Užite si tuto časť ;)
Je kratšie ,lebo som nestíhala ale hadam nevadi.Max
Rano som sa zobudil ako prvý. Vedľa mna ležala Beth a bola strašne zlatá ,ked spala. Milujem ju a to strašne a aj jej to chcem dokazat,preto som ju tak povediac trocha uniesol dalej od civilizacie do ticheho prostredia.
"Dobre rano" vytrhol ma jemny hlad zo zamyslenia. Moja princezna sa už zobudila.
"Dobre ranko princeznaa" usmial som sa na ňu. Venoval som jej bozk na ličko a videl som jej ,na ličkach ,že sa červenala.
"Si zlatunka" polichotil som jej a ona si uz schovala hlavu do vankúša. Vstal som a pozrel som sa na hodiny. Bolo uz pol dvanastej a ja som sa rozhodol , že jej niečo ukuchtim. Zajtra už mame isť domov. Dnes som vybral pozeranie filmov.
"Poď sa najesť" zakričal som na ňu a po chvilke som počul buchot dole schodmi. Objavila sa pri mne len v kratkych šortkach a v tenkom tielečku. Mal som čo robiť,aby som sa udržal na uzde.
"Čo budeme dnes robit?"spytala sa ma.
" Rozmýšľal som,že by sme si mohli urobiť take menšie kino. Že by sme cely deň pozerali filmy ,rozpravky alebo čo by sk všetko chcela." Ona len prikyvla a dalej prežuvala susto ,ktore mala v ustach. Ja som nebol pozadu,lebo hned ako som dopovedal som si vložil veľke sústo do úst.
***
Už je pomaly večer a my stale pozerame filmy.
Potrebujem všetko pripravit tak rozmýšľam akoby som sa stratil niekde na 15 minut aspon." odskočím si" poviem jej a ona len prikyvne a dalej sa venuje filmu. Bola do neho uplne zadivana. Ani si poriadne nevšimla ,že už nie som pri nej.
Vybehol som hore do izby ,kde som na posteľ rozhadzal lupienky z ruži. Keď som bol hotovy som sa rozhodol ,že už zavolam Beth.
"Beth môžeš prísť prosím ťa do izby?" Zakrical som na nu a počul som ako stopla film a išla hore za mnou. Vošla do izby a jej tvar bola prekvapena. Nečakala pravdepodobne toto.
"Max to čo-" nenechal som ju ani dohovorit a začal som hovorit ja.
"Beth. Ja viem ,že som urobil tolko vela chyb.Neviem si ich odpustiť a viem ,že ani ty mi neodpustis , ale chcem ,aby si vedela ,že ťa stale milujem . Vykričím to kludne do sveta nech to vedia všetci . Že Beth VELMI MILUJEEEM" poslednu vetu som zakričal na celu chatu a ona sa mi vrhla do objatia. Neudržal som sa a pobozkal ju. Venoval som sa jej peram a pomaly presiel na krk.
Urobil som jej tam jeden cucflek a nakoniec sme boli po chvili obidvaja nahi. Pomaly som vošiel do nej a ona podomnou zavzdychala . Tak mi chybalo toto s ňou. Po chvili som si lahol vedľa nej a rozdychaval toto všetko čo sa zatial udialo.
"Max ja ... ja ti odpušťam" povedala a ja som ju silno objal.
"Beth mam este jednu otazku" pokojne ma počuvala.
"Budeš so mnou chodit?"spytal som sa jej s nadejou.
"Jaaa...."začala.
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.