Pre vysvetlenie názvy kapitol budú také ,že prvé číslo znamená kapitolu 2.casti pokračovania a druhé číslo znamená ,keby nebol koniec.
Neviem prečo také zložité som to urobila ,ale páčilo sa mi to 😂😂😂Rozhodla som sa ,že už to vydám.
Mám napísané zopár časti dopredu a dúfam ,že sa vám pokračovanie bude páčiťPríjemné čítanie.
***
Pohľad BethDnes je ten deň.
2.11.2018Rok a pol čo som nevidela Maxa a neviem nič o ňom.Ethan mi nechce totiž nič povedať a Tina tá mu to sľúbila,že nič nepovie ,ale párkrát jej ušla informácia ,síce mala ale stačila mi na uspokojenie .
Čakám kým si prídu po mňa a odvezú ma na súd ,kde sa všetko rozhodne.Uvidi sa či má posadia za ublíženie na zdraví aj keď prežila,ale prišla o bábo.Sice Ethan urobil všetko potrebné ,aby ma dostal von ,ale všetko sa uvidí až na sudcovi.
Linda išla a nevedia ju vypátrať tak budeme dúfať ,že tie lieky ,ktoré sa u nej našli bude dosť na to,aby sa dokázala jej vina a z časti moja. Dokonca zohnal aj papiere ,že Kristína nebola tehotná ,len to všetko nahrala a urobila tak ,aby sme jej všetci uverili a ona si získala späť Maxa.
Lenže videla ,že to tak nemôže urobiť a do cesty jej prišla Linda ,ktorá jej to ako vidím len uľahčila.
"Santosova"započula som moje priezviskom a tak som sa postavila.Cakala som čo sa bude dosť a strážnik mi ukázala nech podidem k nemu.Prikyvla som a pomedzi všetky ostatné ženy vo väznici ,ktoré sa mi snažili sa urobiť peklo som sa s úsmevom vybrala k nemu.
"Už idem?"mlčky prikývol a dával mi dole putá a všimla som si štát na chodbe Ethana.Hned ku mne pribehol a silno ma objal akokeby by sme sa nevideli počas toho celého roka.
On skoro každý deň bol za mnou.Doniesol mi veci na jedenie a peniaze ,keby boli treba.Sice som to nechcela od neho prijať ,ale keďže sa zišli tak som si ich zobrala ."Hlavné snaž sa chovať pokojne a nevyvolávaj tam konflikty"zašepkal mi po ceste a ja som na jeho pripomienku len prikývla.Nedokazala som stále myslieť na Maxa .Bude tam ? Nebude? Miluje ma ešte alebo ma vôbec aj miloval?
Dnu som vošla ako posledná a musím povedať ,že miestnosť bola dosť plná kvôli mne.Videla som vpredu stať Tinu s Jasonom a vedľa nich stal aj Justin , ostatní ľudia mi boli neznámi akurát Kristínu vysmievajucu sa mi do tváre.Snažila som sa byť pokojná a zatiaľ sa mi to darilo.
"Vy páni Baluchova máte niečo na srdci ,čo nám chcete povedať?"spýtal sa sudca Kristíny a ona prikývla a postavila sa.
"Chcem len povedať ,že nech zaplatí za všetko čo urobila a nech ide do väzenie. Je mi jej ľúto.Chudera." povedala svojim odpornym hlasom. Chcela vyvolat to ,že sa jej postavím ,ale naopak som len ticho sedela a počúvala.
"Vy strana pani Santosovej máte slovo a dokázať to ,že pani Elizabeth je nevinná" môj advokát sa postavil a začal svoj dlhý monológ pomedzi ktorý podával rôzne materiále sudcovi.Sudca prikývol a prezrel si ich .
Nakoniec som aj ja dostala svoje slovo.
"Chcem len povedať"začala som a prehĺtla som. "Že je mi to ľúto čo sa stalo a nechcela som ,ale ja som ju nestihla ani zareagovať skôr ,lebo mi tam vletela do cesty naschvál,ale to bohužiaľ už nedokážem.
To čo som tu doteraz bola a zažila mi dostatok stačilo na to,aby som pochopila aký dokážu byť ľudia bezcitný....Ako to rozhodnete je len na vás."povedala som a sadla si.Chvíľu bolo ticho ,lebo sudca zvažoval všetko a nakoniec sa postavil ,aby vyhlásil svoje rozhodnutie.
"Pani Elizabeth Santosova ste prepustená.Bol som dostatočne presvedčený ,že nemôžete za to úplne a aj presvedčený dostatok ,že ten rok vám ti stačil .Takže ďakujeme ,môžte ísť"dopovedať sudca a už sa stratil.
Ku mne rýchlo dobehla Tina a objala silno ,potom nasledoval Jason a Justin.
"Ďakujem za všetko Ethan"povedala som a aj jeho zobrala do môjho objatia bez pút.
Spoločne sme vychádzali von a ja som konečne cítila slobodu.
Chýbal mi tu ,ale jeden človek.
Bol to Max.
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.