KAPITOLA 36

3K 126 0
                                    

"Max "prerusim naše poobedne oddychovanie. Niečo ma napadlo a chcem to aj uskutočniť .

"Áno zlato"povie a otočí sa na mňa.Pobozka ma zľahka na čelo a usmieva sa na mňa.

"Vieš..ako mám začať...chcem pokračovať v mojej robote"poviem mu a čakám ako sa vyvinie situácia.Neviem ako bude reagovať ,že chcem ďalej fotiť.

"Ako pracovať? Veď nemusíš ja pracujem a peňazí máme dosť.Ty si len užívaj"pohladka ma po tvári a ja sa usmejem.

"Ja viem ,ale -"chcem nájsť správne slová.Ale on ma zastaví.

"Žiadne ale."povie prísne a ja sa postavím.Nebude mi rozkazovat co môžem a čo nie.Nie je môj rodič,ale priateľ ,ktorý má ma chápať.

"Ja sa tu nudím.Chcem pracovať.Aj tak nebudem každý deň v práci . Prosím"pozriem sa naňho a nasadim svoje psie očká ,ktoré len niekedy naňho účinkujú.

"Ja chcem pre teba len dobre.Pochop ma"chytí ma za líca a donúti sa ma pozrieť do jeho očí.

"Ja vieem.Ale pochop ma aj ty ."pobozkam ho na znak dôvery a čakám .Neviem čo sa v jeho hlave robí ,ale chcela by som to rada vedieť.

"Dobré "celá natesena ho objimem a on sa začne smiať.Kruti so mnou a užíva si so mnou.Pobozka ma a ja nás bozk prehlbim.Pomaly a jemne ma položí na gauč a bozkava ma.Jeho ruky sa posúvajú postupne dole a zastanú na bokoch.

"Ani nevieš ako ťa veľmi milujem"zasepka mi do uška a pohryzie ma .

"Aj ja teba ani nevieš ako veľa"vrátim mu to .Vyzlieka mi tričko a ja zase jemu.Je to vzájomne.Citime po sebe chtič.Citit jeden druhého v sebe.

Rychlo mi rozopne podprsenku a láska moje dve kamarátky,ktoré sú so mnou odmala.Ja sa mu snažím zase rozopnut opasok , ktorý po chvíli povolí a ja mu môžem spokojní stiahnuť jeho nohavice.

Obidvaja sa ocitneme len v spodnom prádle dole a ja pocitim na lícach ,že sa červenam.On ma na obe pobozká a stiahne mi nohavičky.Prudko vnikne do mňa a ja sa strhnem.

Chvíľku prestane sa hýbať a po chvíli búši do mňa jak nasratý býk.Citim tu slasť ,ktorá sa nám rozlieva po našom tele.Do toho šialenstva ,ktoré nastáva keď sa vo mne hybe.Tu lásku ,ktorú cítime obidvaja.

Crrrrn.Zazvoni zvonček hneď ako sa obidvaja vyvrcholime.Ja rýchlo schmatnem oblečenie a rýchlo sa obliekam.To isté robí aj Max ,ale ja som rychlejsia a idem otvoriť.Otvorim dvere a v nich stala uplakaná Tina.Hned sa mi hodila do náručia.

"Čo sa stalo?"spýtala som sa jej .Max po chvíli tiež prišiel a zavrel dvere.

"Asi som vás vyrušila pri činnosti dieťaťa"povie a všetci sa zasmejeme.Ja ju potiahnem do izby a tam si obidve sadneme.

"Vieš ...ja s Jasonom sme naposledy nepoužili kondóm a mne meškajú.Asi som tehotná"ozrejmi mi situáciu a ja ju rýchlo objimem.Viem aké je to ,keď sa ti niečo stane ,keď niečo vôbec ani nečakas.

"Robila si si test?"spýtala som sa jej a on pokyvla hlavou.Vytiahla ho z kabelky.

"Choď do kúpeľne a urob to čo je potrebné"prikývla a stratila sa za dverami kúpeľny.

"Už?"spýtala som sa nedočkavo.

"Nie ešte chvíľku "

"Príď dole"poviem jej a zidem dole.Dole sedí Max.Uz tu nie je také dusno aké tu bolo.Bola som rada ,že ho aj niečo napadlo urobiť.

"No čo?"spýtal sa ma.

"Ešte neviem ,ale asi je tehotná"poviem mu a on prikývne.Ruky dá okolo mojich ramien a spoločne čakáme kým príde dole.Po chvíľke bol počuť buchot dole schodami.

"Som tehotná"povie a ja rýchlo priskočim k nej.Upokojujem ju.

"Bojím sa ,že ma kvôli tomu Jason nechá."povie a ja ju skrabkam po chrbte

"Neboj sa ."poviem jej a ona prikývne.Niekto zazvoní a Max sa poberie otvoriť.

"Je tu Tina?"počula som hlas.V ruke som držala test ,ktorý patril Tine.No ,ale bola som zaseknutá.Kym prišiel nestihla som ho schovať.

"Beth si tehotná?"spýtal sa prekvapene.Vsimol si to.

"Nie ona nie.Ja som tehotná"povedala Tina.Jason prekvapene zastal a bol ticho.

"Potrebujem čistý vzduch"zmizol.Tina začala ešte viac plakať.

"Neboj sa on sa vráti"poviem jej a stále ju držím v objatí

"Tina?"povedal Jason.Tina sa otočila naňho.

"Postarám sa o vás"povedal a Tina sa mi hodila okolo krku.Vydali sa domov a my s Maxom sme si pokojne sadli späť na gauč.

"Teším sa na naše"povie a ja sa naňho otočím.

"Na to si počkáš"poviem mu a schytam od neho tuknutie do ramena.

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now