Časti budú asi vychádzať 1-2x do mesiaca.Nestiham ,lebo sa sústredím na školu. Ale cez prázdniny určite vydám ďalšiu časť.
Hádam sa vám páčila časť a bola by som rada za komentár.Pohľad Lindy
Postupne sa dostávam pod kožu Maxa a konečne ma vníma ako normálnu kamarátku ,a nemyslí si už ,že ho za niečo ťahám.Zistila som ,že Ethan sa dosť často nachádza v tejto firme,lebo ma tu svojich zamestnancov na stráženie,a budem len dúfať,že ho nestretnem.
Dnes už idem druhý týždeň do roboty a robím asistentku Maxovi.Nie je to vôbec ťažké ,ale keď príde Beth vždy na mňa vrhá taký pohľad,že až.Za každým čo si da urobiť čaj dám jej tam antidepresíva a potom je len počuť zase hádku.Postupne sa ich vzťah rozpadá a darí sa nám to s Kristínou.
Zatiaľ nikto nezistil ,že Kristína ,len predstiera tehotenstvo.
"Dobrý deň idem za-"zdvihla som pohľad a stretla som sa voči zoči človekovi , ktorého som sa bála ako zareaguje.Bol šokovaný ,bolo mu to vidieť na tvári.
"Čo tu ty chceš zase"zavrci a chytí ma za lakeť.Zacne ma ťahať a objavíme za v miestnosti ,v ktorej som ešte zatiaľ nebola.Podla výzoru to musí byť rokovacia miestnosť.
"No pracujem"odpoviem mu sprosto ,aj keď viem,že mu to dojde ,že mám nejaký účel
"Ak Beth ublížis tak si ma nepraj! A vypadni odtiaľto. Nechcem ťa už tu vidieť. Dnes odídeš",zavrci a ja pokyvem hlavou.
"Daj mi aspoň týždeň ,nech si všetko vybavím na odchod.Musim to aj nejako zahovorit.
"Týždeň ani deň na viac"povie a odíde.Ja rýchlo vyberiem mobil a začnem písať Kristíne správu
Ja: musíme to urýchliť. Ethan ide po mne máme tyzden na nás plán.
Odošlem správu a rozmýšľam ako to urobím.Urcite musím zosilnieť dávku a musím byť každý deň s Beth,aby som jej ju mohla podať ,lebo to nevyjde.
Musel sa tu on zapliest.
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.