Hostina sa začala hneď po svadbe a ja som sa na nej len nudila.Cakala som len dovtedy kým skončí ,ale nevedela som čo sa môže ešte stat.Našťastie boli tam jej kamaráti ,ktori sa držali hlavne pri nej.S Ethanom som zatiaľ ani raz nerozprávala o samote a nechce tak rozoberá pred Karolom ,keďže bol a možno je ešte do nej zamilovaný.Tina sa práve smeje ,ale Elizabeth není do smiechu ,keď sa pri nich zastavi Max.
"Zlatko"jeho tvár sa zmení na zamilovanu.Elizabeth odtrhne oči od hostí a pozrie sa na neho.On jej podá ruku a ona nechápe prečo.
"Musíme ísť tancovať."ona pochopí a postaví sa a uhladí si šaty ,aby nejako ešte po tom dlhom čase vypadali.
Zastanú v strede parkety a ľudia sa rozhodli dať nabok.Prve ide valčík ,ktorý ovláda ,ale ci to ovláda práve on.Po polke tanca si všimne ,že ovláda až moc dobre ten tanec .
Skončí tanec a myslí si ,že už nebudú ,ale opak je pravdou.Ich mamy ju zoberú za ruky a poberu sa do nejakej šatne ,kde si ma obliecť iné šaty .
Budú to biele ,ale kratšie."Teraz ide tango"keď to dopovedal ona s úsmevom prikývla ,lebo tango mala najradšej.Len jej nevyhovovalo ,že málokedy sa hralo.Ona najviac zo všetkých tancov milovala.
"Kde máš priateľku?"spýta sa ho a dáva si pozor ,aby mu na nohu neustúpila.Zrazu bola donútená urobiť uklon dozadu a jeho tvar sa približovala k jej.
"Doma ,ale neboj sa väčšinu času bude u nej"Elizabeth sa zasmiala a nakoniec prikývla.Vedela o Tom ,že s ňu nebude toľko času ,ale jej to vyhovovalo.Obzrela sa a videla ako sa na ňu diva Ethan.
"Tak a teraz si vyberie ženích a nevesta iného partnera .Ide o to ,že každý dostal na začiatku číslo ,ktoré má pri sebe a oni si nejaké číslo vyžrebujú.Ak že nevesta vyžrebuje ženu neplatí a tak isto ako ženích.
Kto chce začať?"obráti sa na nás a ja kyvnem na Maxa.Max sa povedie k mojej mame a ťahá si ."Tak číslo 51"to číslo som niekomu videla.Tina och to bude.Pomalym krokom smeruje k nemu a ja sa jej vyskieram.Skor ako k nemu príde priblíži sa ku mne.
"Ja ho aspoň nemám za manžela"povie a mne spadne úsmev.
"Elizabeth no poď"to má preberie a pomaly sa naťahuje ku košu a číslami.
Sledujem všetkých naokolo a vidím Ethana ,ktorý svoj papierik žmoli v ruke.Hrabem sa v nich a nakoniec nejaký vytiahnem a bez pozretia to podám máme Maxa a svojej."Číslo 99"vykriknem nadšené do mikrofónu a ja čakám kto sa postaví.Ethan rozostrie papierik a postaví sa.Pomalym krokom sa poberá ku mne a zastaví sa tesne predo mnou.Nie on.....
"Pamätáš sa na včerajšok?"začnem tému popri tancovania a modlím sa ,aby si to nepamätal.
"Kto by si to nepamätal a ešte keď si ráno zmizla a celý deň má ignoruješ"povie mi a ja si svoju hlavu opriem o jeho rameno.
"Neignorujem ťa"poviem a chytím sa ho pevnejšie.
"Vôbec"zatiahne ironicky .
"Nie na to ťa mám až moc rada"poviem mu to na rovinu a zdvihnem na neho tvár.
"Aj ja teba "povie a naraz sa pozrieme do očí.Jeho krásne oči vo vzbudzuje pocit chtiče.
"Čo ak to budem potrebovať a nebudem ho chcieť mať s Maxom ,ale s tebou"spýtam sa a on sa zasmeje.Ja na neho zdvihnem obočie a pozriem sa okolo seba.Vsimnem si ,že Max sa po mne pozerá a nevypada byť vyrovnaný s tým ,že tancujem práve s Ethanom.
"Zavolaj ,nápis prídi"povie a myknem ramenami.
"Čo by sa stalo keby ťa tu teraz pobozkala?"spýtam sa a snažím sa vyrovnať moje pery ,ktoré sa skrucajú do úsmevu.
"Skončila by si"ja prikývnem a zrazu začne hrať niečo lepšie na čom sa inak tancuje. Uvoľnenejšie ,lepšie nemusím byť úplne ako pri valciku a iných tancov.Volne sme sa zacali a mne sa to páčilo.Lenze to sa raz musí končít a to bolo práve teraz ,keď dohrala pesnička.Sadnem si na moje miesto a napijem sa zo šampanského ako aj ostatní čo sedia pri mne .Tina sa na mňa vyskiera .
"Beth?"otočím sa na Tinu.
"Vieš o Tom ,že zajtra budete musieť dať nejaký dôkaz ,že ste spolu spali?"
Ako to dopovedala Ethan sa začala dusiť.Rychli som ho pobuchala po chrbte a vrátila hlavu späť k Tine.
"Viem,ale nevyspim sa s ním.Dam mu jednoducho niečo.Aj tak má frajerku"myknem ramenami a odchlupnem si trošku.
" A tiež nič na veci nemení ,že nebudem s vami chodiť po zábavách"zasmeju sa.
" A ešte k tomu Peniaze už budú takže budem mu ich míňať"Tina má drgne do ramena a zasmeje sa so mnou.
"Ty zlatokopka"povie srandovné Karol a ja mu venujem škaredý pohľad .
"Poďme tancovať.Podme im to ukázať"všetci sme sa postavili a začala krútiť svojimi bokmi Citim za sebou postavu ,ktorá patrila Ethanovi.
"Mam na teba chuť"zasepka mi do ucha a zahryznie mi doň.
"Teraz nie .Bolo by to nápadné"poviem a on nakoniec prikývne.Tancujeme a nakoniec sa zase rodičia dostanu k mikrofónu.
"Tak som rada ,že sme sa tu takto dnes boje zišli. Teraz by som chcela oznámiť ,že našim mladomanželom sa ešte nekončí večer .Dnes večer budú musieť spečatiť noc a to hádam vedia ako "zasmeje sa .
"Pod"vezme ma za ruku a ťahá ma za ním ako nejakého psa.
"Pomalšie" poviem.Zastavi auto pred mojím budúcim domom a vojdem dnu
"Zabudni ,že bude s tebou ku spat"poviem a podám mu podväzok,ktorý som ma po šatami.
"Ani by som s tebou nespal a čo s týmto?"spýta sa a ukáže na podväzok.
"Keby potrebovali dôkaz"prikývne a ja sa ho chystám obísť ,ale následne som bola pritlačena k stene.
"Tanec s Ethanom bolo čo?"zavrči na mňa ako pes a mne doslova naháňa strach
"Len sme tancovali."myknem ramenami a snažím sa ho od seba odtiahnuť
"Tancovali? Nevypadal to ako tanec.Vypadalo to ako keby ste niečo spolu mali"zakričí a jeho päsť sa objaví zrazu pri mojej hlave
"Žiarlis?"spýtam sa ho .
"No to určite nie"zasmeje sa.
"Len aby"obišla som ho a nechala ho samého stat .
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.