběh?"
,,Jakou malého chlapce se u něj začali projevovat schopnosti, které nikdo nikdy z jeho rodiny neměl..."
,,Temnostrůjce-Temnotepec."
,,Přesně tak," přikývla Diala. ,,Jeho rodina se ho bála spíše než aby si takového daru u jejich synka cenila a proto ho zavřeli do temného sklepení v domnění, že tím jeho schopnosti potlačí a že když je nebude moci trénovat pominou, tedy alespoň do chvíle než ho budou moci poslat do istryjeckého ležení. Být však zavřený 5 let v temné kopce mu pomohlo schopnosti rozvíjet, ale mělo to na něj i negativní dopad. Naučil se komunikovat jen se svými stíny, stáhl se do sebe a ztratil veškerý cit jen protože ho rodina až na jeho malou sestřičku zavrhla. Přestal všem důvěřovat! Tedy až na ty, kteří k němu projeví pravou náklonnost a lásku. Chvíli před tím než měl odjet do tábora mu navíc na horečku zemřela sestřička a on úplně ztratil chuť do života. Přijel do tábora kde si ho okamžitě vzali do parády tamější mladí Istryjci. Talir nehnula ani brvou když si z něj utahovali nebo do něj strkali, bili ho a snažili se ho vyprovokovat ke rvačce. Neuměl se prát a pět Istryjců do něj kopalo a zřejmě by ho zabili kdyby se v tu chvíli neobjevil Rhysandem s Casissem. Těch pět zmlátili tak surově, že se jim vyhýbají ještě dnes.Bylo jim líto malého chlapce se kterým se ani rodina neobtěžovala rozloučit a ujali se ho. Začal se s nimi bavit až po několika dnech a za pár týdnů už uměl bojovat stejně dobře jako oni.Společně dospívali, jedli, učili se i bojovali a za pár let se z nich stala ta nejhrůznější a nejmocnější trojice v celém království! Dokonce i velitelé se jich báli a mysleli si, že kdyby při zkoušce dospělosti jeden z nich zemřel zlomilo by je to! Oni se však nedali jen tak porazit a vrátili si silnější než kdy dřív! Když si pak Sagitar jednoho dne všiml Rhysandema a pozval ho, aby se stal gardistou Rhys tuto nabídku přijal pouze pod podmínkou, že jeho bratři půjdou s ním!
Talir byl dokonce jediný s kým Rhys vůbec mluvil když mu zemřela matka i přesto,že moc neumí projevovat emoce." Dopověděla jeho příběh a její potlesk nad vítězstvím Talira nad Casissem se rozléhal prázdnou arénou.I když Sirius věděla jak zle to vyzní zeptala se: ,,Jak to?"
,,Protože umí naslouchat!" odpověděl jí Rhys. Obě dívky se otočili.Rhysandem stál za nimi s rukama v kapsách. Kabát i bílou halenu měl u krku rozvázanou, takže byla vidět část černého tetování na jeho snědé hrudi. ,,Vypadáš dobře až na to, že by si příště mohla chodit klidně jen ve spodním prádle a nikdo by to nepoznal."prohlédl si její světle šedý oděv s výstřihem, který jí odhaloval břicho a sukni, která byla skoro průhledná.
,,Jaksi dnes milý, bratránku." sladce se na něj usmála a pak v bráně arény zahlédla svého zlatovlasého gardistu. Averitt přešel do gardy poté co se za něj Diala u večeře přimlouvala u Rhyse. Když se k ní pak přidal i Talir nemohl nic jiného než ustoupit. Sirius musela uznat, že černá mu sluší více než rudá! ,,Bohužel vás již musím opustit moji drazí, uvidíme se u večeře." mrkla na zlodějku a vypařila se. Sirius upřela dlouhý pohled na Rhyse.
,,Si zpět!" prohodila s nezájmem i když jí srdce poskočilo.
,,Ano,"přikývl a posadil se do svého tmavě modrého křesla. ,,Mrzí mě,že jsem utekl!"
,,Mohl si se alespoň ozvat... Jednou. Kdyby mi Talir neřekl kde jsi..."
,,Omlouvám se, nechtěl jsem ti znovu chodit na oči potom co jsem ti udělal."pohled mu sklouzl k jejímu rukávu pod kterým skrývala obvazy. ,,Přestal jsem se ovládat."
„Nemůžeš za to! I já ti ublížila když si při mně stál." připomněla mu již dávno zahojenou popáleninu po které nebyli na jeho zápěstí ani památky. Divostrůjci z řad felčarů mu ruku napravili a po popálenině nebyly ani stopy.
Rhys se nad tím se zahloubaným výrazem pozastavil. Sirius se posadila do křesla vedle něj, které bylo podobné barvy jako to královo,možná jen o něco světlejší modré. ,,Přesto je mi to líto,"sevřel její ruku na opěrce a usmál se na ní. Sirius mu úsměv oplatila a oči prozradili veškeré její city k němu! Jako vždy jí zradily! Ovšem ona toho nelitovala.
Tak co silvie16 líbí?🌌🌘🌌
ČTEŠ
Zloději snů III.
FantasySirius je teď princeznou Nočního království! Před ní a Rhysem stojí poslední úkol! Zajmout Hyenu, aby zjistili kde je Lodric. Příběh se však začne komplikovat více než by čekali. Po smrti jejích rodičů žádá Rhyse, aby jí pomáhal vládnout čímž se Rh...