KAPITOLA 6

7.2K 255 0
                                    

Nastal ten deň ,keď sa mám stretnúť s Tinou.Odvtedy ako ma včera zaviezol Max do práce tak som ho nevidela a ani nechcem.Mama a otec sa momentálne venujú mojej svadbe o ktorú sa ma nezaujímam.Vyberiem si športové veci ,lebo som sa rozhodla ,že si pôjdem ešte zabehať do kým pôjdem za ňu.

"Elizabeth pozri-"akurát som sa prezliekala ,keď mi prišla do izby.Rychlo som si tričko navliekla na seba a otočila k nej.V jej rukách držala mobil a ukazovala mi nejaký obchod so svadobnými šatmi.

"Mami ja som ti povedala -"stihla má prerušiť.Ja to tak neznášam.

"Nie nebudem s tebou debatovať.Dnes tam pôjdeš zavolaj si kamošku alebo hocikoho"ja som vydýchla a porazené prikývla.Vysla som von a zabehla si do parku ,kde som si nachvíľu sadla na lavičku.

"Ahoj"videla som pred sebou Karola a Ethana.

"Ahojte"usmejem sa.

"Čo tu robíš?"spýta sa ma Karol a ja vydýchnem.

"Išla som si zabehať do kým nepôjdem s Tinou kupovať svadobné šaty,keďže rodičia mi už vybrali buduceho manžela"poviem a vyjde mi slza na tvár.Rychlo som si ju utrela a otočila k nim.

"Môžeme ísť s tebou?"ja som prikývla a povedala im ,že im napíšem o koľkej.
Vytiahla som si mobil z vrecka a po ceste domov som pisala Tine.

Pre : Tinu
Od: Elizabeth

Ahoj , pôjdeš so mnou s Karolom a Ethana nakupovať svadobné šaty?

Odpoveď mi prišla po chvíli

Od: Tini
Pre: Elizabeth

Jasné ,svadobné šaty?

Od: Elizabeth
Pre: Tini

Vysvetlím ti to potom.

Viac som nečakala a urobila skupinu kde som napísala o koľkej a kde sa stretneme.
Upravila som sa a pomaly som kráčala dole schodmi ,kde som stretla obidvoch rodičov.

"Kde ide"spýta sa otec a na otočím k nemu.

"Idem s kamošmi vyberať svadobné šaty"poviem a falošné sa usmejem.Vyjdem von a celou silou buchnem dverami.Kracam smerom k parku ,kde už všetci na mňa čakajú.Vyberieme sa k salónu ktorý mi povedala mama.

"Elizabeth pozri aké krásne šaty"ukáže mi šaty a čipkou a ja prikývnem.

"Tina vyber si šaty ty budeš moja druzicka"ona prikývne a stratí sa medzi šatmi.Zostanem tu len s chalanmi.

" A čo tieto"objaví sa Ethan so svadobným šatni ktoré sú strane dlhe.

Zoberiem si aj tie a vojdem do kabínky.Pomaly sa vyzliekam a obliekam prvé šaty.

"Beriem tie druhé"odpoviem nakoniec pomedzi vyberania.Vsetci prikývli a ja som išla k pokladni ich zaplatiť.

"Prídu vám deň pred svadbou "ja prikývnem a pozdravím a odídem.

"Čo keby sme išli na kávu?"spýtala sa Tina a všetci sme sa teda pobrali k najbližšej kaviarni.

"Elizabeth?"otočím sa na Tinu a čakám čo zas vypoti zo seba.

"Môžem ti spraviť rozlúčkový večer so slobodou?prosím"dala na mňa psie oči a ja som nakoniec len prikývla.

To nedopadne dobré.

Hádam páči.Teraz nemám veľa času písať ,ale tak posnažím sa ešte jednu časť vydať do konca februára.

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now