Domov som prišla neskoro večer a ktomu unavená. Rodičia už spali a ja som bola hladná ako vlk.Otvorila som chladničku ,ale tam som nič takého nenašla.Zobrala si do ruky jablko a vybehla do mojej izby.
Prezliekla do môjho pyžama a urobila dva malé vrkoče.Zobrala moju kefku a začala si umývať zuby.Zasvietila len lampicku a ľahla do postele.
Musím zistiť meno toho záhadného chalana .Povedalo moje podvedomie a zaspala som.Crrrrn Crrrrrrn Crrrrrrn
"Sklapni už konečne"poviem a svoj budík zhodím na zem.S nechuťou sa postavím a zvolim bielu blúzku s nohavicami.Zapipal mi mobil a ja som podišla k nemu.
V robote sukňu od dnes.
DereckŠef mi poslal správu a ja som si povzdychla a vymenila nohavice za čiernu sukňu.Dala na seba jemný make Up a vybrala dole do jedálne.
"Dobré ráno"zamrmlem .Odvtedy ako mi to povedali rodičia ,že musím si nájsť niekoho tak sa im snažím vyhýbať."Dobré ráno Zlatko"pozdraví ma mama s úsmevom na tvári.Sadnem si na stôl a predo mnou dá praženicu.
"Vďaka"usmejem sa a počujem kroky dole schodmi."No že si sa aj ukázala"povedat otec a ja som ani nezdvíha hlavu od taniera.
Postavila sa a zobrala svoju kabelku z mojej stoličky a nezabudla pridať svoj pripomienku."Keď máš problém idem"poviem a otočím sa na odchod.
"Nemám problém ,naopak som rád ,že si si našla prácu "povie a ja sa už vyparim z domu.Pozriem na hodinky a všimla som si ,že som zmeškala autobus a mám nejakú pol hodinu aby som prišla do roboty.
"Zase peši"poviem si sama pre seba a vydám sa peši.Ubehlo 5 minút a predomnou zastavilo čierne BMW .
Stiahlo sa okienko a v ňom sa vyjavila kučeravá hlava.Ja ho poznám spolužiak zo strednej."Karol?"poviem prekvapená a on sa úškrnie.
"Nástup"povie a ja prikývnem a pomaly otváram na jeho aute dvere ,aby som ho nepoškodila.Kedze to auto je drahé.
"Ako sa máš? Kde vlastne pracuješ?"vychrlim naňho otázky a on sa len nadomnou zasmeje.Ja sa určite cervenam a tak otočím hlavu ku oknu.
"Mám sa dobre a pracuje u otca a ty?"spýta sa a ja sa usmejem.
On si myslí ,že máme dosť peňazí ale tam nemôžem mu furt klamať."No ja sa mám celkom fajn a pracujem ako čašníčka v kaviarni .A tu je už zastav "ukážem mu prstom a ja vystúpim .Všimnem si ,že stoji vedľa mňa a ja sa k nemu otočím.Vzdy to b môj najlepší kamarát.
"Ďakujem za odvoz"usmejem sa naň a venujem mu letmu pusu na líce.
On kyvne rukou."Ide vyskúšať vašu kávu"povie a ja sa usmejem a obidvaja pokračujeme smerom dovnutra.Zvoncek zazvoní a ja mu ukážem blízko baru aby si sadol.
Rýchlo si dám na seba zásteru a pozdravím mojich kolegov.Teda len Mary.Zacnem robiť kávu a keď ju mám hotovú poberiem sa s ňu ku Karolovi ,ktorý je zapojený do rozhovoru s tým neznámym.
"Karol nech sa páči"on prikývne a ja sa chystám odísť ale on ma chytí za ruku.
"Ethan toto je moja najlepšia dlhodobá kamarátka Elizabeth ."predstaví ma tomu neznámemu a on len prikývne .Potom si uvedomí ,že sedím v lone Karola namiesto toho ,aby som pracovala.
"Idem obsluhovať"posepkam mu a ukazem na nového zákazníka .teda Harryho.On prikývne a venuje mi bozk na líce a ja s úsmevom podidem k Harrymu.
"Čo si dáš?"spýtam sa a on zdvihne svoj zrak na mňa a na jeho tvári sa objaví úsmev.Zase myslí na to čo nemá.Ved by som mu dala keby to vyslovil.
"Čiernu kávu"ja prikývnem a poberiem sa preč ,kde položím objednávku a pokračujem k ďalšiemu stolu.Okolo toho stola sedia 5 chalani približne v mojom veku.
"Čo si dáte "opýtam sa a zoberiem si do ruky svoj zápisník .Mám ho ani to keď budú viacerí okolo jedného stola ,aby som nezabudla na objednavku.
Vidím ako sa jeden snaží flirtovať ale ja nemám záujem."3 kávy a 2 kofoly"ja prikývnem a chystám sa na odchod.Niekto ma chytí za ruku a cítim jeho pery na mojich.Spamätam sa a odtrhnem sa od neho.Strelim mu facku a keď sa pozriem kto to bol to Karol.
"Vieš ako si ma vylákal?"poviem mu a ja sa chystám za srdce.Ethan sa za ním smeje a vidím jeho nadherny úsmev.
" A tá tvoja strela stipe jak sviňa"povie a ja sa ho pohladkam na líci.
"Pôjdeš za to von" ja prikývnem a obidvaja vyjdú von z kaviarne.
Vtedy som ešte netušila čo sa stane.
Ahojte a je tu nová kapitola.
Píšem ešte jednu novú knihu ,ktorá vyjde na svet .
Budem dúfať ,že si aj tu obľúbite.
Hádam sa páči a ak si tam nejaké chyby (určite)tak prepáčte.
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.