KAPITOLA 13

5.2K 198 2
                                    


Dnes mala konečne prísť domov Tina a ja budem mať komu vyrozprávať.
Ak si myslíte ,že som už povedala Maxovi ,že viem ,že je mafián tak to ešte nie .Nechám si to na neskôr.

"Ahoj"pozdravila som ju a ona ma vtiahla do jej objatia.

"Chýbala si mi " zasepka som jej a ona sa na mňa usmiala.

"Veď aj ty mne "

"No a teraz mi porozprávaj všetko čo sa stalo ,kým som tu nebola"povie a sadne si na posteľ a ja k nej.Nadychla som a začala rozprávať .Jej tvár vypadá komicky hlavne vtedy ,keď som dopovedala poslednú vetu.

"Ty si sa s ním vyspala?"vykrikne a ja prikývnem .Na svojom prste si namotavam vlasy .

"Áno pred dvoma dňami a poviem ti ,že to neľutujem .Páčilo sa mi to"poviem a pocitim na mojich lícach červeň.Rychlo som si chytila líca a snažila ich schladiť.Nakoniec to prestala riešiť a bavili sme sa ako sa mala na dovolenke a že na nej stretla chalan do ktorého sa zaľúbila.

"To je výborné"poviem ,keď mi povedala novinku ,že príde za ňou a ona mi ho predstaví.Zrazu sa otvoria dvere a v nich sa objaví Max.Tina sa hneď postavila a zobrala kabelku.

"Idem ahoj"bozkala ma na líce a odišla.Nechala ma ti samu s ním.S podvodníkom a klamárom.Sadla som si späť na posteľ a sledovala ho ako zaviera dvere od mojej izby a pomaly sa približuje ku mne.Zrazu mi strelil facku.

"To bolo za čo?" Spýtam sa ho a dozadujem sa odpovede.

"Tinu a ani nikoho iného tu v mojom dome nechcem vidieť"zavrči na mňa.

"Je to aj môj dom"založim si ruky na mojich prsiach.Zase facka.

"Nie je"odpovie.

"Prestaň ma fackat"poviem mu a zvýšime poprvykrat dnes naňho hlas.
On sa zasmeje.

"Čo urobíš?hmm"vysmieva sa mi ,ale on nevie ,že mám naňho triumf o ktorom nevie ,že to viem.

"Poviem Kristinke malé tajomstvo či veľké?"on sa prestal usmievať a zhodil ma späť na posteľ a ocitol sa nadomnou.

"Aké?"spýta sa ma a tlaci ma.

"Zmizni zo mňa a poviem ti to ináč urobím jednoduchý krok a všetko jej poviem a to sa jej nebude páčiť a ani tebe."vlasy hodím za sebou a postavím sa oproti nemu.

"Už som ťa pustil tak vrav"povie.

"To ,že si mafian"jeho oči vypulil a díva sa na mňa.

"Odkiaľ t-o vi-es"začal koktat.

"Povedzme ,že mi to niekto
povedal"poviem a o chvíľu som bola nalepená na stene a jeho dych som cítila na mojom krku.

"Kto"zavrči.

"Michael"odpoviem pokojne a baví ma sledovať jeho výraz.

"Ten jeden-"nedokončil lebo dnu vtrhla 'jeho' Kristína.

"Zlatko čo tu robíš tak dlho pod už."povie a už ho ťahá odomna.Konecne od neho pokoj.
Otvorila som este dvere a zakričala na neho.

"Dávam si pozor ,lebo sa stane to čo nechceš"poviem a on zastal.Kristina sa tvárila nechápavo ,ale nakoniec pokračoval a ona sa mi vysmiala.
Tine som nepovedala ,že je mafián.Nebrala som to ako potrebne.
Cinkol mi mobil.

Tina pre Beth

Ahoj dúfam ,že ti dal pokoj.Chcela som ti oznámiť ,že v nedeľu si nerob plány.Pride Jason a chcem ťa s ním zoznámiť.

Beth pre Tinu

Už nie ,prisla preňho Kristína a musel ísť s ňou.Chudak keby si ho videla :D
Neboj sa pozriem sa do diára a dám ti vedieť ;)

Tina pre Beth

Ja ti dám taký diar.Prides a hotovo!

Beth pre Tinu

Pokoj pokoj dobre .Nápis mi potom kde a o koľkej.

Tina pre Beth

Čakaj pošlem.

Vypla som mobil a ľahla si na posteľ.
Všetko som si prehrávala v hlave a potom sladko zaspala.

Pokračujem.
Konečne prišla na rad aj Tina.

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now