Polnoc práve odbila a ja sa stále nachádzam s Maxom na Tom blbom večierku a k tomu sa mi ani štipku času nevenuje.Cely čas sa rozpráva s nejakými obchodnými partnermi.
Popíjala som si svoje šampanské a zrazu sa predomnou ocitol muž ,ktorý mohol mať podobne ako ja."Čo sa nudis?"opýtal sa ma a oprel sa o bar.Ja som len prikývla a snažila sa nájsť Maxa ,lebo som ho s nimi nechala samého.Predomnou sa zjavila ruka a bola toho neznámeho chalana.Prijala som ju a on ma už tiahol na parket.
"Volám sa Michal a som brať tvojho manžela a jeho pravá ruka v mafii.
Keďže je boss rozhoduje takmer o všetkom ,ale otec ma najväčšiu moc."dobre som počula? Mafia? Keď to povedal zostala som stáť ako stĺp a potom som si uvedomila ,že sa trocha zabavím a pred Maxom budem hrať divadielko a vytiahnem to naňho ,keď ja budem potrebovať"Ďakujem za tanec"poviem a usmejem sa naňho .Úsmev mi opätuje dvakrát viac ako ja.Zrazu som v dave spoznala známu postavu a ňou bol Ethan.
Položila som svoj pohár a pobrala k nemu.Poklepkala som mu po ramene a on sa otočil.Netvaril si sa nejako nadšene."Choď si za Michaelom"zavrči na mňa a ja hneď pochopím ,že žiarli.Stuchla som ho zase ,ale tentoraz nereagoval.
Buchla som ho celou silou ,ale teraz nabral obrátky a ťahal ma kdesi .Ocitli sme sa v izbe ,kde má konečne pustil ."Počúvaj"povie a vystrie predomna jeho prst .
"Keď si tak búrlivo tancovala s Michaelom tak choď za nim a mňa neotravuj"povie a ja som sa rozhodla ,že sa nedám len tak rýchlo odbiť .
"Nič s ním nemám."zakričala som a vtedy aj niekto vtrhol do izby.Videla som nahnevaného Maxa a jeho ruky ako smeruje do Ethanovej tváre.Vykrikla som a snažila sa odtiahnuť Maxa od neho ,ale márne.Zavolala som jeho brata a on ho hneď dal od neho.
"Si v poriadku"opýtam sa Ethana a klaknem si k nemu.On len prikývol a následne sa pozrel na Maxa.Otocila som hlavu a videla Maxa so zamračenou tvárou a rozbitou perou z ktorej mu tiekla krv.
"Si moja žena a nie jeho .Dávaj"a zrazu som bola preč z miestnosti.Dnes ma tiahli za sebou dvaja ako keby som bola nejaká vec.Hodil ma na sedačku do jeho auta a on ho obišiel.Dupol na plyn a po chvíli sme sa objavili pri našom dome.Vystupila som a on ma zase tiahol.
"Si moja"povie a hodí ma na posteľ.Pacilo sa mi to ,ale bolo to z toho ,že som opitá.Zacne ma bozkávať a ja svoje ruky okamžite dám na jeho krk.Uzivam si tú chvíľu a z mojich úst vychádzali tiché vzdychy.
Jeho ruka našla moje citlivé miesto na ktorom sa začala pohybovať a ja som nevydržala a vzdychla som.Po pár minútach sme sa obidvaja ocitli nahí a naše nahé telá prilepené na sebe.
"Si nádherná .Tie boky ,ten zadoček"stisol mi ho a vošiel do mňa.Zacitila som menšiu bolesť ,ale potom som sa prehla od slasti .Bolo to neskutočné.Nieco tvrdé a divoké.
"Pocujes môj"zakričala a ešte rýchlejšie a tvrdšie sa vo mne hýbal.Uz som rozmýšľala či zajtra ráno sa budem môcť postaviť.Po chvíli sme sa obidvaja vyvrcholili a zaspali.
Slnečné lúče ma ráno zobudili a ja som pomaly otvorila oči.Na sebe som mala prikývli a pod ňou nič.Otocim sa vedľa seba a tam sa na mňa vyskieral Max."Nie to sa nestalo"vyskocim z postele aj s prikrývkou a on mal našťastie druhu.Pozbierala som si veci a rýchlo zmizla do mojej izby.Sadla som si na posteľ a začala spomínať na včerajši večer.Stalo sa to .Rýchlo som navliekla na seba veci a chcela som ísť do kuchyne ,ale ak tam bude práve on tak to radšej budem tu.
Stalo sa to čo som nechcela,ale musím uznať ,že sa mi to páčilo.
Tak a je tu nová časť.
Páči?
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.