Kapitola 12/60

2.2K 98 10
                                    


Najlepsie sa mi pise vecer tak sa necudujte preco vecer vydavam skor casti.
Dufam ze sa paci.

Prajem vam stastny novy rok.

****

Beth

Zaklopala som u Tiny mierne rozrušena a dufala som ,že si nič nevšimne.

"Ahooj"pozdravi ma a vezme si ma do svojho objatia. Ja jej to objatia opätovala.

"Čo si taka nesvoja?"spytala sa ma a ja som si v duchu zanadavala . Ona všetko zistí.

"Podme si sadnut poviem ti to teda" ona prikyvla a obidve sme sa pobrali do jej obyvačky a sadli si na pohodlny gauč.

"Noooo ...kde zacat"poviem nervozne a Tina sa zasmeje.

"Na zaciatku zacni"prikyvla som,nadychla a zacala.

"No vies nasla som Ethana ako ...no... to robi ... s inou zenskou"Tina sa na mne zasmiala a ja som citila ako keby som sa prave prepadla pod zem.
" No a vysvetlila som mu vsetko a na druhy den vojdem do kuchyne teda dnes a oznamim mu ze sa odstahujem a potom ze Max . Rychlo som zmizla do izby a on prisiel za mnou a on ma zdrzal a stastie ze si zavolala inac by sme sa spolu vyspali"dopoviem jej a ona cela zaskocena zostala.

"To vazne? Mala som take tusenie ,ze nevolaj jej ze ma urcite nejaky dovod, ale premohlo ma to ze preco meskas " poskrabala sa po hlave a ja som sa rozosmiala .

"No bohužial vazne ,ale neviem preco mi to robi ved predsa ma Kristinu"poviem zamyslene .

"Zlatoo som doma maleho som nechal u starkej"započula som hlas Jasonaa
"A je tu aj Justin" dodal pocas prezuvania.

"Je tu aj Beth " zakricala im naspäť Tina.Išla som ju zaskrtit za to ,ze to hned povedala ,ale už nebol cas kedze uz obidvaja za sebou vošli do obyvačky.

"Beth dlho sme ťa nevideli"povedali obidvaja naraz ako keby to mali na mna nacvicene.
Zrazu ma postavili na nohy a spoločne objali . Ja som stala ako prikovana.

Zapipal mi mobil a vtedy sa odomna odtiahli na to ,aby som si mohla pozriet kto mi napisal ,ale všetko by bolo v pohode keby sa mi obidvaja nemuseli divat donho.

"Trochu sukromia"už som vybuchla a obidvaja sa zacali smiat.

" Chceli sme vyskusat tvoju trpezlivost" zacali sa smiat a k nim sa pridala aj Tina.

"Hahaha"poviem a konecne pozriem na spravu ktora mi prisla. Bola od Maxa.

Max
Ked pojdes domov napis mi. Pridem pre teba:*

Beth:

Netreba.

Jednoducho som mu odpisala a dala svoj mobil na stol. Ospravedlnila som sa a isla na WC. Pocula som zapipat zase moj mobil a tak som isla dole a videla som cih troch ako sa snazia dostat do mojho mobilu ,aby zistili kto mi pise.

Odkaslala som si a vsetci sa pozreli tym smerom. Rychlo polozili mobil a previnilo sa usmievali.

"Odkedy ty mas heslo?" Spytal sa ma Jason.

"Odvtedy ako ste mi citali spravy"odvetila som mu a pozrela sa na spravu.

Max:
Budem ta cakat

To nemysli vazne . Pozrela som sa von oknom ,ale ziadne auto som nevidela. Vydychla som si.

"Uz musim ist"poviem a objimem ich.
Zavieram branku a predomnou stoji auto a v nom sedi Max.

"Som ti povedala ,ze nejdem"povedala som mu cez okno.

"Nasadaj "otvoril dvere a ja som pretocila ocami a nasadla.

Cely cas som bola ticho ah dovtedy kym som nezistila ,ze ideme uplne inym smerom ako mame.

" byvam inym smerom" poviem.

"Ja viem ,ideme ma vylet"povedal kludne .

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now