Aaaaaaa.
23k pozretí.Ste úžasní.
Príjemné čítanie.
Pomaly sa blížime ku koncu tejto knihy ,ale nebojte sa nebude to tak rýchlo.Beth pohľad
"Zlato idem do práce"zakricim Maxovi a nečakám na odpoveď.Rychlo utekám k svojmu autu.Nastartujem auto a vyrazim.Zrazu mi cez cestu prebehla žena a trochu som ju trafila.Rychlo som zastavila.
"Pani ste v poriadku?"spýtala som sa jej.Lezala na zemi a postupne sa z nej aj dvíhala.
"Áno som "odpovie mi a usmeje sa na mňa.Ja som prikývla.
"Ako sa volate?"spýtala som sa jej.
"Prosím týkaj mi.Volam sa Linda Moles"to priezvisko mi je známe.
"Ja Elizabeth Caltonova .Moles to je známe priezvisko "povedala som jej a ona sa uskrnula.
"Je to možné ,že poznáš môjho brata Ethana"povedala a ja som si práve aj na to spomenula.Prikyvla som .
"No momentálne som sa sem prisťahovala ,aby som sa s bratom uzmierila ,ale on ma nechce vidieť .Takze si hľadám nejaké lacné bývanie"povie mi a mne vtedy blikol nápad v hlave.
"Ja mám voľný byť.Za ospravedlnenie sa tam môžeš na pár mesiacov nasťahovať."poviem jej a ona ma objala.Bola som šokovaná ,ale opätovala som jej ho.
"Ďakujem "zasepka mi a ja jej ukážem na auto nech si nastúpi.Zaviezla som ju pred môj bývalý byt a ukázala jej ho.Pacil sa jej a ja som bola rada.
"Idem do práce .Prídem ťa navštíviť ešte niekedy .Asi zajtra"poviem jej a kamarátsky sa objimeme .
Rýchlo nasadnem a valim do roboty.
"Prepáčte ,že meškám .Takmer som niekoho zrazila"poviem udychcano,keďže som zastavila na parkovisku ,lebo nebolo miesto pred budovou ,musela som utekať.
Oni si ma od päty až po hlavu pozreli a zasmiali sa.
"Na teba si počkáme .Tu máš oblečenie choď si ho obliecť."povedal mi môj šéf a ja som ho rýchlo zobrala a išla sa prezliecť.
Namaľovali ma a ja som sa postavila pred fotoaparátmi.
Nahodila som na tvár moj úsmev a mohli fotiť.Trvalo to hodinu a potom som sa išla prezliecť do mojich veci."Ty kokso to sú vynikajúce fotky."ozvalo sa od muža ,ktorý ma fotil.
"Teba by som fotil aj častejšie"povedal mi a ja som sa zasmiala.Rozlucila som sa a pobrala domov.
"Som doma"zakricim a dole sa valil už Max.Vrhol sa mi do náručia a potom ma zdvihol so vzduchu.Prekvapene som vykríkla.
"Vieš ako si mi chýbala.Nevedel som to vydržať.Nemal som ti dovoliť ísť do roboty"povie hneď ako ma položí na zem.
"Vieš ,že by som ťa neposlúchla.Robila by som si svoje"poviem mu a on sa zasmeje .
"To viem ,lebo ty si klamárka"povie mi a ja ho buchnem do ramena.On sa ho chytí a robí sa ubolené.
"Ja nie som klamárka ,len si idem za svojím"poviem mu a on ma pobozká.
"Milujem ťa a vždy ťa budem.Nikdy ťa už neopustím."povie mi a ja sa naňho usmejem.
"Aj ja teba"
Pohľad Lindy
Moj plán vychádza.
Chcem Maxa a Elizabeth rozdeliť.
Urobím všetko čo bude potrebné.
Ethan mi to nezabráni.
Veď predsa miluje ju.
Bude mu to aj vyhovovať.
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.