Ráno som vstala plná energie .Vbehla som do sprchy a začala sa sprchovať.
Zrazu sa okolo mňa omotali mohutné ruky a nemusela som ani hádať koho su."Max ako si si dovolil vojsť mi do sprchy?"spýtam sa ho a do ruky ak zoberiem osušku a rýchlo som si ju omotala okolo svojho tela.
"Si moja manželka je to normálne"povie a mykne ramenami.On si zo mňa robí srandu?
"Som ,ale ja som ti neodpustila a to znamená žiadne dotýkanie a priprav sa za 5 minút ideme "poviem mu a vyjdem z kúpeľne .Zo svoje skrine zoberiem legíny a voľné tričko s krátkym rukávom.
"Máš pohni si idem dole nech si tam"skriknem ,ak tam nebude tak ho nebudem čakať .Nie som povinná .
Od Beth pre Ethana
Si u Tiny?
Od Ethana pre Beth.
Hej ,prespal som.Od Beth pre Ethana
O chvíľu sme tam.Od Ethana pre Beth
Sme?Od Beth pre Ethana
Max a jaOd Ethana pre Beth
Už si mu odpustila?Od Beth pre Ethana
Nie.Vypla som mobil ,lebo vedľa mňa sa akurát postavil Max.Pozrela som sa na hodiny a uskrnula som sa.
"Meškaš"otočím sa k nemu tvárou a udrziavam v sebe smiech.
"No a? Hlavné ,že som tu"povie .
"Ja som povedala presne kedy máš byt dole a zostávaš doma"poviem a odomykam dvere .Otočím si naňho a on ma vypulene oči na mne.Viem prečo .Môj zadok je viac vyšportovany.Ked bol preč trochu som cvičila
"Pod "poviem s úsmevom a on tam stále stojí.Hodim doňho topánku a až vtedy sa preberie.Pohne sa hneď z miesta.Zasmejem sa a nastúpim do jeho auta.
"Prečo ideme mojim?" Spýta sa a sada si za volant.
"Keďže si odišiel na svojom tak aj budeme chodiť na tvojom a nech si aj zvykneš jazdiť všade." Poviem a on sa zamračí.
"Tak to už stačí .Som tvoj manžel a nie nejaký sluha"povie nahnevaným hlasom.Nevydrzal to už .Ma malé nervy.
"Dobre dobre mlčim"zdvihnem svoje ruky na svoju obranu.On sa úškrnie.
Jeden hajzlik malý toto nemal."Keďže ideme okolo obchodov zastavíme sa tam"on stisne volant a prikývne.Vie čo mám na pláne a to sa mne nepáči.
Vystupila som a vosla do prveho obchodu ,ktory som videla.Zobrala si do kabinky milion siat a ukazovala sa v nich pred mojim drahym.Polovicu z nich sme kupili a potom vosli do Victoria secret.Obchod so spodnym pradlom.Zobrala som sk par kuskov a isla s nomi do kabinky
"Zlatko nedráždi ma .Pozri čo si spôsobila"posepkal mi do ucha Max.Jeho narastajúcu pýchu som cítila na svojom zadku.
"Tak s tým treba niečo urobiť"posepkam mu a kokektne sa naňho usmejem.Jeho ruky mi behajú po mojom zadku a sa k nemu otočím.Pohryzniem ho do jeho ucha.
"Ale bohužiaľ sám.Ved tvoja práva ruka ti pomôže "poviem a odidem z kabínky .
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.