Som tu znova a s jedným oznamom.
Nová časť bude až v septembri z jedného dôvodu .Potrebujem trochu času na moje plány a ešte si chcem užiť prázdniny.Prajem príjemné čítanie.
****
Linda
Už som u nej týždeň a ten týždeň som áno Elizabeth nevidela.Rozhodla som sa ,že začnem podľa plánu , ktorý som naplánovala s Kristínou.Ethan zatiaľ nevie ,že som tu ,ale pravdepodobne sa to o chvíľu dozvie .Keďže sa kamaráti s Elizabeth.
"Ahoj Beth"ozvem sa do telefónu .
"Uhm,ahoj Linda "pozdravila ma Beth a ja som sa uskrnula.
"Vieš ,napadlo ma ,že dlho sme spolu neboli ,že by sme mohli sa stretnúť. "Povedala som jej a čakala na jej odpoveď.
"No , momentálne som v parku s Tinou ,ale tak o dve hodiny som u teba"odpovedala a ja som sa v duchu zaradovala.
"Nevadí ,tak prídu o tie dve hodiny" rozlúčim sa s ňou a zložím.
Zatiaľ som začala piecť ovocný koláč ,aby sme mali niečo pod zub.Sadla som si a pozrela na hodiny.Zachvilu už má prísť a ja som rýchlo ešte napísala Kristíne či naozaj dnes začneme náš plán.
Od: Lindy
Pre: Kristinu
Naozaj dnes začneme plán?
Od: Kristíny
Pre: Lindu
Hej a nepokaz to!
Ona si myslí ,že to pokazim ti skôr ona.
Od: Lindy
Pre: Kristínu
Čo si o mne myslís? Som profesionálka ,nerobím to prvýkrát.
Vypla som mobil a rýchlo som išla otvoriť dvere.Objala som sa s Beth a pustila ju dnu.
"No môžme začať"posadi sa.
"Čaj?"prikývla mi a ja som rýchlo išla do kuchyne.Vybrala si tabletku ,ktorú som mala pripravenú a dala jej ju do čaju.Boli to antidepresíva ,ktoré sa dávajú iba ,keď to doktor predpíše.
"Ako Max?"začala som opatrne.
"Max v pohode . Väčšinu času je v robote ,ale keď sme spolu tak sa radi pomazname a porozprávame. A ty s Ethanom?"spýta sa ma a ja som mala pripraveny text na túto otázku.
"Chcem ísť za ním ,ale ešte nie som na našu konverzáciu pripravená."odpoviem jej a odchlupnem si zo svojho čaju.
"Chapem ťa a ten čaj je dobrý"povie mi a ja sa zasmejem.
"Som rada ,že chuti"poviem jej a rozprávame sa o Maxovi ,o Tine...
"No už idem je aj veľa hodín"prikývnem a postavím sa.Odprevadim ju ku dverám a zakývam.Zavriem dvere a rýchlo si zoberiem do ruky mobil.
Od: Lindy
Pre: Kristinu
Dnešok splnen.
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.