Kapitola 13/61

2.2K 104 22
                                    

Poslednu dobu nemam vobec chut do pisania. Neviem cim to je.

Prajme prijemne citanie

***

Beth

"Kde to ideme?"zvrieskla som na celé auto. On si sedel v pohode ako keby sa nic nestalo za volantom a ja cela nahnevana nanho ,ale aj na seba.

"Na vylet" odpovedal jednoducho a vo mne to uz vrelo.

"A ja som nepovedala ze idem a vobec kde to ideme?!"kricala som nanho a jeho ani nehlo.

" nepoviem kde a ukludni sa ideme len na vikend"odpovedal pohotovo a ja som svoje nechty vryla do sedadla a snazila sa ukludnit.

"Ja nechcem ist s tebou" poviem uz pokojne.

"S Ethanom by si isla hned" povedal mi a ja som len pokrutila hlavou.

" To je nieco inee" odpovedala som mu späť.

"Jasne ved ste spolu" povedal a videla som ako stisol volant.

"Nie sme spolu a ani nikdy sme neboli. Isla by som s nim len preto lebo sme kamarati ,ale s tebou ....to je nieco ine"poviem mu uprimne tentokrat.

"V čom to je ine mi prosim ťa povedz" vyzvedal.

" Mas Kristínu . Nechcem zažiť to sklamanie z teba. Bojim sa , že že sa zas prejavia city k tebe ktore nebudu ak tak opätovane"pozrela som sa do okna.

" Po prve s Kristinu uz nic nemam" zacal a ja som mu skočila do reči.

"Uz?" Zdvihla som obočie.

"Zle som sa vyjadril nikdy som s nou doteraz nic nemal dokym si bola preč. Len byvala u mna ,lebo som sa musel o nu starat . Nahovorila doktorovi ze sa nedokaze sama a zvalila vsetko na mna. A pred tyzdnom som zistil ,ze uz mesiac mohla byt sama a ten mesiac ma klamala. A po druhee odkial vies ze k tebe este nic necitim"zabrzdil nahle a otocil sa na mna.

" to spravanie"odpovedala som mu.

" keby som nic necitila nebral by som ťa nikde pocujeeš?" Prikyvla som a zrazu na mojoch perach som ucítila jeho. Hneď som spolupracovala,moje ruky sa omotali okolo jeho krku a jeho ruky si ma zdvihli a posadili na jeho kolena.

Odtiahla som sa a dala som sa zas na sedadlo ,kde som sedela.

"Ty ,tvoje telo, tvoje jahodove pery mi chybali cela si mi chybala ,ale nechcel som si priznat" usmiala som sa na neho a venovala mu este jeden bozk.

"Štartuj a poď " poviem mu s usmevom a otocim sa na cestu.

Zaspala som .

***

" Beth vstavaj sme uz na mieste" budil ma Max a ja som lenivo otvorila moje oči a obzrela sa okolo seba. Pred sebou som videla velku drevenu chatku,ktora ma hned na prvy pohľad očarila.

"Waau" zareagovala som hned ako som vyšla z auta.

"Krasa zee?" Povedal Max a ja som len nemo prikyvla.

" pod ideme dnu" usmiala som sa a prijala jeho ruku. Ruka v ruke sme sa bližili ku chate a ja cim bližšie tym som nevedela vydržat . Strasne som bola zvedava.

"Poď prvaa" prikyvla som a otvorila pomaly dvere. Nakukla som a videl tu všetku nádheru.
Bolo to velmi pekne zladene a nevedela som sa vynadivat na taku nadheru. Max mi nieco hovoril,ale ja som ho nevnimala bola som zanerazdnena.

"Heej Beth pocuvas ma?" Otocila som sa na Maxa .

" prepac nie co si hovoril?" Spytala som sa a on len pokrutil hlavou.

" ci chces izbu sama alebo so mnou"

"Mam na vyber?"spytala som sa.

"Nemas je tu len jedna izba" zasmial sa a ja som ho buchla päsťou do ramena.

Začína môj víkend.

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now