Prečo už? Myslím si, že koniec už tu patrí a určite nebudete proti , že to už aj skončí. Veď kapitol je to neureko. A k tomu už sa musím dostať aj ku iným knihám.Ďakujem Vám za všetko. Za to , že ste to vôbec čítali a komentovali.
Dúfam, že sa stretneme aj pri inych nových knihach alebo lepšie povedané , vydanych len s par časťami.
Mám Vás rada.❤️
Xxx
Odvtedy ako ma zachránil Max sa neudialo nič noveho . Len to , že sme si bolu znovu bližší.
Momentálne sme obidvaja vyvalení na našej spoločnej posteli s mojím tehotným bruškom. Nič krajšie už nemôže byť, ak neratam že to male stvorenie budeme držať v rukach.
Max mi hladka moje bruško a ja sa mu prehrabujem vo vlasoch. Som rada, že ich ma také dlhšie a žiadne kratke. Ležime a zrazu Max zdvihne hlavu a pokrči obočie. Už ma pobolieva nejako brucho.
"Beth? Si mohla povedať, že potrebuješ ísť na wc" povedal Max a ľahol si späť.
"Ale ja-... doriti Max ja rodím" zrazu sa vystrel až do sedu a začal panikariť.
" tam je taška . Zbalila som sa preistotu skôr dnes. A dobre že som aj urobila . Chod pre kluče od auta . Ideme do nemocnice" povedala som a už som dychčala jak po maratone.
Sadla som si do auta a dychčala celú cestu ako kôň. Max bol nervozny zo mna až sa to vyrutilo z neho.
"Nedychči taak ." Zasmiala som sa.
"Ja za to môžem , že prave teraz sa pyta dcerka na svet?" Zastavil pri nemocnici a rutil sa so mnou tam.
Hneď ma zobrali sestričky zo sebou a doktor prišiel hneď po nich. Prichystala som sa a už som stale tlačila a počuvala jeho slovaa tlačte, tlačte už vidim hlavičku.
Od unavy som až zaspala.
Zobudila som sa a videla som ten najkrajší pohľad aký som mohla vidieť. Max držiaci našu dcerku.
Prišla sestrička a padla otazka " Meno vašej dcery"
Pozrela som sa na Maxa a on mi dal signal že ja mam povedať.
" Sarah Luna Clantova"
The end
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.