Epilóg

2.3K 95 9
                                    


Beth

Prebudila som sa a videla som okolo seba všetko biele.Pri mne stáli dvaja oblečený ľudia v policajných kostýmoch. Spomenula som si ma to čo sa stalo. Dnu ku mne pustili Maxa a ja som hneď začala rozprávať.

"Všetko to nafingovala Linda ,Max pochop ma. "Poviem uplakané a smutné.

"Všetko ona... Ja končím Beth ,nevládzem."  Ja som sa ešte rozplakala viac a videla ako Max pomaly kráča ku dverám.

"Max ,milujem ťa "poviem ešte skôr ako odíde . Po chvíľke vošiel Ethan v svojom policajnom kostýme..

"Ty si policajt?"prekvapivo som sa spýtala .On prikývol a sadol si ku mne.

"Že ma aspoň ty nenechaš samu a veríš mi?"spýtala som sa s trošku nádejou.

"Áno ja ti verím.Poznam moju sestru na toľko ,aby som vedel čo ona dokáže."prikývla som a objala ho.

****

Nastal deň.

Deň , na ktorý som nechcela ,aby prišiel rad.

Rozvod .

Vstaňte účastníci.

"Pán Maximiliána Calton stale chcete rozvod?"Max len potichu prikývol.

"Pani Elizabeth "otočil sa na mňa.

"Nie ,ale keď to chce nech to tak bude." Aj tak som bohužiaľ vo väzení čaká sa na súd ,ktorý neviem kedy bude ,lebo ho ešte určujú.

"Ste rozvedený"utrela som si slzu a mňa brali policajti.

***

"Dnes sa dozvieme ,keď bude súd" prikývla som .Bola som strašne zvedavá.Neviem to tu už vydržať ,ale musím.

"Súd budeš mať 2.11.2018"dobre som počula ,veď to je o 1 rok a pol.
Pozrela som sa na Ethana a on mýlil ramenami ,nemohol s tým už nič urobiť ,len to ,aby mi ja súde nedali väzenie.

****

Každé božie dní som sa modlila ,aby prišiel ma pozrieť Max.

Ale nestalo sa to .

Za každým to bol Ethan alebo Tina ,ktorá mi našťastie odpustila.

  *Koniec*

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now