KAPITOLA 14

5K 196 2
                                    

Upravila som si svoju blúzku pod ktorou som mala bielu čipkovanú podprsenku a k tomu džínsy ,ktoré mi boli obtiahnuté.Ze vraj má prísť s ním aj jeho brat ,ktorý sa volá Justin.Musim nejako zaujať.

"Kde ideš"počula som hneď hlas ako som otvorila svoje dvere na mojej vlastnej izbe.Otocim sa za Maxom a usmejem sa .

"Idem k Tine ma ma predstaviť jej frajerovi"poviem a začnem pomaly schádzať dole schodmi

"Tak to idem s tebou"povie a ja sa naňho otočím.

"Ty ...nie si pozvaný"poviem a pokračujem dole schodmi.Zoberiem si kľúče od svojho auta a začnem štartovať.Cakam kým mi otvoria bránu,ale naši bodyguardi len stoja.Hlavu vystrčim z okna.

"Otvárajte tie posratu bránu ponáhľam sa"zakricim na nich a vrátim sa späť do auta.Zrazu sa na druhej strane otvoria dvere a sadne si na miesto spolujazdca Max až vtedy sa otvori brána.

"Ty jeden -"strelim mu facku a chcem mu ďalšiu,ale on mi chytí ruku.Nahnevane chytím do ruky mobil a začnem písať dopredu Tine pripraví na pohromu.

Beth pre Tinu

Max ide so mnou.Nedovoli mi ani pohnúť sa ak chcem ísť preč bez neho.Ako som povedala o tebe tak hneď zareagoval  a dal pokyn ,aby mi neotvorili bránu bez neho.

Poslala som správu a vydýchla som si.Max sa uskrnol.Doriti to bol jeho plán.On mi musel čítať správy jeden podliak.Nahnevane som buchla do volantu a pohla sa.Cela cesta bola tichá a napätá.

"Sme tu "poviem nahnevane a vystúpim.Nezabudnem ani buchnúť silno dverami.Max sa s úsmevom na mňa diva a po chvíli sa postaví aj on.
Nasleduje za mnou a mne ešte pred dverami ako sa chystáme zazvonit cinkne správa.

Tina pre Beth

Jeden veľký debil.No dobre čo narobim.Chcem,aby si prišla tak ho nejako strpim.

Zazvonila som a o chvíľu sa predomnou ocitol nejaký chlap v mojom veku.

"A poďte ďalej"povie chraplavym hlasom a odstúpi sa ďalej.Usmejem sa a za mnou ide Max.

"Už ste tu"povie Tina a objíme ma .Pozrie sa za mnou a zamračí sa.Max sa len uškrnie nad tým.Otoci ma k sebe a drsné ma pobozká ,aby dokázal ,že som jeho

"Debil"strelim mu facku.

"Si moja zena"povie .

"Jedine na papieri"pravdepodobne sa Justin už dusil od smiechu ,lebo bol červený.

"Ty hajzel co sa smeješ"povie mu Max a približi sa k nemu.

"Nesmejem sa"povie .Odtisla som Maxa dalej od neho a potom sme sa presunuli do kuchyne.

"Ospravedlňte ma"postavím sa a odídem do kúpeľne.Pozriem sa do zrkadla moju červenú tvár.Po chvíli sa otvoria dvere a dnu vojde Justin.Zacne ma jemne bozkavat a ja mu to opätujem.

Po chvíli som zišla dole a po chvíli po mne prišiel on.Rozpravali sme sa a Max pohľadom zabíjal Justína.

"Ďakujeme za obed"poďakujem za nás a pomaly odchádzame.

Na jemné bozky od Justína len tak nezabudnem.

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now