Kapitola 16/64

2.1K 94 8
                                    


A som tu zas s novou časťou.

Prijemne čítanie ;)

Beth

"Budeš so mnou chodit?"spýtal sa ma Max s nadejou v hlase.

"Jaa...." nevedela som čo povedať.
"Ja nemožem,neviem" odpovedala som a sklonila hlavu. Max sa postavil a odisiel. Čo som to urobila. Mohla som byť konečne šťastna a ja som to celé pokazila jednou jedinou odpoveďou. Som ale hlupa.

Obliekla som si leginy a natiahla na seba dlhšie tričko a rozhodla som sa,že Maxa pojdem najsť. Hľadala som ho v celej chatke ,ale nikde v nej nebol. Musel ist von ,nič iné nezostáva.

Obula som si tenisky a vybehla von. Nevedela som ,kade mam isť. Ktorou cestou on prave mohol ist. Jedna cesta vedie domov, druha cesta ku konom a tretia cesta k jazeru. Spravne určite isiel k nemu.

Rozhodla som sa vybrat cestu k jazeru a dufam tajne,že tam bude. Bude mi to trvat takych desat minut kym ku nemu dojdem ,ale čo by som preňho neurobila. Bežala som za svojou laskou,ktorú chcem najsť. Konecne luka a zachvilu uz jazero. Mala som pravdu sedel pri nom a dival sa do neznama. Otocil sa a videl mňa.

"Choď preč,vyjadrila si sa " povedal chladnym hlasom ,ale ja sa nedam . Musim mu povedať prečo, neodídem bez vysvetlenia mojho jemu.

"Chcem ti to vysvetliť Max . Počúvaj ma" povedala som a prisadla si k nemu.

"Nemam čo počúvať, svoj nazor si už povedala." Odpovedal mi a ja som chytila jeho ruku no on ju hneď odtiahol naspäť. Nenechala som to tak a zas som ju mu zobrala a chytila silnejšie.

"Max doriti už ma počuvaj" skrikla som,lebo sa mi stracala už trpezlivost. Pootocil hlavu s prikyvol. Dobre sa rozhodol aj tak by som ho nejako presvedčila ,keby nechcel vôbec.

"Povedala som ti to len preto ,lebo sa bojim , že ti ja zas ubližim alebo ty mne. Bojim sa isť zas do toho. Ja ťa milujem a nikdy som ťa neprestala, ale moj strach to nikdy nepovolil dať najavo. Nechcem ťa už stratit druhykrat a ďalšíkrat prežívať to iste,že sa v posteli zobudim sama a že cely svoj život nebudem nikoho ineho tak milovat ako teba. Snažila som
sa ťa odohnať od seba ,aby si aspon bol ty šťastny ,keď nie ja." Dopovedala som a sklopila zrak. Nevedela som sa mu pozriet do očí.

"Beth" povedal a chytil mi bradu a zdvihol ju tak ,aby som sa mu pozerala do očí.
"Nikdy nebudem šťastny s niekym inym ako s tebou to si zapamätaj. Naschval som sa skamaratil s Ethanom,aby som bol čo najviac pri tebe a mohol ťa aspoň vidiet. To čo som bol bez teba nebolo ono. Chybala si mi a strašne. Kristína to všetko nahrala a my sme jej na to skočili. Dokonca mi klamala aj so svojim zdravotnym stavom. Mala byt uz vo svojom byte uz nemusela mať niekoho kto by dal na nu pozor a ona to nafalšovala . Keby som nešiel za tym doktorom,teraz by som musel na nu davat pozor a nie byť tu pri tebe. Beth ja ťa milujem a chcem ťa späť. Chcem aby si bola znovu moja." Ja som sa nanho usmiala a pobozkala ho.

"Som tvoja a vždycky budem" pošepkala som mu od ucha a on sa usmial a silno ma  objal.

"Vráťme sa späť" povedal a ja som prikyvla. Chytili sme sa za ruky a pomaly kráčali ku chatke ,ktora na nas čakala. Bola som hladná tak som sa rozhodla ,že urobim palacinky,lebo v chladničke sme veľa veci nemali.

Cesto som spravila a davala ja panvicu. Na mojich bokoch som ucítila Maxove ruky ,ktore ma šikovnym spôsobom otocili k nemu s vysadili na linku. Začal ma bozkavat a ja som mu to opätovala. Až dokym som si neuvedomila , že varim.

"Maax počkaj ved nebudeme mat obed."odsunula som ho od seba a rychlo zoskočila . Otočila som palacinku ,ktora tam bola a robila ostatne. Všetky som natrela jahodovym džemom a položila tanier pred Maxa.

" dobru chut" popriali sme si a začali sme obidvaja jesť.

"Bolo to vynikajuce" povedal Max a džem mal vsade . Na nose na perach. Podišla som k nemu a venovala sladky bozk.

Som rada ,že som sa takto rozhodla.

Nútená sa zamilovaťOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz