Plakala som na ramene Justína a on ma len objímal a utešoval.Som rada ,že ho mám.Tina sa postavila preto ,lebo zaznel zvonček na dome
"Vypadni nemáš tu čo robiť"počula som kričať .On sem prišiel.Ja nechcem ísť späť.Nechcem ho ani vidieť.Justin vycítil moj strach a ešte viac si ma k sebe pritiahol .
"Všetko bude v poriadku"šepkal mi do ucha Justin.
"Nebude "smrkla som a utrela si nos do môjho polomokreho rukáva.
Slzy sa mi liali na povrch a aj keď som to nechcela musela som."Nerozumieš slovu vypadni"Tinine kričanie znelo jak bekanie kozy.
"Ty to nechápeš ."povie Max Tine a Tina len krúti hlavou.Pomaly sa postavím rozhodnutá to so všetkým skončiť.Kracala som cez obývačku a zrazu som cítila len zem.Tvrdy naraz som cítila po celom tele
***
Pomaly sa prebúdzam zo sna , s tým ,že to všetko nebude pravda.
"Ako sa cítite"začula som hlas a keď som úplne otvorila oči nadomnou sa sklonil mladý doktor.Prikyvnem a furt si obzerám okolie .Tina,Jason,Justin a Max.Vsetci su pri mne po kope aj keď sú nepriatelia.
"No musíme vam oznámiť jednu dôležitú správu ,ktorá vám určite zmení váš celý doterajší život"povie doktor a vydýchne svoj vzduch s pľúc a naberie čerstvy.
"Som chorá?"spýtam sa s nádejou v hlase ,že to nie je pravda ,že sa pomýlili .
"Nie ,nemyslím si ,že to je choroba.Totiz ste tehotná .Ste v 1 mesiaci"povie doktor a mne sa zrazu vybije dych.Max spozornie a postaví sa .Cítim sa na pokraji svojho sveta a cítim len spomaľovanie môjho srdca a tmu.
"Rýchlo . Musíme ju oživiť"kričal hlas asi doktora.
"Zachráňte ju a aj naše bábätko"hlas ,ktorý som veľmi dobre poznala .Max chcel ,aby zachránili mňa a aj naše bábätko,ktoré neviem či dokážem dobre vychovať .Budem vôbec dobrá matka?
"Je v poriadku len spi "hlas doktora utichol a potom boli počuť iba dvere.
"Láska .Všetko je v poriadku"počula som hlas Maxa a na mojom bruchu som pocítila jeho ruku.Prechadzala po ňom a ja som sa robila ,že spim.Chcem počuť čo mi ešte povie dokým som mimo
" S Kristínou som dávno skončil a to len kvôli tebe .Ja...ja zamiloval som sa do teba.Ja keď to je nepravdepodobne ,že práve ja ,ale je to pravda.Milujem vás oboch "povie a ja ho stále počúvam
"Aj keď som nechtiac dám zabiť Ethana .Hádam mi to niekedy odpustis.Odchadzam ,chcem aby si ma lepší život bezomna .Uvedomil som si to teraz.Milujem ťa na toľko ,že ti nechám slobodu.Neskoro ,ale zbohom.Dufam ,že mi neodopries otcovske povinnosti"počula som potom len kroky k dverám .
"Max neodchádzaj prosím."zachripčala som.
Otočil sa a prekvapene zazmurkal"Ja ...ja neviem či zvládnem to dieťa sama"poviem a sklonim hlavu.
"Určite budeš dobrá matka"povie mi a vlepi mi božtek na líco .
Prvýkrát som sa cítila milovaná
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.