KAPITOLA 23

3.9K 162 2
                                    

"Ahoj Tina"pozdravím ju a ona mi ukáže nech idem ďalej.Max bol udychany ,lebo som ho trocha nechala pobehnut.Slubila som mu ,že mu dám ak zabehne k Tine.

"Ethan"poviem a on sa otočí ku mne.Ked zbadá za mnou štát Maxa vypuli oči.

"Ten tu čo robí?"spýta sa nahnevaným hlasom a ja sa k nemu priblížim.Chcem sa ho dotknúť ,ale on cuvne.

"Čo tu robí?"zdvihne hlas a ja chytím za ruku Maxa a posepkam mu nech sa mu už ospravedlní.

"Ja ....prišiel som sa ospravedlniť"povie Max a trocha sa zakoktal.

"Ospravedlniť? Ty si myslíš ,že jedno ospravedlnenie všetko nahradí?"spýta sa Ethan a zasmeje sa .Ja prikývnem a Tina všetko počúvala.

"Prepáč ,nemal som ,len som strašne žiarlil na teba ako máš s Beth dobrý vzťah a ja nie "skloní hlavu Max.Ak mám povedať pravdu ,všimla som si ,že Max sa zmenil.

"Akože čo si myslíš?"približi sa Ethan k Maxovi.

"Vidim to na tebe strel mi"povie Max a Ethan zdvíha svoju ruku.

"Tak dosť .Prišli sme sa zmieriť ,ale ako vidím Ethan ,nechce odpustiť mu .Dobre,ale potom za mnou nechoď"potiahnem Maxa za ruku.Nemohla som to tam vydržať.Otvorim dvere a kráčam k autu.Max ide za mnou a je ticho.

"Beth počkaj "kričal za mnou Ethan.Zastavila som sa a otočila k nemu.

"Čo ešte niečo máš na jazyku?"spýtam sa a môj výraz je stále nahnevaný.

"Prijímam ospravedlnenie"prikývnem a donútim ich ,aby si podali ruky.
Ja som sa usmievala a potom som nás ospravedlnila ,že ideme domov.

"No vidíš ani to nebolelo"povedala som a zamykala dvere na aute.Max len mykol ramenami a doma sa vyvalil na gauči.Ja som si k nemu sadla ,ale to by nebol on keby ma nestiahol na seba.

"Debil"zasmejem sa a jeho ruka sa ocitne na mojom zadku.Jeho pery sa pohybujú na mojom krku a zrazu citim pod senou posteľ.Nechala som sa uniesť a dovolila mu sa ma dotýkať.
Začal ma vyzliekať ,ale ja som sa spamätala a odstrcila ho

"Veď si mi sľúbila "povie a sa na mňa psie oči.

"To len som chcela ,aby si si zacvičil"myknem a do rúk si zoberiem moje pyžamo a vošla do kúpeľne ,kde som si napustila plnú vaňu a veľa peny.

"Pod "poviem .Rozhodla som sa ,že si dám s ním kúpeľ.Obidvaja sme sa vyzliekli a on ako prvý vošiel do vane.Ja som si sadla naňho .

"Môžeš si to dať mimo môjho zadku?"spýtam sa ,lebo jeho penis vrazil rovno do mňa.On pokyvol hlavou a začal sa hýbať.Ja som sa snažila postaviť ,ale márne .Držal ma na pevno.

"To je znasil- ah-nenie"poviem mu a vrazim mu päsťou do hrude.

"Nie ,lebo si to užívaš"povie a ja si zakusnem do jazyka. Aj tak to nepomohlo.Vzdychla som na celú kúpeľňu.Sakra ,ma pravdu.

Zrýchlil tempo a vosiel do mňa dvoma prstami a búšil do mňa .Na celú kúpeľňu sa ozývali naše vzdychy a obidvaja sme si to užívali.
Potom sme sa umyli a obliekli.

"Ty jeden darebák využil si to v tej zraniteľnej chvíli"buchnem doňho a zapyrim sa.

"Veď som cítil ,že to chceš"určite som bola celá červená tak som si rýchlo ľahla a zakryla sa až po uši.

"Ty sa cervenas"poviem a otočí ma k nemu.Ja sa schovam a držím pevné perinu.Ale bohužiaľ je silnejši než ja a zobral mi ju

"Nehanbí sa láska"zasepka a začne ma šteklit.Tym som sa odhalila.

"Dobre dobre máš pravdu"on sa pobuchal a výstrel sa .Zasmiala som sa a on spadol na mňa ,lebo neudržal rovnováhu.

"Nedycham"poviem .Rýchlo sa postaví a ľahne si ku mne.

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now