Som tu znova.Tentokrat trocha s dlhšou kapitolou a zameranou na novú postavu Lindu.Myslite ,že sa jej podarí ich rozdeliť postupne?
Dokáže alebo nie?Ako bude reagovať Ethan ,keď ju uvidí.
To sa dozviete postupne v ďalších kapitolách.Dnes táto kapitola privádza ,len začiatok ich kamarátstva.A chcem vám povedať ,že pravdepodobne týždeň nebude nová kapitola takže užite si túto časť.
Príjemné čítanie ,prajem :)
***
Linda
Veci som si uložila v Bethinom byte a pre mňa zatiaľ prenájom.
Mám plán ako to všetko urobiť.Rozdelim Maxa a Beth.
Kristína so mnou tak trochu drží takže to je pre mňa len vyhoda.Dnes mi volala Beth ,že príde aj s Maxom .Tak som pomaly začala chystať niečo nam pod zub.
Urobila som chlebíčky a zobrala misku a nasypala do nej čipsy.
Nie je to nejako bohviejaka kombinácia ,ale keď máš chuť zje sa rýchlo.Rýchlo som prebehla do izby ,aby som sa prezliekla.Prichadzal čas ,kedy mali prísť.Budem sa pretvárovať ,že som tu kvôli môjmu bratovi ,ale ozajstné som tu kvôli niečomu inému.Nahodila som svoje falošný úškrn a posadila sa do obývačky.Mala som výhľad na peknú záhradu .
Len otázkou čia je?
Myšlienkami mi prechádzali rôzne plány .Mám rôzne alternatívy ako to urobím ,ale uvidí sa časom ako sa to bude vyvíjať.
Ako hneď zazvonil zvoncek som sa pobrala rýchlo k dverám a s hraným úsmevom som otvorila dvere.Predomnou stala Beth s Maxom a Max sa na mňa milo usmieval.
Sadli sme sa len mi zazvonil mobil a ja som sa ospravedlnila pohľadom a zdvihla ho.
"Kristína teraz nemôžem ."
Začnem hneď hovoriť ako to zdvihnem."Preco"
Povedala do telefónu svojim kriklavym hlasom."Mám tu Beth a Maxa.Idem podla svojho plánu a momentálne má zdržujes"zasepkam.
"Aha dobre tak Čau".
Zložila.Nadýchla som sa a pobrala sa späť do obývačky .
"Pardon"ospravedlnila sa Beth a postavila sa.
"Dnes je čo telefonujúci deň?"spýtal sa Max a zasmial sa.Musim uznať ,ze má pekný a nákazlivý smiech .
"Asi hej "zasmejem sa s ním.Potichu som si odchlupla z čaja a potom ma napadlo ,že som ich ničím neponúkla.Vsetko zostalo v kuchyni.Beth prišla sadla si.
"Čaj ,kávu ?"vybehla som hneď na nich .
"Kávu"ozvali sa dvojhlasne a tlapli si.Ja som rýchlo skočila do kuchyne ,dala zapnúť kanvicu a postupne som nosila to co som si pripravila doniesla na stôl.
"O chvíľku bude kava "poviem a stratím sa v kuchyni.
"Linda nebehaj toľko ,pod si sadnúť"ozval sa po chvíli Max a ja som im práve podala šálku kávy.
Prikývla som si a sadla do kresla.
Musím uznať ,že lepšie kreslo tu nemohlo byť je tak pohodlné."Tak "poviem a čakám kým niekto začne rozprávať.
"Príde aj Tina.Neviem či som to už povedala"povie Beth a ja prikývnem.Toto nemôže byt pravda kto je Tina.Rozhodla som sa zájsť do kuchyne a napísať Kristíne či ju pozná.
Od: Lindy
Pre: Kristinu
Kto je preboha Tina?
Chvíľu postavám a počujem kroky ku kuchyni.Rychlo sa postavím k drezu a robím sa ,že ich umývam.
"Umývaš riady bez vody?"spýtala sa ma a ja som si to uvedomila
"Jaj ,bola som zamyslená"poviem a mne pípne mobil.
"Poď ideme si sadnúť"poviem a ona prikývne.Ide predomnou a ja si zatiaľ stihnem prečítať správu .
Od: Kristíny
Pre:Lindu
Jej naj kamoška.Pozor na ňu!
Sadnem si a začne sa konverzácia.Bavime sa o našom živote ,kto si čo pretrpel a práve nastala téma na môjho brata.
"Noo...."nervózne som povedala."Už dlho som sa s ním nevidela a poslednýkrát to nedopadlo dobre."poviem úprimne .
"Čo sa stalo?"spýtal sa ma Max
"No ,strelila som mu a zbabelo ušla"vymyslim si prvú blbosť ,ktorá ma napadne.
"To fakt?"zasmiala sa Beth.
"Musel ho niekto schladiť"poviem a zasmejem sa tiež.Max sa postaví a prejde k balkónu.Tam si zapálil cigaretu a ja sa dalej venujem Beth.
"Prepáčte dámy ,ale práve mi volali z práce .Bohužiaľ musím ísť .Majte sa"rozlúčil sa odišiel.No namiesto neho tu napochodovala žena.Asi Tina.
"Tina vitaj .Toto je Linda a Linda toto je Tina.Moja dobre kamarátka"Tina si ma prehliadla a bolo na nej vidno ,že som sa jej nepáčila.Vypada to tak ,že bude pre mňa hrozba.Usmejem sa a rozprávame sa.
"No musíme ísť"postavila sa Beth a rozlúčila sa so mnou .Dali sme si obidve na líčka pusu a objali sa.Isla som ich odprevadiť až ku dverám.
Zakývala som im a zavrela dvere.Usi som našla a počula som Tinin hlas."Tá žena sa mi nezdá"tak je to pravda.Ona je na ľudí dobrá .Dokáže vycuchat aký je to človek a nie je taká naivná ako Beth.
Tina mi bude len prekážka ,ale nie taká veľká ,ktorá by ma zastavila.
Spustím môj plán.
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.