Kapitola 11/59

2.1K 108 19
                                    


Krasne sviatky.

Beth

Vstala som pomerne skoro na mňa. Ledva som ss vyhrabala z hosťovskej postele . Rozmýšľala som dlho a rozhodla som sa ,ze sa nasťahujem do bytu ,ktory si kupim. Začnem niekde pracovat a budem mat aj dost peňazi. Obliekla som si leginy a tricko s logim Levis a isla som do kuchyne.

"Dobre rano"pozdravi ma Ethan a ja kyvnem hlavou na znak pozdravu. Momentalne rozmyšľam ,ze ako a kedy mu to poviem.

"Ethan?"začala som opatrne . Zdvihol hlavu od svojich ranajok a pozrel sa na mn.
"Rozmyšľala som a rozhodla som sa ,ze bude lepsie ked odidem"dopoviem a pozriem sa na Ethana. Na tvari sa mu ukazuje smutok .

"Ak je to kvoli vcerajšku tak-" zacal ,ale ja som mu neodovolila dohovorit.

"Nie nie ,nie je to kvoli vcerajsku . Je to aj kvoli tomu ,ze ja stale milujem Maxa a  a"nedopoviem ,lebo zacujem padnutie pohara.
Otocim sa a tam stoji Max. Moje zrenicky sa rozšíria a ja sa hned postavim.

Bezim do izby. Nemozem uverit ,ze on to pocul.
Sadnem si na svoju dočasnu postel a dam si tvar do dlani. Co bude teraz?

"Mozem?"ocitla sa vo dverach Maxova hlava. Ja som sa robila ,ze si balim do kabelky mobil,penazenku. Ved predsa dnes idem pozriet aj Tinu.

"Idem prec ak dovolis"poviem mu ked sa objavim pred nim.

"Nedovolim"postavil sa pred dvere ,aby som nemohla ist prec. Nechcela som byt teraz s nim chcela som ist hned za Tinou.

"Ale ja musim"poviem mu presvedčivo aj ked to nie ke pravda.

" nemusis to len chces rychlo zmiznut "povedal to co ke pravda.

"Nie nie "zaklamem a oddialim sa od neho. Om urobil naopak on sa blizil cim viac ku mne az som skoncila sediet na posteli.

"Max"posepkam ,ked sa z niciho nic objavil nadomnou.

"Ššš nechaj sa niest svojimi citmi"posepkal a pobozkal ma. Ja som zacala spolupracovat a moje ruky sa objavili v jeho vlasoch a jeho ruky na mojich bokoch ,ktore silno stlačal.

Zrazu som bola len v spodnom pradle a on tiez. Takou rychlostou ,ze som si to ani nevsimla. Ale bohuzial nam musel sj tu chvilku niekto pokazit. Totiž volala mi Tina. Odtrhla som sa od neho a zdvihla mobil.

"Tina"
Oslovim moju kamaratku.

"Beth uz prides? Cakam ta uz pol hodinu a ak nie tak idem prec s Jasonom a so synom"
Ozval sa jej hlad na druhej strane.

"Uz idem do 20 minut som tam"
Poviem bez rozmyslania.

"Dobre cakam ta"
Povedala a zlozila.

Ja som sa zacala ihned obliekat a Max sa nestihal ani divat na mna.

"Kde ides ved sme neskoncili"prehovoril chraplavo.

" Musim byt do 20 minut u Tiny. Zavezies ma?" Spytala som sa s nadejou. Aj preto som povedala Tine len 20 minut.

"Stara Beth je spat " zasmejeme sa a on sa zacme tiez obliekat . Po chvilke obidvaja sedime uz v jeho aute v obrovskom tichu.

"Dakujem" poviem ked zastaví pred Tininym domom.

"Nemas zaco" usmejem sa a chystam sa vystupit, ale Max ma stihne zastavit a namieste pobozkat.

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now